فرار ویلموتس از سرنوشت بلاژ و پروین؛ سومین شروع ضعیف روی نیمکت تیم ملی

فرار ویلموتس از سرنوشت بلاژ و پروین؛ سومین شروع ضعیف روی نیمکت تیم ملی

10864
16:55
26 آبان 1398
دو باخت پیاپی به بحرین و عراق، ویلموتس را صاحب سومین شروع ضعیف روی نیمکت تیم ملی کرده است.

به گزارش وبسایت نود، بعد از زدن 19 گل در دو بازی به سوریه و کامبوج، کسی فکرش را هم نمی‌کرد آفتاب سرمربی تازه تیم ملی انقدر زود غروب کند. ویلموتس دو بازی پیاپی از بحرین و عراق شکست خورد و تیمش در راه رسیدن به جام جهانی، شرایط نگران کننده‌ای دارد. کارنامه سه برد، 1 مساوی و 2 باخت در 6 بازی ابتدایی، شروعی است که فقط پروین و بلاژ روی نیمکت تیم ملی، از آن ضعیف‌تر بوده‌اند.

میرسلاو بلاژویچ با 3 باخت، 2 مساوی و فقط یک برد، صاحب ضعیف‌ترین شروع در 6 بازی ابتدایی روی نیمکت تیم ملی است. بعد از او علی پروین با 2 باخت، 3 مساوی و یک برد قرار دارد. این دو نفر، تنها مربیانی هستند که بازی‌های ابتدایی روی نیمکت تیم ملی را ضعیف‌تر از ویلموتس آغاز کردند. محمود بیاتی و فرانک مساروش هم شروعی، مشابه ویلموتس داشتند.

نکته نگران کننده، این است که تیم ملی نه با بلاژ و نه با پروین، به جام جهانی نرسید. ایران با پروین، نمایش موفقی در انتخابی جام جهانی نداشت و با بلاژ، با وجود رسیدن به پلی آف جام جهانی، به ایرلند جنوبی باخت و شانس حضور در این مسابقات را از دست داد. ویلموتس، باید بتواند اوضاع را عوض کند و سرنوشتی متفاوت، نسبت به چیرو و پروین رقم بزند. سرنوشتی که بعد از شروعی سخت، پایانش به جام جهانی برسد.

22330

نظرات کاربران
Sobhanreza
دوستان الان جز حمایت نمیتونیم کاری کنیم یکم از ویلموتس حمایت کنید
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲:۵۸
پاسخ
96
55
فتح آبادی
چراهیچ کس نمیگه آزمون وطارمی یک دهم بازی های باشگاهی خودشون هم بازی نمیکنن؟چرادربازی های ساده وبدون درگیری کامبوج وهنگ کنگ خوب گل می زنن ولی در بازی های پربرخوردوپرفشارباعراق وبحرین ازترسه آسیب دیدگی وازدست دادن جایگاهشون توباشگاهشون رسما توبازی راه میرن ؟!
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹:۲۸
پاسخ
35
91
پهلبد
پرسپولیسیا چه زود رنگ عوض کردند.
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۵:۵۵
پاسخ
41
67
یولداش
بای بای جام جهانی ...!!!
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۳:۱۹
پاسخ
23
94
فرشید
همین یحیی گل محمدی رو زودتر بزارید جای این بابا میتونه شرایط رو عوض کنه
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۸:۵۵
پاسخ
33
96
یک فوتبالدوست
بازی ها واقعا ضعیف بود. اگر تیم هجومی بازی کرده بود و باخته بود، مهم نبود اونقدر. حتی در صورت از دست دادن این دور از جام جهانی می‌گفتیم می‌تونه تیم خوب و جوانی ساخته بشه و شاید دور بعد بره مرحله حذفی. اما مسأله اینه که انگار آقای ویلموتس رو به زور آوردن اونجا که صندلی خالی نمونه.
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱:۴۰
پاسخ
9
89
امید از تفت
مثل روز روشنه با ویلموتس فاجعه حذف از جام جهانی در راهه و باید همین امروز قراردادش فسخ بشه. نوشدارو بعد از مرگ سهراب فایده ای نداره. باخت به بحرین ضعیف که با هنگ کنگ هم مساوی کرده زنگ خطری بود که هیچکس توجهی نکرد و بخاطر حساسیت بازی با عراق فدراسیون نباید اجازه میداد ویلموتس از ایران خارج بشه. برای موفقیت در درجه اول تعهد و مسئولیت پذیری اهمیت داره بعد سایر فاکتورها. شما چنین چیزی می بینید؟ ویلموتس با کدام رزومه فنی اثرگذار سرمربی تیم ملی شده. برانکو کالدرون استراما گل محمدی قلعه نوعی و خیلی از مربیان شاغل در ایران از ویلموتس سرتر هستند. اگه مشکل پول هست خب مربی ایرانی بیارید. امثال مهدوی کیا که تمام دوره های مربی گری را طی کرده و الان مربی جوانان هامبورگ است مگه کمتر از ویلموتس هست؟ چرا مرغ همسایه غازه. برانکو که یه گزینه ایده آل هست و خیال من را از صعود به جام جهانی راحت میکنه. بازیهای مقدماتی جام جهانی مثل شطرنجه که ویلموتس با آن بیگانه است.
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۵:۵۹
پاسخ
15
77
TT فراتر از باشگاه ✔
آه اون تک هوادار کامبوجی مارو گرفت :///
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۹:۳۲
پاسخ
2
90
عاشق ایران
زنده باد همه کسانی که برای خوشحالی این مردم از خیلی مسائل ازجمله مالی گذشتند و با غیرت کار کردند، چه در خاک ایران متولد شدند چه اونهایی که در قلب مردم ایران متولد شدند... کی روش قطعا یکی از کسانی بود که در قلب هر ایرانی آزاده ای برای همیشه خواهد بود. یادم نمی ره زمانی که کره را بردیم چنان مشتش را گره کرد که انگار هزار سال در ایران متولد شده بود. برای همه خاطرات خوبی که برای ما ساختی مچکریم.
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۰:۵۰
پاسخ
20
107
هوادار پیشرفت تیم‌ملی
آزموده را آزمودن خطاست.... ویلموتس از این مرحله هم بره بالا در مرحله بعدی جلوی تیمهایی از قبیل کره و ژاپن و قطر و.... کم میاره... کیروش دو بار با تیم جوانان پرتغال قهرمان جهان شده بود... با بازیکنان تیم ملی دوست بود... همه بازیکنان حتی سیدجلال که نبردش جام جهانی بهش احترام می گذاشتند... چون به تیم ما غیرت داشت... جلوی تیم کشور خودش بازی کرد ولی از ما ایرانیتر بود... متاسفانه ویلموتس تیم ما را پیش از بازی حیثیتی و حیاتی رها کرد!!! خیلی رک میگه هدف من رفتن به جام جهانیه... هدف ویلموتس برای ما خاطره است!!!! به چه زبانی باید بگه دیگه اینکاره نیست؟؟؟؟!!!! الان هم که نیامده ایران رفت خونه....
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۲۱
پاسخ
7
96
بی نام
به نظرم ویلموتس سرمربی بدی نیست،اگه به موقع حقوقشو بدن میشه حتی توجام جهانی ازگروهشم صعود کنه،البته نه اینحوری بازی کردن که تاکتیک داره نه هیچی فقط روبه جلوست که اینم بد نیست البته ویلموتس کارنامه ی خودش رو داره خراب میکنه
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۸:۰۱
پاسخ
86
7
مجتبی جعفرپور
لطفا چاپ کنید خواهششششش میکنم هر کسی به هوادر تیم ملی ارزش قائله این مربی بیرون کنه زود زود تا بیشتر از این ضرر نکردیم و حذف نشدیم اقای وزیر ،اقای رییس فدراسیون الان اخراج نکنید برا همه بد میشه ممنون
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰:۵۶
پاسخ
12
60
امیر رحیمی
اگر تاج بره ویلموتس هم بره دیگه ما هیچی نمی خواهیم
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴:۲۲
پاسخ
2
66
حسام
به ویلموتس امیدی نیست.خیلی گزینه های بهتری بود.حتی زاکرونی که سابقه قهرمانی جام ملهتا با ژاپن را داشت و همین جام قبل هم با امارات که خالی از بازیکن خوب بود چندان بد کار نکرد.به مراتب با رقم پایینتر از ویلموتس میشد بیاد.حالا برای مثال گفتم.خیلی انتخابهای بهتری پیش روی فوتبالمون بود! برای انتخاب مربی تیم ملی باید شخصی باشه که سابقه نتیجه گیری با تیمهای ملی در سطح اسیا را داشته باشه.چون کار کردن در تیم ملی با باشگاه متفاوت.اینکه اشنایی با رقبای اسیایی داشته باشه هم یک حسن بزرگ محسوب میشه.این مشورتهایی که برای اوردن ویلموتس انجام شد یاد مشورتهای برای اوردن مانویل ژوزه میفتیم.اونم خیلی با سر و صدا اومد.که بله کلی مشورت گرفتیم!!
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰:۵۶
پاسخ
7
47
علی
قبلا کارشناسا میریختن سر مربی الان انگار همه یادشون رفته تیم ملی هست.؟؟؟؟ هیچ نقدی نیست.
۲۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۰:۴۷