فتحی: نامه اعتراض ما به محرومیت اسماعیلی به کمیته انضباطی نرسیده است!

فتحی: نامه اعتراض ما به محرومیت اسماعیلی به کمیته انضباطی نرسیده است!

5900
14:07
29 شهریور 1398
مدیرعامل استقلال گفت: متاسفانه تا این لحظه نامه اعتراض ما به محرومیت اسماعیلی به کمیته انضباطی نرسیده است!

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه با اشاره به محرومیت فرشید اسماعیلی گفت: ما صبح روز دوشنبه با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال اعتراض خودمان را نسبت به محرومیت فرشید اسماعیلی انجام دادیم. باشگاه مثل اکثریت قاطع کارشناسان داوری و میلیون‌ها طرفدار فوتبال در ایران معتقد است که کارت زرد دوم اسماعیلی در بازی با نفت مسجدسلیمان که منجر به اخراج او شد، بر اثر اشتباه داور دریافت شده و این حق مسلم باشگاه استقلال است که معترض باشد. متاسفانه تا این لحظه نامه ما به دست کمیته انضباطی فدراسیون نرسیده!

وی افزود: این نامه روز ۲۵ شهریور برای سازمان لیگ ارسال شد و در همان روز توسط بهاروند به دبیرکل فدراسیون ارجاع داده شده. نامه‌ای به شماره ۹۸/۱۴۶۰ اما موضوع عجیب این است که تا به حال نامه به دست کمیته انضباطی نرسیده و این تعلل ابهام‌آمیز است!

فتحی در پایان افزود: بازهم تاکید می‌کنیم که باشگاه استقلال فقط خواستار اجرای عدالت است منتهی مشخص نیست که مقاومت‌ها در برابر نگاه عادلانه‌ای که وعده‌اش را داده بودند از کدام سمت و سوی انجام می‌شود؟! ما تا لحظه آخر منتظر رفع محرومیت فرشید اسماعیلی خواهیم ماند و به طور مستمر پیگیر این پرونده هستیم.

4416

نظرات کاربران
hadi ss
راستی بیرانوند مگه دو جلسه محرومیت تعلیقی نداشت و مگه نباید با اولین تخلفش اون دو جلسه محرومیت تعلیقی هم خودبخود اجرا بشه!!!؟؟؟ بخدا دیگه ناعدالتی رو به جایی رسوندید که دیگه خسته شدیم و عادت کردیم به این وضع و اوضاع!!! بیرانوند بودن و نبودنش واسمون مهم نیست چون حسابش نمیکنیم اما منظور ما اجرای عدالت،بی عدالتی و ظلم واضح و روشنی که به تمام تیمها میشه و پرسپولیس و تمامی بازیکنان و کادرفنی و مدیریتش همه همگی مصونیت کامل دارند و لیگ رو به خراب کردند
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱:۴۹
پاسخ
22
2
مسعود گل باشی
وقتی دبیر کل فدراسیون شکوری پرسپولیسی باشه همینه دیگه متاسفم
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۱:۱۷
پاسخ
36
0
قهرمان ایران
بعد دربی ، شوتمون به دروازه نرسید ، تا ۱۴۰۰ همینه شوتا به دروازه پرسپولیس نمیرسه وزیر پرسپولیسی .
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱:۴۶
پاسخ
50
3
علی
فوتبال ایران شده جار وجنجال و هر کی جنجال بزرگتری درست کرد میشه محبوبترین نفر بین تماشاگرای خودی اخه اقای به اصطلاح مدیر عامل خودتم می دونی بخشیدن کارت غیر ممکنه ولی برای خوش امد هوادار این حرفا رو میزنی جواب دبیر کل رو هم که همه دیدن در همون روز دستور رسیدگی داده
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۵:۴۱
پاسخ
2
41
کاشیما
اینکه محرومیت تعلیقی بیرانوند اجرا نمیشه و به جای ۲ جلسه یک جلسه محروم میشه تا به دربی برسه و از این طرف هم نامه اعتراض استقلال وسط راه مشکل واسش پیش اومده و هنوز نرسیده کاملا روشن هست که کل امکانات در اختیار کدوم تیم هست.
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲:۴۹
پاسخ
52
5
Ali...Ali
نامه کسر ۶ امتیاز استقلال هم ظاهرا هنوز نرسیده به فدراسیون؟؟؟؟ جواب بدید دیگه!!!
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۰:۲۶
پاسخ
2
44
nima
دروغگوی بزرگ
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹:۱۲
پاسخ
1
32
پرسپولیسی ام
آقای فتحی شما که دوجین بازیکن گرفتید مثلا فرشید باقری سه تا بازی قبلی چه گلی به سرتون زد به جای این هوچی‌گری که باعث به هم خوردن تمرکز بازیکن هاتون میشه قانون رو بپذیرید و جوانمردانه بازی کنید من پرسپولیسی هستم و دوست دارم نتیجه تو زمین بازی مشخص بشه نه بیرون از اون
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰:۱۴
پاسخ
1
41
امیر رحیمی
من تقریبا هوادار استقلال هستم (البته نه کامل)، اما بخاطر اینکه با پرسپولیس مشکل دارم، قاعدتا میشه استقلالی حسابم کرد. با اینهمه به نظر نمیاد که صلاح باشه کارت زرد داور رو باطل کنند. چون وقتی کارت رو باطل میکنند که کارت رو داور به کسی که خطا نکرده، اشتباه داده باشه، نه این که خطای ایشون محرز بوده باشه اما در مورد شدت ش با کارشناسان اختلاف نظر داشته باشه. به هر حال ایشون خطا کرده و مستحق جریمه بوده، حالا ممکنه که یکی شدتش رو مستحق زرد بدونه، یکی به تذکر اکتفا کنه. اگه کارت ایشون رو ببخشند دیگه تا پایان لیگ سنگ روی سنگ بند نمیشه. ضمن این که اگه بازیکن پرسپولیس بود، شاید فدراسیون می بخشیدش
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۵:۱۷
پاسخ
31
11
رضا
با این تفاسیر اشتباه داور در عدم اخراج قائدی هم باید توسط کمیته انضباطی بررسی و تصمیم درست در این مورد هم اتخاذ بشه!
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵:۰۶
پاسخ
10
25
قرمز
فرچیپ اسماعیلی تو زمین باشه که خیلی خوبه ،مخصوصا پشت پنالتی وایسته =)))))
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹:۲۶
پاسخ
15
20
iman,
بنظرت پشت محوطه چطوره.فک کنم اون دیگه خییلی خوبه
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۴:۲۸
13
4
پارسا
کدوم اعتراض استقلال بررسی شد این دومیش باشه.احتمالا استقلال فرزندخواندس.الان ۴ساله که استقلال در همه زمینه ها حرفش به جایی نمیرسه.ولی .ولی زمین گرده.همه این ناراحتیها .فشارها،استرسها و بی توجهی ها جاشو به خوشحالیو حق طلبی میده.اون زمانه که دیگران متوجه میشن که بی توجهی به چن میلیون هواداره چقد درد داشته.
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۰۵
پاسخ
26
2
پرسپولیسی گرگان
پس اینطور باشه هر بازی داور اشتباه به کسی قرمز داد یا زرد میخوان برش گردونن اگه الان این اتفاق بیفته همیشه باید بیفته .ولی الان اگه ببخشش نباشه بعدش هبچ بازیکنی رو نباید ببخشن به نظر دومی کم دردسر تره
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲:۴۵
پاسخ
263
61
وریا
ترسیدی ها
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲:۵۱
9
5
nima
اینکار غیرممکنه و بازی با احساسات هوادارای استقلاله.تازه اینکارم بکنن پرسپولیس اعتراض کنه به فیفا بازی ممکنه برگرده..کارت قرمز تو هیج جای دنیا پاک نشده?!!
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷:۱۹
2
9
سعید
مثل اینکه اولیش واسه حسینی خودتون اتفاق اتاد هااا؟ البته از اون جایی که منطق در وجود شما نیست باید هم دست پیش بگیرید در ضمن مال طارمی هم بخشیده شده پژمان نوری هم در ملوان شامل این قانون شد
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۵:۰۹
9
8
عشقممم نیمار
کی باید نامه اعتراض عشق_تقلال بفرسته کمیته انضباطی ..؟؟دبیرکل فدراسیون فوتبال ..ینی اقای ابراهیم شکوری هست :-P ک ایشون نفرستادن‌نامه رو :-P فاتحه این فوتبال رو‌ بخونید ک‌تبعیض از در دیوار زمین اسمونش میباره :-P
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱:۴۸
پاسخ
173
82
رضا
حتمآ تا حالا متوجه شدی که همون دبیر کل دستور رسیدگی داده و شرمنده شدی
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷:۲۲
5
11
هوادارسرخ
عزیزم تبریک که اولین کامنتی که توین مدت میذاری و لایکش بیشتر از دیسلایکته. اونم بخاطر شروع سال تحصیلیته. بوی ماه مهر مبارکت
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲:۰۹
5
17
بهزاد
اینهمه بازیکن تا به حال جلوی اسدقلال یا بازی قبل از اون کارت زرد و قرمز اشتباه دریافت کردن.کدومشون رو بخشیدن؟البته ما از خدامونه که بخشیده بشه چون با بودنش مثل دربی قبل از برد مطمئن میشیم.
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۹:۰۲
7
6
یاس کبود پرسپولیسی
خداییش اتحاد مثلث یاکازاکی رو دارید. بالایی تو عمرش انقد لایک ندیده بود ک به لطف دشمنی با پرسپولیس پیدا کرد. خوش باشید با این کارا، یادتون نره لایک و دیس لایک یک کوچولو از نشانه های حرفه حقه و همه نشونه اش نیست