فریرا: وقتی الدحیل به پرسپولیس گل می‌زند، ما هم می‌توانیم

فریرا: وقتی الدحیل به پرسپولیس گل می‌زند، ما هم می‌توانیم

7058
09:23
17 مهر 1397
سرمربی پرتغالی السد تاکید کرد که تیمش می‌تواند در دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس به پیروزی برسد.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پرتغالی السد تاکید کرد که تیمش می‌تواند در دیدار برگشت برابر تیم فوتبال پرسپولیس به پیروزی برسد.

 

به گزارش وب سایت نود ‌و ‌به نقل از سایت عربی کوره، السد در دیدار رفت برابر تیم فوتبال پرسپولیس در خانه با یک گل تن به شکست داد تا کار این تیم برای دیدار برگشت سخت شود.

سرمربی السد امید زیادی به پیروزی تیمش در دیدار برگشت دارد.

فریرای پرتغالی، گفت‌: ما در دیدار رفت نهایت تلاش خود را به کار برده‌ایم تا به پیروزی برسیم. تیم حریف با همه نفرات خود در کارهای دفاعی شرکت کرد. ما چاره‌ای جز حمله کردن نداشتیم، چرا که این سبک بازی ما است.

او ادامه‌ داد: بازی کردن در ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی سخت است اما آماده این دیدار هستیم. وقتی الدحیل توانست در آزادی به پرسپولیس گل بزند، پس ما هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم. امیدوارم که در این دیدار بتوانیم به پیروزی دست یابیم و به دور بعد صعود کنیم.

 

2051

نظرات کاربران
￵ارش
کل قطر از مربی گرفته تا بازیکنان کارشناسان و مجلات از شکست سنگین پرس حرف می زدن مشخص بود جدی نگرفتن پرس رو که دنور مجازات شدن الان کمی معقول تر شدن به ما احترام میزارن و فهمیدن .جام اگه تو دهن شیر و نهنگ باشه بیرون میکشیمش قهرمانی مال هواداران پرسپولیسه
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۱:۱۲
پاسخ
1
11
پافشاری تا سر حد مرگ
به امید خدا پرسپولیس جام باشگاه های جهان رو بالای سر میبره.هم سخت میگذره هم درد داره.آبی دلان این یه ماه هم میگذره.میتونید بجای دنبال کردن فوتبال فیلم تماشا کنید.ماروپله بازی کنید.وقتی ما با رئال بازی داریم شما نمیتونید بازیای اروپایی هم تماشا کنید.چون تا اون موقع این پرسپولیس جهانی شده.احترام بذارید
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰:۲۲
پاسخ
1
14
Red
شما قرار بود بازی رفت هم پرگل ببرید پ چی شد؟ لطفا تو زمین فوتبال حرفتو بزن ما از این حرفای شما ترسی نداریم
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱:۲۱
پاسخ
2
26
666666
الدحیل روی اتفاق گل زد حتی بعد از گلی که پرسپولیس خورد و نیاز داشت که سه گل به ثمر برسونه الدحیل حتی نتونست رو ضدحمله خطری به وجود بیاره بدون تردید میشه گفت پرسپولیس در ساختار دفاعی تو آسیا نظیر نداره این رو دو ساله تو لیگ ایران نشون داده که خیلی سخت گل میخوره . امسال هم که تا اینجا مثل دو سال ‌گذشته بهترین خط دفاع لیگ رو داشته خدارو شکر دیگه دوران سوشا و بنگر و امثال این بازیکن هایی که با دانش مربیایی امثال درخشان به تیم میومدن تموم شده
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹:۴۵
پاسخ
1
28
mojtaba
وقتی الدحیل میتونه توی یه نیمه سه تا بخوره پس شما هم میتونین
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۳:۲۶
پاسخ
1
26
خانوم+رِد
اخه مشکل اینجاس کع شمانمیتوانید:)))
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۲:۳۶
پاسخ
1
22
ممد شامی
و اینکه وقتی پرسپولیس به الدحیل 3 تا زد به شماهم میزند.
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۴:۰۴
پاسخ
2
22
Ali
آره الدوحیل تونست تو آزادی گل بزنه ولی 3تا گل هم خورد. یک گل الدوحیل رو دیدی ولی 3 گل خودشو ندیدی. انشاا... شما هم 3تا می‌خورید.
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲:۳۳
پاسخ
2
27
مجتبی مهدی
به قول پروفسور گل با مهره چهارم ستون فقرات :))))))))
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱:۵۹
پاسخ
2
29
میلانی اصیل
الدحیل کاملا اتفاقی گل زد!هرچن یه تک ب تک خوب رو بیرو گرفت!ایشالا مافینالیم و حس میکنم خدا جام رو برا پرسپولیس کنار گذاشته بااین اتفاقات یک سال اخیر که واقعا لطف خدا هم شامل حال تیم شده!دم بچه ها هم گرم!
۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶:۳۷