فردا برگزار می‌شود؛ جلسه هیأت مدیره پرسپولیس با اسپانسر

فردا برگزار می‌شود؛ جلسه هیأت مدیره پرسپولیس با اسپانسر

3863
18:03
29 فروردین 1398
جلسه اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار شد و قرار است فردا جلسه مهمی با اسپانسر این باشگاه برگزار کنند.

به گزارش وبسایت نود، در پی مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و بعد از اعتراضاتی که بازیکنان به مسائل مالی و مشکلاتشان داشتند امروز اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در جلسه فوق‌العاده دور هم جمع شدند تا در خصوص این مسائل به بحث و بررسی بپردازند. 

این جلسه که با درخواست ایرج عرب برگزار شد حدود بیش از 3 ساعت به طول انجامید و اعضای هیأت مدیره در نهایت به این جمع‌بندی رسیدند که فردا جمعه با وجود تعطیل بودن جلسه‌ای را با اسپانسر باشگاه برگزار کنند. 

در جلسه‌ای که قرار است فردا برگزار شود درباره آخرین وضعیت مالی این باشگاه با اسپانسر صحبت خواهد شد و قرار است اعضای هیأت مدیره بعد از این جلسه تصمیماتی را اتخاذ کند.

1004

نظرات کاربران
امیر
ی جلسه هم بذارید برای طلب دایی تا تعویضهاش را روبروی دیگرتیمها نگذارد و روبرو پرسپولیس شیر بشه.مرسی
۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۷:۱۵
پاسخ
1
19
سیدرضا
آخه دیگه ه نیست تا از جیب مردم ایران خرج جمع کردن ستاره ها تو پرسپولیس کنه و برای هر بازی به بازیکنها سکه و دلار پاداش بده، اینا عادت کردن به اون سیستم ، کسی که هر روز استیک ، شیشلیک و جوجه میخوره دیگه مزاجش با نون و پیاز جور در نمیاد. هوادار بیشتر پرسپولیس وقت پول خرج کردن میشن اقلیت ، کمالینکه دیدین خیلی از بازیای مهم که بلیط ها رایگان نبود حتی ورزشگاه پرنشد در بازیای آسیایی قرمزا برعکس استقلال .منشا بازیکن مازاد شناخته شد توسط برانکو و قرار داد ش قبلا بسته شده بود ، اتفاقا کنارگذاشتنش ضرر مالی به شما زد ، حتما به بودیمیر،رفیعی ، ترابی ، نادری ، شیری و تمدید قرار داد رسن و...... شما گل دادین ، کادر فنی شما هم که قرار دادش بیشتر از کادر فنی استقلال هست ، مشکل اینه که بازیکنهای شما عادت کردن به پاداشهای هتگفت و گرفتن پول قرار داد قبل از پایان فصل ، همین الان بیشتر از ۷۰ درصد قرار دادشونو گرفتن و فعلا غصه پاداش نگرفتنو میخورن!!!!!!!!!!!!!!!!
۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۶:۴۷
پاسخ
31
0
سرور آبی ❤
آقای عرب خواهشا خواهشا خواهشا لطف کنید با همه هیئت مدیر و کارکنان از مجموعه پرسپولیس برییییییییییییید چون از وقتی اومدین تموم مشکلات مالی هم اومده . نمیتونین آقا برید
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۷:۳۴
پاسخ
0
41
زلزله 6 ریشتری سرخ
خروجی جلسه میشه این که چون پرسپولیس هوادار بیشتری تو سامانه هواداری داره 500 میلیون دیگه به استقلال پاداش بدن یه عده هوادار بچه سالم تحت تاثیر کانالای هواداری میگن وزیر پرسپولیسیه
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰:۴۸
پاسخ
0
52
دسته سه
اینا فقط میشینن موز و پرتغال بخورن فک کنم ده بار جلسه گذاشتین چی شد
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۶:۱۱
پاسخ
1
42
علی
واقعا بایدصلوات فرستاد.بعداز گذشتهنزدیک۲.۳ماه اعصای هیئت مدیره جدید بابه روی کارامدن اولین باره ک نشستی با اسپانسرمیزارن.حتما باید اعتراض کنیم تا پیگیرحقوحقوق باشگاه شید؟واقعا تاسفه ک نمی تونید حتی حق باشگاهو بگیرید.حالا گرفتن قراردادبا اسپانسرپیش کشتون.
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۶:۵۸
پاسخ
0
33
زنده باد پرسپولیس
گرشاسبی کجایی که یادت بخیر ))):
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴:۳۷
پاسخ
3
126
قاسم نوروزی
هرچه زودتر بازیکنان و کادر فنی را شارژ مال کنید تا یکم از خستگیشون کم بشه.این بازیکنانو کادر فنی رو باید طلا گرفت با وجود نداشتن بازیکن در نیم فصل اول .نائب قهرمان آسیا شدن الانم که امید اول قهرمانی هستند.برسید به داد این تیم....
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷:۴۸
پاسخ
7
115
امید از تفت
بوی خیانت می آید. چطور تیمی واسه یه بازی 500 میلیون پاداش میده و ما قرارداد بازیکنان و برانکو را نمی تونیم پرداخت کنیم!!؟ شفاف سازی کنید چرا پرسپولیس با طرفداران بیشتر و درآمد اسپانسری بیشتر، پول کمتری داره و قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت نکرده!!؟ چرا بازیکنان و کادر فنی، بیشتر از فشار و خستگی بازیها، باید فشار ظلم و تبعیض را هم تحمل کنند!!؟
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۳:۴۹
پاسخ
8
149
شازده آبی
دنیاتونو بزرگ‌تر کنین . . . . ۵۰۰تومن برای کل مجموعه یک تیم عدد بزرگیه؟؟؟؟
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۱:۵۶
124
10
6*4
آقای عرب لطف کن با احترام برو
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶:۳۵
پاسخ
3
112
شازده آبی
مث این‌که قضیه «فسخ قرارداد» برانکو جدیه . . . . که روز تعطیل جلسه میزارن . . . . هر کاری میخواین کنین فقط «حق‌وحقوق» استقلال‌و نخورین . . . . متاسفانه اسپانسرمون مشترکه .
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶:۱۱
پاسخ
149
6
هوادار
یا خدا حق استقلالو نخوریم؟؟ شما فوتبال رو دنبال میکنی دوست عزیز مربیتون یبار نگفته بهم بدهی دارن چون همه پولشو گرفته منشا برای ماگرون بود برای شما ارزون ترین که با700 هزار دلار گرفتید پاتوسی رو با بند دائمیش گرفتید تبریزی چن میلیاردی رو گرفتید برای دوتا برد حدود یک میلیارد فقط پاداش دادید که به هر نفر تیمتون حدود20-25 میلیون میرسه اسپانسرمونم که مشترکه حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶:۲۴
6
116
علی
وقتی تو زمین حریف پرسپولیس نشدن و اختلاف با رقبا زیاد شد دارن تیم رو میبرن تو حاشیه،دقیقا یاد سال 92 و زمان علی دایی افتادم که تیم رو تو کورس قهرمانی هم با ناداوری و هم حاشیه ناکام گذاشتن
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳:۳۰
پاسخ
5
105
امیر
جلسه با اسپانسر و گرفتن پول ازش جای خود داره ولی با این چیزا ذهن هوادارها منحرف نمیشه باید بگن که پاداش آسیایی چی شده و کجا رفته؟ریز به ریز باید شفاف سازی کنن.
۲۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۱:۳۶