فدراسیون فوتبال: کسانی‌که درباره قرارداد «ویلموتس» اطلاعات نادرست دادند عذرخواهی کنند!

فدراسیون فوتبال: کسانی‌که درباره قرارداد «ویلموتس» اطلاعات نادرست دادند عذرخواهی کنند!

6365
12:39
22 آذر 1398
روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درباره قرارداد مارک ویلموتس ارائه کرد.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،بر این اساس موارد ذیل درباره قرارداد ویلموتس به اطلاع عموم می رسد؛
۱.کل دستمزد کادر مربیان خارجی تیم ملی چه در زمان آقای کی روش و چه آقای ویلموتس از محل عواید فیفا که جهت توسعه فوتبال پرداخت می شود پرداخت شده و ارتباطی با منابع داخلی نداشته و ندارد.
در موضوع قرارداد اخیر هم همانطور که بارها اعلام شد با توجه به تحریم های ظالمانه و مشکل انتقال پول از حساب فیفا با تایید ستاد محترم تحریم استقراض انجام گرفته است.
۲.برای اولین بار در قراردادهای مشابه با آقای ویلموتس غرامت فسخ قرارداد صرفا سه ماه حقوق ماهیانه توسط طرفین تعیین شد که این موضوع در حال مذاکره است.
لذا تفسیرهای صورت گرفته از این موضوع و مبالغ طرح شده در سطح افکار عمومی کذب محض است.
۳.ویلموتس، که جامعه فوتبال او را معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک می دانند،با حضور در ۴ جام جهانی در آخرین رتبه بندی فدراسیون تاریخ و آمار در رتبه نوزدهم بهترین مربیان جهان قرار گرفت.
۴. نتایج اخذ شده دور از انتظار و مشکلات مربوط به انتقال وجه از دلایل عمده قطع همکاری بوده و در نهایت به جهت هدف گذاری اولیه در صعود تیم ملی به عنوان تیم نخست گروه انجام گرفت.
بی شک،منافع ورزش و فوتبال کشورمان در این تصمیم مورد تاکید بوده و موضوع جابجایی هرگز رزومه و توانایی های یک مربی را زیر سوال نمی برد.
۵.اصل قرارداد به تاریخ ۲۱ آذر سال ۹۸ برای ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس،دیوان محترم محاسبات،بازرسی محترم کل کشور و حراست محترم وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.
۶.در قرارداد منعقده و برخلاف قرارداد مشابه قبلی،فدراسیون مالیات نمی پردازد.
۷‌.با توجه به مصوبه هیات رییسه فدراسیون فوتبال،شایسته است افرادی که در روزهای اخیر و در هر جایگاهی اطلاعات نادرست در این باره به افکار عمومی ارائه دادند و در رسانه ملی مبلغ قرارداد را ۳ میلیون دلار و خسارت آن را ۳ میلیون دلار عنوان کردند،از رفتار غیر حرفه ای خود به صورت رسمی از مردم پوزش بطلبند.

4416

نظرات کاربران
علیرضا
عذر بدتر از گناه . بابا بهر حال اون پول فیفا مال این مملکت بوده یا نه ؟ چرا میگید از بیت المال نبوده؟ میشد با این پول چه کارهایی که نکرد. بعد دودستی دادن به یه خارجی ناکارآمد بعد حالا دست پیشم گرفتند. واقعا" که
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸:۴۱
پاسخ
1
3
کلاغ پر!!!
در اسامی پنجاه مربی برتر جهان نامی از ویلموتس نیست کجا ۱۹ شده؟
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰:۵۰
پاسخ
7
78
کیانوش
تابلو دروغ میگن مربی 19 جهان دوسال بیکار میمونه؟؟!!!!!
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۴:۳۸
1
4
سرخ
خب قرارداد واقعیش رو منتشر کنین اونم به چشم
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۴۳
پاسخ
2
67
امیر رحیمی
چرا کیروش رو بیرون کردید و این مرد بی خیال و پول دوست رو آوردید؟ مربی بهتر اگه نمی تونستید بیارید همون کیروش رو نگه می داشتید. حتی کسانی که کیروش رو به ش انتقاد میکردند میخواستند مربی ای در سطح فنی کیروش و بالاتر بیاد نه ایشون
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۴:۰۳
پاسخ
10
78
علی
آقای تاج شما اسناد اصلی مربوط به دستمزد ویلموتس رو قرا بده تا مردم ببینن به خاطر تصمیات اشتباه شما چقدر پول از بیت المال پرداخت کردی. بین 25 تا 30 میلیارد تومن از پول بیت المال به خاطر اشتباهات شما به فنا رفت و دو باخت مقابل عراق و بحرین و همچنین از دست دادن صدر اسیا بعد از 8 سال. باید همین در این دنیا در مقابل ملت و نهادهای مبوطه و هم در آخرت پاسخگو باشی. در ضمن این شما هستی که باید عذزخواهی کنی منتها با استعفا چون عذرخواهی خالی برای ما مردم سودی نداره
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۶:۳۸
پاسخ
5
85
omid shiz
عامل بدبختی فوتبال ما همین اقای تاج هس،رئیس فدراسیون فوتبال باید یکی باشه که حداقل بتونه چهار تا رو پایی بزنه،این همه فوتبالیست پیشکسوت بشینن تو خونه تا اقای تاج مدریت کنه،تمام عمرت یه توپ فوتبال دست گرفتی؟ایا
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴:۰۱
پاسخ
6
56
محمد
دستمزد ویلموتس با در نظر گرفتن این که دو سال بیکار بود ( که این مساله خیلی مهمیه ) در حدود 800 هزار دلار تخمین میزدن . مطابق صحبت های نماینده مجلس ، اینا رفتن سه میلیون یورو ( 3.6 میلیون دلار ) باهاش قرارداد بستن . تو خود حدیث مفصل بخوان از این حکایت .
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶:۱۲
پاسخ
1
41
پارسا مشهد
لطفا هرجه سریع تر تکلیف انتخاب سرمربی جدید تیم ملی را مشخص بفرمایید ، راه صعود دشوار هست و باید سرمربی جدید فرصت کافی داشته باشد و بتواند حتما چند دیدار دوستانه مناسب برگزار نماید ، سرمربی داخلی هیچ وقت در راه صعود به جام جهانی موفق نبوده و جواب نداده و ناکام بوده است .
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱:۵۲
پاسخ
2
45
یاسر
عواید فیفا که جهت توسعه فوتبالمون باید هزینه بشه شما به همین راحتی دادی به باد رفت آقای تاج. بازم میخای بمونی خدمت کنی به مردم، دمت گرم!!!!!!!
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳:۱۷
پاسخ
1
106
mehdi
شما که راستشو میگین...اینم چند ماه صبر میکنیم...گندش درمیاد...البته اون موقع هم جواب دارین
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴:۰۰
پاسخ
1
68
سرخ نهاد
شما از بخاطر کارگردانی این فیلم هندی عذرخواهی کنین. خودتون حرف میزنین و چون کسی نیست جوابشونو بده حرفای دروغ خودشونو باور میکنن و فکر میکنن بقیه هم باور کردن
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸:۰۰
پاسخ
1
54
غلامحسین
اون که باید اطلاعات بده شما هستید که کم لطفی میکنید در حق دانستن ، و اینکه شما ۲۱ آذر ۹۸ تازه اصل قرار داد ها رو فرستادید برای مراجع ذیربط ، بعد فرار روبه جلو انجام میدید؟
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۷:۴۸
پاسخ
1
45
مهدی
الان این مثلاً شفاف سازی بود؟!!!!! بالاخره مبلغ قرارداد چقدره اگه 3 میلیون دلار نیست؟!!!ایشون مربی نوزدهم نه مربی اول دنیا کاراایی اش برای فوتبال ملی ما تا الان چی بوده؟!!
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴:۴۵
پاسخ
1
43
لیورپولی دو آتیشه‌ی دهه هفتادی
یه تیم آفریقایی واسه شش ماه حضور ویلموتس نهایتا 600 هزار دلار داده ولی شما دیگه گل کاشتین. آخه اگه فوتبال بلژیک آکادمی نداشت آیا نسل طلایی وجود داشت؟؟؟ یجوری میگین معمار نسل طلایی انگار همه استعدادها رو خودش کشف کرده. بازیکن رو تاپ پرورش دادن و سپردن دستش. تازه با اونا هم نتونست کاری انجام بده. من نمیدونم بلژیک که دو دوره اس که تو جام جهانیه که تو یکیش ویلموتس بود. چجوری شما چهار دوره حساب کردی؟؟ از همین بیانیه دادنتون هم معملومه که چقد از فوتبال سر در میارین. ویلموتس نه تنها در سطح کیروش نبود بلکه تو سطح مربیان داخلی خودمون هم نبود. با اون پول هم میشد مربی بهتری اورد. خیلی خیلی امکان داشت که با اون پول مربی بهتری آورد.
۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱:۲۷