فتاحی: با کد ملی استقلالی نمی‌توان بلیت پرسپولیسی خرید!

فتاحی: با کد ملی استقلالی نمی‌توان بلیت پرسپولیسی خرید!

26837
22:27
31 شهریور 1397
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:‌ هوادارانی که در دربی بلیت استقلالی بخرند در دربی برگشت نمی‌توانند بلیت تیم میزبان را خریداری کنند.

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت:‌ هوادارانی که در دربی بلیت استقلالی بخرند در دربی برگشت نمی‌توانند بلیت تیم میزبان را خریداری کنند.

به گزارش وبسایت نود، سعید فتاحی بعد از دیدار استقلال و نساجی که با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت در جمع خبرنگاران در مورد زمان دربی اظهار داشت: دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال پنج‌شنبه برگزار می‌شود زیرا پرسپولیس روز دهم با تیم قطری بازی دارد و به همین خاطر ما هم دربی را روز پنج‌شنبه گذاشتیم وگرنه به طور طبیعی باید دربی در روز جمعه برگزار می‌شد که تماشاگر بیشتری دارد.

وی در مورد انتخاب داوران دربی گفت:‌در این مورد از کمیته داوران بپرسید من اطلاعی ندارم.

فتاحی در مورد اینکه چگونه قانون ۹۰ به ۱۰ را می‌توانند اجرا کنند زیرا ممکن است هواداری با لباس آبی بیاید اما طرفدار پرسپولیس باشد، گفت: بلیت‌فروشی اکنون در دست باشگاه‌ها است از هواداران می‌خواهیم این مسائل را رعایت کنند ما قانون ۹۰ به ۱۰ را در دربی اجرا خواهیم کرد واقعاً نمی‌شود هواداران را تشخیص داد. مثلاً ممکن است در ایتالیا هم یک هوادار یوونتوس با پیراهن این تیم وسط تماشاگران حریف بنشیند اما این را بدانید وقتی هواداری در این دربی بلیت میزبان (استقلال) را می‌خرد در دربی برگشت با آن کد ملی فقط می‌تواند جزو خریداران ۱۰ درصدی که تیم مهیمان هستند را تهیه کند.

 

1004

 

نظرات کاربران
رضا کریمی
فقط تو ایران ممکنه یک شبه از ۵۰ ۵۰ تبدیل کنن به ۹۰ ۱۰! بهتر نبود هر سال ۱۰ درصد تغییر میدادن تا بعد ۴ سال با آرامش برسن به قانون ۹۰ ۱۰؟
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۲:۴۹
پاسخ
1
0
ali
خب شاید اون هوادار فقط یه دربی رو اومد
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۸:۴۳
پاسخ
1
4
perspolis
بالاخره یک کسی که فوتبالی نیس تو خانواده پیدا میشه ، یا یک بچه ، الکی شلوغش نکنید، کارتون مثل همیشه بدون برنامه ریزی و اشتباه هس ، آقای فتاحی از اشتباهات درس بگیر
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۷:۰۳
پاسخ
0
8
احمد
تمام مشکل باشگاه های ایرانی همینه. یا نمی تونن یا اجازه ندارن یه کانون هواداران با کارت هواداری اسم و رسم دار درست داشته باشن. تو خارج اصلا کاری به بازی هفته ندارن باشگاه سهم بلیط های خووش رو اول فصل میفروشه مثلا الکلاسیکو حتی اگه هفته دهم باشه سایت های باشگاه ها 90 درصد بلیطشون رو فبل شروع فصل فروختند
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۶:۵۷
پاسخ
1
38
مرتضی2ستاره
خوب طرف برابازی برگشت ازاون کدملی استفاده نمیکنه مثلا باکدملیه باباش برا بازیه برگشت بلیت میگیره
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۲:۳۵
پاسخ
6
48
شهابي
آقاي فتاحي فكر كردي خيلي زرنگي؟ خوب من پرسپوليسي با شماره ملي داداش كوچيكم يا پدر بزرگم يا اصلا با اون شماره ملي كسي كه اصلا فوتبالي نيست و ورزشگاه نمياد بليط استقلال و ميخرم ...
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۸:۲۴
پاسخ
21
140
arash
احترام به قانون احترام به باشگاه خودتونه خوب همین کارو طرفدارای استقلال تو بازی برگشت میکنن متمدن باشیم یکم بد نیست سر خودتونو با این حرفا کلاه نزارین
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۷:۵۶
23
40
عشقممم نیمار
ب نظرم همون ۱۰درصدم از شیشپولیسیا نیان... چون چجوری مقابل سیل عظیم تاجیا ..میخان سر سکوها بشینن و تیمشونو تشویق کنن.‌‌ :-) فک کنم صداشونم ب سر نیمکت شیشپولیس نرسه ..چ برسه ب داخل زمین... :-)
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۵:۵۴
پاسخ
264
67
پرسپولیسی ام
آقای حمزه و پرسپولیسی از پایتخت دمتون‌گرم خیلی خندیدم به جوابتون من‌ بجا عشقمم نیمار بودم هیج وقت کامنت نمیزاشتم دیگه
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۲:۱۶
4
18
Saeed
سلام نیمار جونیور باهوش و خوش نمک عزیز؛ خدمت شما عارضم که ایرادی نداره و البته نیازی هم نیس تماشاگرای جنتلمن پرسپولیس هنجرشونو پاره کنن؛بازیکنای غیور پرسپولس کاملا با وظایفشون داخل زمین مانوسند و اگر هم نیازی بود که یاداوری هم بشه که نماینده مون سوپر منمون سید جلالمون بازیکنامونو هدایت میکنه و یک درصد اگه نیاز بیشتر بود شاه کریم روی نیمکتمون هست تا بازیکنارو ملتفت کنه؛اخه پرسپولیس یک تیم کامل با شرح وظایف مشخصه.
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۷:۱۲
14
65
حمزه
الان قانون 90 به 10 رو هم جزءافتخارات باشگاتون حساب کردی اقای سیل عظیم؟؟؟؟ هنوز قانون اجرا نشده افتخارت اینه که نود به ده تماشاگرای شما بیشترن!!!!!!!
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۷:۴۸
14
77
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
دوغتوبنوش سیل عظیم کاجی خخخ
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۴:۵۷
18
94
امید
یه پیشنهاد دارم نیمار جان ... شما می تونید با تعداد لایک و و دیسلایکایی که کامنتتون خورده تا حدودی میزان طرفدارای تیمتو بسنجی ... شاید اینجوری بفهمی چقد در توهمی ...
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۱:۵۷
32
156
ایدا سادات قیطریه 1380
بازی برگشت شما 6تایی نیان ده دصد چون صداتون به نیکتتون نمیرسه
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۹:۴۳
28
123
تاج شیشخور متخصص چهار جانبه آسیا
خدای من چقدر شیشخور ها زیاد اند!!!! خههخ
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۹:۰۸
32
147
Milad
وای خدا عجب راهکار زیرکانه ای!!!!!
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۹:۳۳
پاسخ
6
146
پروفسور
شما اصن کل شیشتایی ها رو ببر ورزشگاه ما که دربی رو با اختلاف زیاد گل میبریم انشالله ..ولی آقای فتاحی شیشتقلالی خدا اون روز رو نیاره که بگی 90به10 آزمایشی بود ............
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۹:۰۴
پاسخ
40
196
حمید از مشهد
اره دقیقا به نکته خوبی اشاره کردی...این قانون باید برای دیدار برگشت دربی هم اجرا بشه وگرنه درحق پرسپولیس ظلم میشه ..ما کاری به بازخورد خوب و بد این قانون نداریم ولی اگه خدایی نکرده مشکلی هم پیش اومد اقای فتاحی حق نداره بگه قانون ازمایشی بود..
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۹:۲۱
13
103
منطقی باش
یجوری میگه کد ملی انگار با شماره صندلی بهت بلیت میدن، شما که تعداد دقیق بلیتای فروخته شده بازی رو براساس مشاهدات اعلام میکنید دیگه انقد قاطع حرف نزنید ... هر وقت تونستید بلت رو با شماره صندلی اینترنتی بفروشیدمیتونید ادعا کنید و الا این حرفا معلومه بخاطر جوسازی زده میشه و آخرش قراره مثل فاجعه فینال حذفی بشه .
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۵:۲۳
پاسخ
4
197
زانیار
جناب فتاحی واسه تیم محبوبش استقلال داره هرکاری میکنه . درضمن کد ملی من 6 داره معلوم میشه من پرسپولیسیم !
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۱:۵۰
پاسخ
100
314
hp
اجازه بدید دو هفته از اعلام قهرمانی تیمتون با اون وضعیت در جام در جام توسط همین آقایون بگذره بعدش خودزنی کنید!
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۳:۰۷
211
84
Perspolis
اقاي فتاحي مردم رو بيسواد فرض نكن! من پرسپوليسي هستم و ميرم استاديوم مطمئن هم باش كلي بيشتر از ١٠ درصد ميان چون با نتايج درخشان تيم محبوب شما شك نكن ما نيايم نصف هم پر نميشه
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۱:۴۱
پاسخ
168
409
ALINZAGHI9
کاری نداره که ... میزبانی پرسپولیس با کارت ملی برادرم میام جزو 90 % :)
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰:۳۳
6
28
taj
کاربر او مثبت که تو همه خبرها درافشانی میکنی خداروشکر از فردا صب میری مدرسه بلیط بازی استقلال با اسد که ظرفیت تکمیل شد هزار تومن بود؟!! شعور فوتبالی ک نداری لااقل چارتا خبر بخون سواد فوتبالی پیدا کنی بلیط زیر 30 تومن نبود .
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۶:۰۲
107
54
O+
نیمار بلیط سرورت سی وپنج تومن بود طبیعی تو این اوضاع اقتصادی همه توان پرداخت این هزینه ندارن اما بلیط بازی دوچرخه سواران تو باشگاه‌های آسیا هزار تومن بود فهمیدن این مسئله زیاد سخت نیست مگه اینکه خودت بزنی به....... التماس تفکر
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۴:۰۵
98
275
Mohammadrk
آقای دکتر بازی لیگ قهرمانانو دقت بفرما ببین چه تیمی بیشتر هوادار داشته استقلال فعلا تو آمار آسا پر طرفدار ترین تیم آسیاس بله
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۰:۲۹
256
114
دهدشت
من پرسپولیسی هستم اما نمیرم چون با این طرح 10به 90موافقم. فرهنگ سازی بشه بهتره تا کی از دنیا عقب باشیم.
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۲۶:۳۲
33
342
عشقممم نیمار
شما شیشپولیسیا ..فعلا برا پر شدن ورزشگاهتون تو بازیای اسیایی باشین...‌ دربی پیشکش... :-)
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۳:۴۴
339
159
فوتبالی**
آقای perspolis شماها که معلومه هیچ وقت قانون سرتون نمیشه و همه جا به دنبال بی قانونی و اغتشاش هستید،قانون ۹۰ به ۱۰ هستش یعنی ۹۰ درصد استقلالیا باید بیان و ۱۰ درصد بی قانونا و بی منطقا،دیگه چرا میخواید نظم و امنیت رو به هم بزنید؟
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۱۰:۳۸
320
194
امید
بلیط فروشی را باشگاه استقلال انجام میده. باید به کسایی اجازه خرید بده که در بازیهای قبلی بلیط استقلال را خریدند. اینجوری میشه 90 به 10 را اجرا کرد.
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۰۵:۱۹
213
133