فتحی: اظهارات رفعتی کاملاً خلاف واقع و کذب محض است

فتحی: اظهارات رفعتی کاملاً خلاف واقع و کذب محض است

8301
18:24
22 اردیبهشت 1398
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اظهارات منتسب به اینجانب از قول آقای داود رفعتی کاملاً خلاف واقع و کذب محض بوده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از سایت باشگاه استقلال, امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: صبح امروز (یکشنبه) در جهت احقاق حقوق هواداران استقلال و در خصوص مردود اعلام کردن گل کاملاً صحیح استقلال در مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان جلسه‌ای در فدراسیون فوتبال به طور جداگانه با رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس دپارتمان داوری برگزار و اعتراض رسمی باشگاه را به نمایندگی از خیل عظیم هواداران فهیم و با شعور و فوتبال فهم استقلال به مقامات مربوط اعلام کردم.

وی در ادامه اظهار کرد: لذا اظهارات منتسب به اینجانب در سایت رسمی فدراسیون فوتبال از قول آقای داود رفعتی کاملاً خلاف واقع و کذب محض بوده و بنده همچنان در جهت منافع استقلال و احقاق حقوق هواداران به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد.

1870

نظرات کاربران
یا
تا زمانی که مدیران پرسپولیسی برای استقلال مدیرعامل انتخاب میکنند وصع استقلال همینه
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۴:۵۹
پاسخ
44
76
اس اس
تمام هم و غم رفعتی توجیح اشتباه داور هستش !! اون از بازی داماش که حقشو خوردن تا صعود نکنه این هم از لیگ
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱:۳۱
پاسخ
34
74
هوادار واقعی
فقط تو راست میگی ... از فسخ قرارداد دو بازیکن اول فصل گرفته تا قرارداد بدون پرداخت به شفر و... تا امروز و روزهای آینده .
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۱:۴۳
پاسخ
52
31
جنگ نیست فوتباله
تو اعتراصتون به عدم اخراج روزبه تو دقیقه یک ،پنالتی خنده دار مقابل پرسپولیس،عدم اخراج دانشگر و نگرفتن پنالتی برای پدیده تو اون بازی رفت که به لطایف الحیل اونو به تاخیر انداخته بودید،عدم اخراج سهرابیان و نگرفتن پنالتی منتظری روی علیپور تو دربی رفت،پنالتی مصحک تو بازی فولاد علیه پرسپولیس،قصاوت عجیب و عریب علیه پرسپولیس تو بازی با استقلال خوزستان ،نگرفتن پنالتی واصح روی سروش مقابل صنعت نفت،شاهکار اقای فعانی در قائمشهر که ۲پنالتی واصح پرسپولیس گرفته نشد ،نادیده گرفتن پنالتی روی عالیشاه تو بازی رفت باسپاهان(دردقیقه ۶۲)ووووووووووووو به اینها هم اشاره کنید ممنون
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵:۲۲
پاسخ
68
43
مسعود گل باشی
یعنی بی منطقی ازسر وروتون میباره خب روزبه اخراج شد شما کلا یه بازیو مثل طوطی دارین تکرار میکنین ولی بقیه بازیارو نمیبینین
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۲۳:۵۵
16
47
مکتب حجازی
آقای فتحی بسه دیگه، بابا کم هواداران رو بازی بده،این تیم با این همه هزینه باید قهرمان میشد،نمیخواد پشت اشتباهات داوری پنهان بشی،۵ بازی پرسپولیس مساوی شده شما چکار کردین،همش بهانه،نکنه این گل صنعت نفت ۷ امتیاز داشت؟
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۳:۲۴
پاسخ
8
74
مممد.
عوامل استقلال کم بهانه تراشی کنید کمتر دنبال بهانه باشید. هربار دنبال یه بهانه هستید که ضعف تیمتون رو با بهونه آوردن بپوشونید هوادارها فهیم هستند و میفهمند بخدا. (مدیر جان خودت چاپ کن نظرمارو ممنون)
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۸:۴۳
پاسخ
11
51
عمرعبدالرحمن جوووووینکوووو
نه فقط تو راست میگی ک منکر فروش صیادمنش شدی خخخخ ادمین؟
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵:۱۵
پاسخ
8
54
kamran
جلسه با رئیس فدراسیو برای گل آفسایدتون؟؟ ما هم نمیفهمم که چه خبره اونجا!!!
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۷:۳۲
پاسخ
11
43
قلب اردبیل به عشق پرسپولیس میتپد
اتفاقا حرفهای آقای رفعتی حقه.منطق سرتان نمیشه فقط میگین ما ما ما ادمین چاپ کن
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰:۵۱
پاسخ
13
42
اژدهای آبی
" از خیل عظیم هواداران فهیم و با شعور و فوتبال فهم استقلال به مقامات مربوط اعلام کردم". تو رو خدا ببین این آقا ما رو چی فرض کرده. همیشه میاد 4 تا کلمه قلمبه سلمبه استفاده می کنه و با لفاظی سعی می کنه خودشو تبرئه کنه. آقای فتحی شما و خطیر و دار و دسته وزیر هر چه زودتر باید استقلالو ترک کنید.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۷:۰۲
پاسخ
5
43
زلزله 6 ریشتری سرخ
آقای فتحی درباره دربی رفت نظری ندارن عایا جهت یادآوری یک پنالتی و بک اخراج طلب پرسپولیس بود #مکتب هوچیگری
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۸:۴۱
پاسخ
12
45
سید
فتحی یادش رفته از اون همه سوتهایی که تو کل لیگ براتون زدن؟که به گواه خود برنامه ۹۰ پرسپولیس بیشترین ضرر رو کرده و استقلال هم کم به نفع نبود پس خواهشا فرافکنی ممنوع
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۸:۴۱
پاسخ
12
36
ققنوس سرخ
خب فتحی که ماشالله دست به شکایتش خوبه،به casشکایت کنه!اینطوری هوادارانشونو یه چند ماهه دیگه هم میتونه سرکار بذاره وتو پستش هم بمونه وما هم قول میدیم که ازش حمایت کنیم!!!
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳:۵۳
پاسخ
9
34
زانیار
اقای فتحی خودتون هم میدونید که سود های داوری ها به استقلال زیاد بوده این فصل وگرنه با وار مخالفت نمیکردید :)
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۷:۳۵
پاسخ
92
70
سرخ
این فوتبال یه راستگو داره اونم همین آقای فتحیه! نمونه صداقت ایشون رو اینجا میشه فهمید که خارجی ها رو اخراج میکنه ولی اونا چون از بچگی عاشق پیرهن استقلال بودن بدون گرفتن پوا رفتن. شفر هم که مشخصه با کمترین ضرر قراره بره. مرد حسابی نتونستی 3تا بازی صبر کنی بعد شفر رو اخراج کنی که جاش مجیدی بی تجربه رو نیاری؟؟؟ حالا الآن بگردین دنبال پرتقال فروش! خودتون کردین!
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۳:۰۴
8
32
آبیه آبی
چی برای خودتون داستان میگید ؟ کی با var مخالفت کرده ؟! خوبه دیروز خود رییس کمیته تو تلوزیون گفت فقط میخواستیم توی چند تا استادیوم بزاریم فیفا مخالفت کرده گفته باید یا همه داشته باشن یا هیچ کدوم ... رسما واقعیت رو میپیچونید این دیگه ته هوچی گریه ...... مگه ۹۰ اعلام نکرد نیم فصل اول پرسپولیس و سپاهان بیشترین نفع رو از داوری بردن ؟ قشنگ تو پیچید
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۱:۴۸
37
13
توهم و هوچی گری و ترس آبی
ایشون سابقه طولانی دارن در اقدامات وزارتی علیه پرسپولیس. نمونش 3 بر صفر زدن بازی معروف.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳:۰۵