فدراسیون فوتبال و آدیداس قرارداد رسمی امضا کردند

فدراسیون فوتبال و آدیداس قرارداد رسمی امضا کردند

15314
18:47
14 آذر 1396
رییس فدراسیون فوتبال و مدیر بخش خاورمیانه آدیداس قراردادی یک ساله امضا کردند.

وبسایت رسمی برنامه نود - رییس فدراسیون فوتبال و مدیر بخش خاورمیانه آدیداس قراردادی یک ساله امضا کردند.

به این ترتیب تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، پیراهن‌های جدید آدیداس را به تن خواهد کرد.

 

1004

نظرات کاربران
Amir
دوتا کار اساسی بکنید اقایون بی سلیقه یکی لوگوی فدراسیونو خوشگل طراحی کنید یکی یوزپلنگو حذف کنید همه فهمیدن ما پلنگیم بسه لطفا
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۱۹:۴۳
پاسخ
4
10
درود بر کوروش
بعید میدونم با آدیداس اورجینال قرار داد بسته باشن
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۵:۵۹
پاسخ
1
5
احسان
مسئولین فدراسیون فوتبال وظیفه شان را انجام دادند.
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۱:۱۱
پاسخ
0
14
علی جان لوییجی
کسی میدونه کجا لباسای دروازه بانای تیم ملیو میفروشن؟ نمایندگی ادیداس داره دیگه؟!
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۷:۱۱
پاسخ
1
13
مهدی
خدا کنه لباس طراحی خوبی داشته باشه و حداقل مثل لباس تیم ملی ژاپن طراحی عالی داشته باشه. ببینیم این آقای تاج، حداقل این یک کار رو می تونه درست انجام بده یانه. متاسفانه باز هم در مورد بازی های تدارکاتی تیم ملی اقدامات خوبی از طرف تاج و وزیر ورزش صورت نگرفت.
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۹:۲۴
پاسخ
0
20
امیر
فقط یکسال؟ چقد دادیم؟ چقد گرفتیم؟
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۸:۴۶
پاسخ
0
20
Nima taji
چه عجب!!!
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۴:۳۷
پاسخ
0
24
پوريا
اينو چند بار ميگن!!! اين دفعه واقعن امضا شده يا مثل دفعه هاي قبل الكيه؟ وقتي اين برنداي معتبر حاضرن پول بدن چرا يه قرار داد درست حسابي و بلند مدت نمي بندن
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰:۰۴
پاسخ
0
30
علی
به این میگن یه خبر خوب ،به نظرم تیمهایه پرطرفدارمونم باید برندایه معروف دنیا رو بپوشن مثل نایک آدیداس و پوما
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸:۲۸
پاسخ
3
33
Ehsan7
اینم مثل همون آدیداس های قبلیه که ته مونده ی انبار دبی رو میاوردن واسه تیم ملی ؟
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰:۳۰
پاسخ
0
44
amirali
ببخشید حالا واقعا البسه ای که قراره به ما بدن این شرکت معتبر و معروف اورجینال تولید آلمان خواهد بود یا چین؟
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶:۰۵
پاسخ
1
51
شاهین
چرا ۱ ساله؟؟؟!!!
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶:۰۳
پاسخ
1
33
محمدرضا
احتمالا ادیداس منیریه هستش چون مسئولین ما کار بلد نیستند
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۸:۲۹
پاسخ
1
56
ArMi
پس با این اوصاف لباس ما یه تیکه پارچه ی سفیدِ بدون طرح از انبار دوبی خواهد بود . آقای ساکت می گفتند که تا آخر 2022 قرارداد بسته ایم که !!!!!! با اینکه برند محبوبم آدیداس هست ، ولی به نظرم به برند های درجه 2 مثل برند تیم های ایسلند ، دانمارک و کاستاریکا قرارداد ببندیم از این خفت و خواری بهتره !
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵:۰۰
پاسخ
10
63
شايان
اگه كي روش نبود به لطف كفاشيان هنوز جيووا ميپوشيديم!!!!
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۸:۳۰