فدراسیون فوتبال: دی بیاسی گزینه سرمربیگری تیم ملی نیست

فدراسیون فوتبال: دی بیاسی گزینه سرمربیگری تیم ملی نیست

1868
17:44
04 بهمن 1398
فدراسیون فوتبال مذاکره با مربی ایتالیایی را تکذیب کرد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،امیر مهدی علوی،سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره شایعه مذاکره فدراسیون فوتبال با جیانی دی بیاسی برای سرمربیگری تیم ملی ایران عنوان کرد:این موضوع به صورت رسمی تکذیب می شود.فدراسیون فوتبال هیچگونه مذاکره ای با دی بیایی نداشته و  این مربی گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران نیست.

طی روزهای اخیر رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی اعلام کردند این مربی گزینه هدایت تیم ملی ایران است.

۴۴۱۶

نظرات کاربران
بهمن
سلام دوستان بعضی ازدوستان میان نظر میدن درمورد تیم ملی،رنگی نظرمیدن ومیگن اگر فلانی بیاد استقلالیه واگر اون یکی بیادپرسپولیسیه وانتخاب بازیکنان تیم ملی رو رنگی انتخاب میکنه ویا بازیکنان یه تیم رو نابود میکنه.خواشن اینجور نظرندین وتیم ملی را از باشگاه جداببینید.تیم ملی هرکشور ازپرچمش استفاده می کنه وبازیکنان حکم سرباز هستند وتیم ملی هرکشور مقدس هست.خواهشن تیم ملی مارو ازرنگ قرمز وآبی بیارین بیرون.من یه پرسپولیسی هستم ولی تیم ملی رو ارجع ترمیدونم چراکه تمام باشگاها ازبازی کردن درباشگاه را برای تیم ملی انجام میدن وتمام افتخاراتش برای تیم ملی هست.یاحق
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹:۴۵
پاسخ
4
17
یک قدم جلو
وقتی اهالی فوتبال. همه همدل و همراه باشن، با انتخاب سرمربی خاص واسه تیم ملی. مطمئن باشید، اون سرمربی در کارش موفق خواهد بود، و تیم ملیمونم نتایج خوبی کسب خواهد کرد. برعکس وقتی دو دستگی و بی میلی بوجود بیاد واسه سرمربی خاص، مطمئن باشید اون مربی و تیم موفق نخواهند بود. این موضوع قبلانم ثابت شده... . پس بهتره مربی انتخاب بشه که همگان خواهان او هستن، مثال: استراما. با قاطعیت میتونم بگم 99% با حضور او مشکلی ندارن... . مثال: قعله نویی. شاید 50% با حضور او موافق باشن
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۴:۴۴
پاسخ
4
75
هوادار فوتبالم
بگین باهاش مذاکره کردیم قبول نکرده
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۹:۴۰
پاسخ
6
51
علیرضا م.
من چند روز قبل از آقای بهاروند هم شنیدم که وقتی پرسیدن گزینه ایتالیاییه گفت نه! فکر می‌کنم بعضی چیزا بازارگرمیه.
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶:۲۶
8
18
کوهمره جروق
اسکوچیچ بهترین گزینه هست.حتی با استرا و شفر هم موافقم.ولی با علی دایی و قلعه نوعی موافق نیستم.علی دایی هم تعصب داره و هم رنگی بازیکن انتخاب نمیکنه ولی نمیتونه به این زودی تیم ملی را جمع کنه.قلعه نوعی هم اگه بیاد تیم ملی،تیم ملی میشه محل انتقام جویی های شخصیش و انتخاب هایش رنگی خواهد بود.دومین کارش نابود کردن به تدریج و بدون سروصدای ملی پوش هایی که پرسپولیسی هستند.اصلا قلعه نوعی گزینه خوبی نیست چون دشمن پرسپولیسی جماعت هست و با وجود قلعه نوعی عدالت هم از بین خواهد رفت.و علاوه بر اون سبک علی اصغری در تیم ملی جواب نمیده.حتی با امثال منصوریان و هاشمیان و مهدوی کیا برای مربی گری تیم ملی هم موافقم.چون صاف و صادق هستند
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲:۳۲
پاسخ
26
49
یک قدم جلو
با نظرت اسکوچیچ، موافقم. استرا_شفر، موافقم. قعله نویی، نمیتونه گزینه خوبی باشه، موافقم.
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴:۲۳
0
55
علیرضا م.
یعنی استدلال‌هات عالین!!! همین فصل چند بازیکن سابق پرسپولیس رو قلعه‌نویی گرفته!
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۷:۲۴
39
10
ستارگان سرخ ایران
تحلیل خوبی بود استفاده کردیم
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۷:۰۲
7
11
امیر حسین
خدا رو شکر
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۶:۲۱
پاسخ
15
14
ستارگان سرخ ایران
یک هفته دیگه میگن رسما دی بیاسی سرمربی تیم ملی شد خداکنه استرا باشه اگه گزینه خارجی میخوان بیارن چون با فوتبالمون کم وبیش آشناست وضمنا امکانات تیم ملیمون هم خوبه
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰:۵۴
پاسخ
5
67
کریستوفر نولان
خیلی ممنون
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۶:۴۴
پاسخ
8
15
حسین
ما فقط ۴ تا بازی رو باید ببریم و بریم مرحله بعدی انتخابی جام جهانی من اصلا نمیگم این مربی بدی هست ولی تا بیاد بازی کناو و جو فدتبال عرب ها رو درک کنه ما حذف شدیم .حداقل میتونیم واسه ۴ تا بازی سرمربی ایرانی بزاریم تا این مرحله رو رد کنیم حتی برانکو حاظر نشد این ریسک و قبول کنه.خدایی اگه سرمربی ایرانی گذاشتن این چند بازی حمایتش کنیم خرابش نکنیم شاید نتیجه گرفتیم
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۴:۵۵
پاسخ
31
29
محمد هادی
ماهم باور کردیم!!!!!!
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۲:۵۴