فتاحی: زمان دربی استقلال و پرسپولیس تغییر نمی کند

فتاحی: زمان دربی استقلال و پرسپولیس تغییر نمی کند

13260
15:23
27 شهریور 1397
سازمان لیگ فوتبال ایران با تغییر زمان برگزاری دربی پایتخت مخالفت کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سازمان لیگ فوتبال ایران با تغییر زمان برگزاری دربی پایتخت مخالفت کرد.

 

به گزارش وب سایت نود، سعید فتاحی در خصوص احتمال تغییر زمان دربی پایتخت به دلیل صعود پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تمام این مسائل را قبلاً پیش بینی کرده بودیم. متأسفانه استقلال تهران صعود نکرد و حالا پرسپولیس نماینده باشگاه های ایران شده است.

مسئول کمیته مسابقات فوتبال ایران ادامه داد: نمی توانیم زمان این دیدار را تغییر دهیم. در برنامه ریزی قبلی که انجام داده بودیم پیش بینی صعود هر دو تیم را داشتیم تا مبادا آنها با مشکل مواجه شوند. به همین خاطر زمان برگزاری دربی به هیچ وجه تغییر نمی کند.

فتاحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حتی اگر پرسپولیسی ها درخواست دهند و باشگاه استقلال نیز با آن موافقت کند، زمان این بازی تغییر نخواهد کرد؟ اظهار داشت: تغییری نمی کند! در چنین مواقعی باشگاه پرسپولیس درخواست می دهد و ما بر حسب قانون آن را به باشگاه استقلال اعلام می کنیم. اگر آنها هم موافقت کنند سازمان لیگ باید زمان جدیدی را برای برگزاری این دیدار در نظر بگیرد. تقویم بازی ها نیز به گونه ای است که امکان چنین اتفاقی وجود ندارد.

او در پایان تصریح کرد: السد قطر هم یک بازی دیگر انجام می دهد و سپس با پرسپولیس بازی می کند. نمی توانیم لیگ را از برنامه قبلی که تعیین کرده بودیم خارج کنیم. قطعاً دربی در تاریخ تعیین شده برگزار خواهد شد.

 

2051

نظرات کاربران
تاج
امیدوارم استقلال قهرمان بشه . لایق قهرمانی آسیا هم بود امسال . متاسفانه بازیکن خوب و کافی برا آسیا نداشتیم . اگه تو تیممون ثبات بود قطعا قهرمان می شدیم . به امید قهرمانی ایران و آسیا و جهان فقط تاج _ فقط آبی آسمانی
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۴:۲۱
پاسخ
88
31
عشقممم نیمار
مسئولین استقلال نباید با تغییر بازی موافقت کنن چون مگه یادتون رفته در بحث سوپرجام ..مسئولین شیشپولیس ..با تصمیم قاطعانه ..مخالف تغییر بازی بودن ...پس استقلالم نباید با تغییر زمان بازی موافقت کنه...وگرنه اگ مسئولین استقلال با تغییر زمان بازی موافقت کنن..ب هوادارا...اهانت کردن ودر اصل خیانت کردن ب هوادارا.... :-P درضمن... من الان دلهوره دارم ک اگ استقلال با تغییر زمان بازی مخالفت کنه.مسئولین سازمان لیگ ..بازی ۳ صفر ب نفعه شیشپولیس نکنن... :-)
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴:۵۵
پاسخ
88
33
قرمزته
من پرسپولیسی هستم ولی ترجیح میدم تغییر نکنه ببازیم بهتر از اینه که استقلالیا بیان چرت و پرت بگن البته نگاه ملی فقط به استقلال میشه
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳:۲۳
پاسخ
25
108
حسن
میشه بگین نگاه ملی کجا بود؟؟ قانون نوشته شده در فیفا تیمی 72 ساعت قبل بازیش 6 تا از بازیکناش تو تیم ملی باشن بازیش لغو میشه و هیچ نگاهی هم نمیشه بهش کرد
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۸:۴۶
65
20
سارا اس اسی
درستش هم همینه. نظم مهمترین فاکتور هست.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲:۲۲
پاسخ
64
28
پرسپولیس قهرمان ایران
اینجا دو بحث وجود داره یکی اینکه بازی دربی قبل بازی السد ینی ما با تمام وجود میتونیم جلو استقلال بازی کنیم و بازیکنامون خسته ازین بازی سنگین میرن قطر و این هیچ ترسی نیست دوست عزیز ینی ما چه ببازیم به السد چه ببریم هیچ ربطی به ترس از استقلال نداره چون قراره بدون هیچ فشاری با شما بازی کنیم و این درخواستم از سازمان لیگ یه بحث ملیه که پرسپولیس بازی ماقبل فینال آسیارو داره چند روز بعدش وبه نظرم بهترین حالت اینه که بازی سپیدرودو 31 شهریور برگزار کنن و دربیم 4 مهر اینجوری هم هردوتیم با استراحت یکسان به دربی میرسن هم پرسپولیس بیشتر استراحت میکنه واس بازی با السد بحث دوم اینکه یه عده میگن این بازی تاریخش از قبل مشخص شده بود ، باید بگم اگر سازمان لیگ مطمئن بود که پرسپولیس صعود میکنه هیچوقت نمیومد بازی جام حذفی با نود ارومیه رو 9 مهر بندازه که الانم لغو میشه خواهش میکنم منطقی باشین
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱:۵۳
پاسخ
21
102
جعل و ناداوری
و دوست عزیز به یاد بیاریم زمینی رو که گرده... فرار کردن رو که شما مد کردید تو اولین دوره سوپر جام با اردوی اسپانیاتون.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵:۵۲
71
22
hmd
بحث ملی کردن از طرف کسایی که به سرمربی تیم ملی توی اینستاگرام بازیکنهای پرتغالی ناسزا میگن، واقعا خنده داره.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷:۵۰
65
20
حسن
ما نیازی به استراحت نداریم شما 5ام بیا با ما بازی کن
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۷:۰۷
50
27
aliasadi
آقاي فتاحي زمان اردوي تيم ملي توي تقويم شما ثبت نشده بود كه بازي استقلال رو قبل از بازي با السد كنسل كردين!!!!؟؟؟؟؟؟؟
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰:۲۳
پاسخ
34
143
راشا
آقلی فرزاد ظاهرا یاشون نیست پرسپولیس با چند تا بازیکن ملی پوش رفت با قشقایی بازی کرد.یه بازی بی اهمیت که راحت میشد به تعویقش انداخت.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳:۰۳
17
100
فرزاد
چرا نمی خواهید متوجه شید که استقلال بدلیل داشتن 6 ملی پوش بازیش لغو شد این قانون فیفاست . اگر دست سازمان لیگ بود عمرا لغو نمیبکرد
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰:۳۷
95
33
شازده آبی
ببینیم و تعریف کنیم!!!! آیا برا سوگلی پایتخت هم قانون اجرا میشه؟ تا بازی انجام نشه من گول این مصاحبه ها رو نمیخورم. چون فتاحی همون کسی هس که سه روز قبل از تاریخ سوپرجام نتیجه رو به نفع چارپولیس اعلام کرد در حالی که این قضیه ربطی به سازمان لیگ نداشت. و بعدشم خیلی خیلی علاقه داشت که جامو شده با پیک به قرمزا برسونه. پس به این مصاحبه ها اعتماد نمی کنم.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۹:۲۰
پاسخ
186
70
متخصصین آسیا 1 العین 6!!!
اره اتفاقا مام از خدامونه ک بازی لغو نشه چون اون موقع شما زمین و زمان و وزیر و AFC و FIFAرو پرسپولیسی میدونین منطقتونم قشنگه سه روز قبل بازی شما کجا بودین؟؟؟ترکیه؟؟!فرار کار بدیه میموندین عینه مرد بازی میکردین چیزی که همه از 6 ماه قبلشم میدونستن زمان بازی رو!!!90هعزار بلیط فروشی کنن که بعد شما بگین ععع ما نبودیم ترکیه بودیم!!بهتره زودتر برین CAS اون اگه رای مخالف شما بده رییسش پرسپولیسیه!!پماد سوختگی... ادمین جان بیطرفی بچاپ
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷:۲۶
29
124
smtzo1379
داداش چرا اینقدر حرص میخوری؟از دیشت تا الان خودت رو کشتی.اگه تاریخ رو تغییر ندادن واسه پرسپولیس زیاد مهم نیست فوقش اینه که شما بلیط ترکیه میگرید. خودتو اذیت نکن.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸:۰۹
34
165
mohammadhossein
پس چرا بازی مسجد سلیمان رو لغو کردی؟ واسه شیتقلال اره واسه ما نه
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷:۱۳
پاسخ
91
289
زهرا استقلالی
اگه شما پرسپولیسا یکم اطلاعات تون رو بالا ببرید و قبل هر حرفی که میزنید یک فکر کنید متوجه می شدید که بازی استقلال بخاطر اینکه شش ملی پوشو نداشت لغو شد.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۱:۳۴
110
54
جعل و ناداوری
آخه استاد این قانونه که واسه خاطر ملی پوش ها بازی لغو می شه... در ثانی سوپر جام رو یادتونه که... چوب خدا صدا نداره اینجاست... اول میاید با تیم ما بازی می کنید و حسابی تحقیر می شید و بعد می رید با تیم اول قطر بازی می کنید. نه با الدوحیل که 8 بازیکن اصلی و فیکس سال پیشش رو از دست داده
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰:۲۹
118
54
Ali
ای خدا چقدر تو بیسوادی پسر.از تو بیسواد تر اونایی که پستت رو لایک میکنن. برای صدمین بار : لغو بازی استقلال و نفت بخاطر حضور ۶ بازیکن استقلال در تیم ملی بود که ۲۴ ساعت قبل از بازی با نفت از اردو برگشتن.طبق قانون بازی تیمی که بیشتر از سه بازیکن در اردوی تیم ملی داره در صورتی که بازیکن هاش ۷۲ ساعت قبل از بازی از اردوی تیم ملی برنگردند لغو می‌شود.اگه از استقلال هم کمتر از سه بازیکن به تیم ملی دعوت شده بود باید استقلال با نفت بازی میکرد.هیچ ربطی هم به بازی با السد نداره
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳:۵۶
130
76
راشا
وزیر پرسپولیسی فدراسیون پرسپولیسی سازمان لیگ پرسپولیسی الطاف و عنایات واسه استقلال.
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۲:۳۹
60
160
علی آبی
چون 6 تا بازیکن توی تیم ملی داشت و باید 72 ساعت بعد بازی میزاشتن که ممکن نبود یکمی با اطلاعات باشین این قوانین 14 سال داره اجرا میشه
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰:۲۴
145
88
میلانی اصیل
باید بازی ماهم با سپیدرود لغو بشه!بخدا همه دارن میسوزن تیم برانکو با13بازیکن اقایی میکنه!
۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶:۳۱
67
229
محسن ... استقلال دوستاره غرورپارسیان
داداشم پس چطور واسه شما نتیجه سوپر جام سه هیچ شد و هرچقد ما تلاش کردیم زمان دربی رو تغییر ندادن؟؟؟ زیاده خواهی هم حدی داره