فخرالدینی: به خاطر پلی‌آف خسته بودیم

فخرالدینی: به خاطر پلی‌آف خسته بودیم

950
21:56
05 اسفند 1397
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: استقلال امروز شاداب بازی کرد و به پیروزی رسید.

به گزارش وبسایت نود، میلاد فخرالدینی پس از شکست 3 بر صفر مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران، گفت: استقلال بهتر بازی کرد و پیروز شد. آنها شاداب بودند و ما شادابی لازم را نداشتیم زیرا 120 دقیقه مقابل الکویت بازی کردیم بعد هم با الغرافه بازی داشتیم.

وی ادامه داد: ما سه روز بیشتر برای این مسابقه تمرین نکرده بودیم و ریکاوری لازم را نداشتیم. استقلال خوب بازی کرد و اگر با همین شرایط در همه بازی‌ها حضور داشته باشد جزو مدعیان خواهد بود. 

فخرالدینی در مورد پنالتی استقلال گفت: پنالتی نبود! 

وی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری مشکلی نداشت!

فخرالدینی در مورد اینکه آیا سه گل فاصله استقلال با ذوب آهن است، اظهار داشت: ما شادابی لازم را نداشتیم و بازی‌هایمان هم فشرده است.

وی در مورد اینکه مربی ذوب آهن گفته بازیکنانش به خاطر برد الغرافه مغرور بودند اظهار داشت: نمی‌دانم باید این مسأله علت‌یابی شود.

1004

نظرات کاربران
محمد آبی 70
فخرالدینی در مورد پنالتی استقلال گفت: پنالتی نبود! وی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری مشکلی نداشت!
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹:۴۶
پاسخ
0
1
hadi
راس میگی داشتین بنای میکردین کارخیلی سختیه
۰۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۸:۴۹
پاسخ
3
11
عشقممم نیمار
یادمه عشق_تقلال بعد ۱۲۰دیقه بازی مقابل السد در پلی اف اسیا .. اومد خسته و‌ با جووناش .. شیش_پولیس پرستاره رو در یه نیمه بهش ۳گل زد .. پ خستگی دلیل قانع کننده ای بنطرم ک‌محترمه نیس :-)
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷:۴۴
پاسخ
18
19
من
پنالتی اشتباه بود ولی داوری مشکلی نداشت!
۰۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۹:۵۵