فدراسیون فوتبال: ویلموتس باید بیشتر در ایران حضور داشته باشد!

فدراسیون فوتبال: ویلموتس باید بیشتر در ایران حضور داشته باشد!

4595
10:03
28 آبان 1398
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که «مارک ویلموتس» سرمربی تیم ملی باید مدت بیشتری در ایران حضور داشته باشد و با جدیت بیشتری کارش را انجام بدهد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر،  بعد از باخت تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق و به «اما و اگر» کشیدن صعود تیم ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا بود که انتقادات از مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی به اوج خود رسید.

علاوه بر قهر ویلموتس تا چند روز پیش از این مسابقه برای دریافت مطالباتش، پروازی بودن این مربی و مرخصی های پرشمار وی از دیگر انتقاداتی است که به این مربی وارد می شود.

در همین ارتباط روز گذشته جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد. امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا خروجی این جلسه حمایت فدراسیون از مارک ویلموتس بوده است؟ گفت: خیر. فدراسیون فوتبال تاکید دارد بر اینکه مباحث با برنامه ریزی دقیق تا شروع دور جدید برنامه ها که قطعا قبل‌تر از فیفادی آینده خواهد بود، انجام و ظرفیت ها به طور کامل استفاده و مباحث بررسی شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال تغییر سرمربی تیم ملی تصریح کرد: ویلموتس با فدراسیون ایران قرارداد دارد. اگرچه وی قبل از دیدار با عراق دیر به ایران آمد اما به هر حال حضور داشت. فدراسیون هم با کسب تجارب دوره هشت ساله کی روش با بهره بری از نظرات کارشناسان حقوقی در سطح بین الملل قراردادی را با وی منعقد کرد که تمام مباحث را در آن دید.  ویلموتس هم در این مدت که اعتقاد داریم باید بیشتر حضورشان را داشته باشیم، چند دیدار لیگ را از نزدیک تماشا کرد.

علوی درباره پروازی بودن مارک ویلموتس و شباهت وی با کارلوس کی روش در این خصوص گفت: حتما فدراسیون هم خواهان این است! هاشمیان در اکثر مسابقات و تمرینات تیم ها حضور داشت. این برنامه و جدیت مورد انتظار مردم و فدراسیون از ویلموتس است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره عدم برگزاری اردوی تیم ملی در فیفادی (امروز ۲۸ آبان) و اینکه به نظر می رسد صمیمیتی بین بازیکنان و کادر فنی وجود ندارد، تصریح کرد:موضوع صمیمیت را نمی توان به این تندی گفت! بازیکنان حقیقتا زحمتشان را می کشند. خود ویلموتس هم بعد از بازی با عراق خیلی ناراحت بود و از نظر روحی شرایط بدی داشت. اگر می دانستیم قرار است بازی فیفادی در آخرین لحظه برگزار نشود حتما برای اردو برنامه ریزی می کردیم.

2051

نظرات کاربران
۶
اینو گفتن ولی از فردا ویلموتس می‌ره مرخصی!!!
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳:۱۹
پاسخ
0
41
سیامک
زمان کیروش هم صدتا از این پیام ها دادین که مرخصی کمتر بره، بیانیه تند صادر نکنه، درگیر نشه با دیگران، مصاحبه ناجور نکنه و ... کدومش رو عمل کرد؟ اگه اون حرفاتونو گوش کرد ویلموتس هم گوش میکنه! با اون قرارداد های محرمانه که شما می بندید بهتر از این نمیشه
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹:۰۹
پاسخ
7
28
احمد
فقط تیم تاج و همدستاش و با کل تیم ویلموتس برن همین.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰:۵۲
پاسخ
0
38
میکاییل
فدراسیونی که بخاطر مخالفت وزیر ورزش قدرت تمدید قرارداد کی‌روش را نداشت همون ساکت بمونه سنگین تره!!
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸:۵۳
پاسخ
13
83
غروب فوتبال ایران
مقصر کیروشه توقع رو از تیم ملی برد بالا سطح بالای بیش از توان اسیا به کار برد خدای این ایران همون ایرانیه که برانکو قلعه نویی دستش بود ممنونم از اقای ویلموتس که نشون داد بازی هجومی و فنی رو کیروش مربی نبود پرتغال ارژانتین اسپانیا جلومون له له گل میزدن الان تیم ملی اتوبانه هر جا هستی کیروش بدون ما ملت قدر نشناسی هستیم یا علی
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸:۱۱
پاسخ
19
85
جانم پرسپولیس
تو خوب بودن کیروش هیچ بحثی نیست من خودم طرفدارشم واقعا حیف که از دست دادیمش ولی مگه برانکو تو آسیا بدتر از کیروش نتیجه گرفت اره جام جهانی خوبی نداشت که اونم همه از مشکلاتش با خبریم حداقل میگفتی مثل دوره قطبی.دایی و مربی کمال گرا قلعه نویی البته ویلموتس بدتر از ایناهاس
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶:۲۴
11
23
فراست
راحت ترین صعود به جام جهانی رو با برانکو داشتیم ... با برانکو قهرمان بوسان شدیم که کره رو توی خاک خودش بردیم و ژاپن رو در فینال... با برانکو سوم آسیا شدیم که کره جنوبی رو چهارتایی کردیم و ژاپن از ما مساوی گرفت و با ناداوری به چین میزبان ده نفره تو پنالتی باختیم... اصلا معلوم نیست که ششتقلالی هستی... چه میسوزونه برانکو
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۲:۴۵
35
19
نادر
بنظرمن ویلموتس باید خودش استعفا میداد میرفت ولی حالا که اسنعفا نداده باید برکنار بشه. مگه علی دایی با باخت مقابل عربستان برکنار نشد پس چرا ویلموتس با دو باخت پیاپی به دو تیم آسیایی و درآستانه اولین حذف از دور اول جام جهانی برکنار نمیشه؟ تیم ملی یه سرمربی مثل استراماچونی میخواد که منظم و متعهد باشه.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹:۰۴
پاسخ
7
64
حسام
نه تنها خودش حضور نداشته.دستیاراش هم نبودن! نکنه انتظار داشتید هاشمیان هم پروازی باشه.هر چند وحید هم تو این مدت کم به المان نرفته و بیاد!درسته مرخصی حق هر کارمند تحت قرارداد است.ولی باید ساز و کاری داشته باشه.همواره حداقل دونفر از جمع مربیان تو ایران حضور موثر داشته باشند.اینها همه از ضعف فدراسیون ناشی میشه.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۰:۲۷
پاسخ
1
49
امین
اون موقع که کیروش اخراج شد خیلی ها گفتند کیروش تو هشت سال هیچ جامی بدست نیاورد و همون بهتر که رفت. آقاجان آخرین جامی که تیم ملی بدست آورد چهل و پنج سال پیش بود. ویلموتس باید همین امروز اخراج بشه وگرنه اولین حذف تیم ملی توی دور اول جام جهانی رخ میده. یه سرمربی با تجربه و با رزومه و دانش فنی بالا بیارن بالاسر تیم ملی و چندتا بازی دوستانه با همین تیمای لیگ برتری خودمون بذارن تا تیم هماهنگ بشه وگرنه با ویلموتس بجایی نمیرسیم.
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰:۰۶
پاسخ
6
51
TT فراتر از باشگاه ✔
دوستان یه حسی بهم میگه تا فیفا دی بعدی ویلموتس نمیاد و مجبورشون میکنه اخراجش کنن ،این مربی کارهاش عجیبه وگرنه امکان نداره یه مربی که میخاد نتیجه بگیره اینقد بیخیال باشه
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵:۰۷
پاسخ
3
55
نبرد ما
امیدوارم دارودسته تاج با یه استعفا مردم و خوشحال کنن
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۲:۳۲
پاسخ
2
44
ممد نبودی
خودتون رو به سخره گرفتید یا مردم رو؟
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵:۱۲
پاسخ
1
44
Msh
مشکل نه ویلموس نه استرا نه برانکو نه هر کس دیگه.مشکل اصلی فدراسیون و ادمای توشن.تماااام
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱:۰۷
پاسخ
1
46
هوادار
سطح توقع ما از فوتبالمون چیه تو دنیا اول بشیم که همه میدونیم این توهمه.اما میتونستیم تو آسیا اول بشیم که چند سال اول بودیم اما بنظرم این خوشیا زد زیر دلمون و کی روش و دادیم رفت من هی حساب میکنم میبینم بنظرم یکم مخالفای کی روش عجیب حرف میزنن وگرنه با یکم نگاه بی طرفم میتونیم متوجه بشیم ۱-۰ مقابل ارژانتین و اسپانیا با۱-۰ مقابل بحرین چقدر فرق میکنه البته من به اون مربی کاری ندارم اما قطعاً تیم ملیه خوبی داشتیم
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱:۰۲
پاسخ
5
42
هوادار پیشرفت تیم‌ملی
....اگرچه دیر آمد اما به هر حال حضور داشت!!!!! خیلی هم لطف کردند...وقت گذاشتند.... این همه راه آمدند همدیگر را ببینیم ..... والا مربی تیم ملی که نباید برای بازی تیم‌ملی حضور داشته باشند!!!!!!!!!!!!
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹:۳۰