فدراسیون بالاخره به حضور وینگادا در تیم ملی واکنش نشان داد

فدراسیون بالاخره به حضور وینگادا در تیم ملی واکنش نشان داد

16487
11:14
21 دی 1397
نلو وینگادا سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تیم امید کارش را در تیم ملی ایران آغاز کرد.

به گزارش وبسایت نود، آنگونه که رسانه رسمی تیم ملی و سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران خبر داده‌اند، نلو وینگادا به منظور بررسی سایر تیم‌های ملی شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا و تهیه گزارش و آنالیز دیگر رقبا برای تیم ملی از روز گذشته فعالیتش را آغاز کرد. او در اولین روز حضورش دیدار تیم‌های ملی اردن و سوریه را در محل ورزشگاه مشاهده کرد.

حضور وینگادا در کنار تیم ملی به صورت رایگان بوده و با توجه به سابقه قهرمانی وی در جام ملت‌های آسیا می‌تواند کمک شایانی برای شناسایی سایر تیم‌ها برای تیم ملی باشد.

1004

نظرات کاربران
پرسپولیس شعبه دیگری ندارد
ترخدا مردم رو چی فرض کردین؟؟؟ حضور رایگان؟؟!!! مگه میشه؟! مگه داریم؟!! ایشون خاطره ی خوبی از ویتنام داره اومده بگه چطور 2014 چهارتایی شد!!!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۰:۵۹
پاسخ
18
38
ایداسادات25بهمن1380
کیروش رفتنی مربی بعدی وینگادا
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۷:۵۲
14
13
ali
کمی از تاریخچه ایشون: سابقه همکاری ایشون با تیم امید شکست 4-1 از ویتنام و مساوی با قرقیزستان و حذف از مرحله گروهی بازیهای آسیایی هست. نتایج وینگادا با تیم امید بدترین نتایج تاریخ فوتبال ایران در بازیهای آسیایی به شمار میاد
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷:۳۲
پاسخ
33
77
امیر رحیمی
اتفاقا باخت تجربه ی خوبی هست که میشه با آسیب شناسی باختها، به برد تیم ملی کمک کنه.
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۹:۴۱
7
24
عاشقم تراختور
و احتمالا بعد از کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی باشد...!!!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۳:۱۸
پاسخ
80
31
کی بود کی بود من نبودم
همه جا باید توهمی بودنتونو نشون بدید؟ همون واسه تیم خودتون فکر و خیال میکنید بسه.
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۱:۵۶
7
23
عشقممم نیمار
واقعا مربیان‌ پرتغالی ..تکن ..و با دانش ..حتی اگ اون‌ مربی پرتغالی ..سرمربی پیشین شیش_پولیس باشه :-)
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۰:۵۷
پاسخ
86
40
عشقم مسییی
آمده از تجربیات باخت به ویتنام با کیروش به اشتراک بگذاره.=) انشاءالله که با برد پر گل تیم ملی ایران همراه باشد. با آرزوی قهرمانی ایران در جام ملتها.
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲:۰۰
پاسخ
35
43
مهدی
رایگان ???? بچه ها جوکه سالمون هم جور شد. اینو دیگه یک کوچلوی 4 ساله هم میدونه که تو این دنیا هیچی رایگان نیست.
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۶:۳۵
پاسخ
19
78
علی
برای رضای خدا کار میکند!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷:۵۳
4
19
نوید
باشه اونم مجانی اومد
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۸:۰۰
پاسخ
13
54
ابی به رنگ اسمان
بعد از جام ملتها و رفتن کیروش حسرت برد یا مساوی با کشورای حوزه خلیج فارس تو دلمون میمونه...البته اونی که با انگولا مساوی کرده و بزرگترین دستاورد ورزیشش عکس گرفتن با مودریچ و نویره هم به احتمال خیلی زیاد سرمربی تیم ملی میشه اونم با لابیایی که الان داره ازش استفاده میکنه
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰:۳۰
پاسخ
61
64
Majid تاجی
کیروش خیلی باهوشه و بد شانسی نیاریم تا فینال میریم.
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۶:۲۷
پاسخ
25
48
اصغر آقا
رایگان؟ اینا انگار هنوز این پرتغالیا رو نشناختن. مخصوصاً این یه نفر!
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰:۰۸
پاسخ
21
48
بهنام
یعنی چی این خبر اصلا مگه الان تیم ملی صاحب نداره که این اومده نکنه نقشه کشیدین این فرد رو بیارین تیم ملی با کارنامه افتضاحش
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰:۲۷
پاسخ
15
30
ستایش
رایگان؟؟؟؟ خخخخ با ما هم آره
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۵:۳۸
پاسخ
12
37
FC PERSPOLIS
این روزا هیشکی رایگان جواب سلامتو هم نمیده بشنو و باور نکن
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴:۲۳
پاسخ
11
38
afshin
درود بر کیروش و دوستان با معرفتش
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳:۱۱
پاسخ
36
28
رضا
آره خیلی مفیده مخصوصا برای بازی با ویتنام چون سابقه خوردن 4 گل از این تیم رو داره :))
۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹:۵۹
پاسخ