فریم ویژه/ ماجرای اعتراض سردار آزمون در صحنه تعویض چه بود؟

فریم ویژه/ ماجرای اعتراض سردار آزمون در صحنه تعویض چه بود؟

77379
19:08
22 دی 1397
کارگردان تلویزیونی در صحنه تعویض سردار، روی صورت او زوم کرد که در حال اعتراض بود. اعتراض آزمون به چه چیزی بود؟

به گزارش وبسایت نود، اعتراض سردار آزمون در صحنه تعویض‌اش از بازی، شائبه‌های زیادی را به همراه داشت. سردار زمانی که تابلوی تعویض بالا رفت، در حال غرولند بود و حتی در هنگام دست دادن با بازیکن جانشین‌اش هم اعتراض می‌کرد. ماجرایی که آزمون را وادار کرد بعد از مسابقه در مورد آن توضیح دهد. سردار گفت برخلاف شایعه مطرح شده، هیچ اعتراضی به کادرفنی تیم ملی نداشت و سر و صداهایش خطاب به داور مسابقه بود. ادعایی که با بررسی لحظه تعویض مشخص می‌شود که درست بود و آزمون به داور بازی معترض بود نه کارلوس کی‌روش.

این تصویر، ثانیه‌هایی قبل از تعویض سردار است. در این فریم مشخص است که سردار آزمون به محض خطای بازیکن حریف روی مهدی ترابی به سمت داور حمله‌ور می‌شود و اعتراض تندی به او می‌کند. سردار بعد از اعتراض، تابلوی تعویض را دید که شماره او در آن حک شده بود و به سمت بیرون زمین قدم برداشت.

نگاه سردار هم در صحنه بیرون رفتن از زمین، به سوی داور چهارم است و به او اعتراض می‌کند نه کارلوس کی‌روش.

سردار حتی بعد از تعویض هم نشانه‌ای از قهر با کادرفنی ندارد و با همه نیمکت‌نشینان دست می‌دهد.

14001

نظرات کاربران
سعید
به نظر من که به تعویضش معترض بود ؛ چون نه با کی روش و نه با دستیارش ( کروز ) دست نداد. با بقیه هم که دست می داد ، با ناراحتی و بی حوصلگی بود.
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۹:۳۹
پاسخ
176
411
مرتضی
اینو که همون موقع تعویض مشخص بود داره به داور اعتراض میکنه. درگیریش با داور شروع شد تا اومد تعویض شد . به نظرم درست نیست الکی حرف دربیاریم چون نیت اعتراض نداشت
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۸:۱۹
پاسخ
291
249
Melika
واقعا خوشحالم که مثل جام جهانی بازی نمیکنه و اون سرداره با استعداد همیشگی شده!! به نظرم سردار کلا ساده و بدون سیاسته پس فکر نمی کنم آدمی باشه که بخواد تیم رو تو حاشیه ببره!!!
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۹:۰۶
پاسخ
78
317
arash_trt
خدایی ایمان اوردم استقلالیا هر چی به این پرسپولیسیا میگن حق دارن تیم ملی رو کردن چالش باشگاهی فقط دیسلایکارو ببینین همشون پرسپولیسین
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۶:۲۸
پاسخ
396
224
سید علی
داور دنبال بهانه میگشت کارت بدهد احتمالا به نفع رقبای اصلی در مراحل بعد. این تیم و بچه ها اونقدر باشخصیت و همدل هستند که وصله اعتراض به تعویض به اونها نمیچسبه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۲:۲۹
پاسخ
74
266
علی
همه جای دنیا کسی که دبل کرده رو تا آخر تو زمین نگه میدارن،چون قطعا تشنه ی هتریک کردنه،نمیدونم چرا تعویض شد:(
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳:۰۰
پاسخ
235
109
سرور آبی❤
ی دفعه ناراحت نشده باشه بخاطر تیم ملی از تعطیلاتش زده باشه
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۹:۵۵
پاسخ
184
311
رونالدینیو
با انصاری فرد خوش و بش نکرد
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶:۵۲
پاسخ
105
188
طوفان سرخ اسیا
واقعا داوره خیلی اونوری می گرفت خدایی ی کارت زرد الکی داد مهدی طارمی داوره افتضاح بود خدایی حق داشت سردار اعتراض کنه هر کدام از ماها بودیم اعتراض میکردیم
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳:۱۲
پاسخ
40
207
تراختور
یاشاسین سردار تورکمن که با بازیت دهن همه حسود هارو بستی یاشا
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۲:۵۹
پاسخ
225
218
عشقممم نیمار
من گفتم.!!!. در تیم کیروش جوون ..انضباط حرفه اوله ..و همه بایکنا ..از کیروش جوون ..پیروی میکنن :-)
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۸:۵۷
پاسخ
242
58
بگم کاشیما بیاد؟؟؟؟
تو عشقی سردار جون،مطمئن باش کار خداست که اینطور داری میدرخشی و جواب بی مهری هموطنایی که زحمت و تلاش تورو برای تیم ملی نادیده گرفتن رو با گلزنی و بمب انرژی بودنت میدی،حیف که ستاره های خارجی رو گنده میکنیم اونوقت ستاره ای مصل تورو میکوبیم.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷:۰۹
پاسخ
194
170
سعید قرمز دواتیشه
قربونت تا میخوای به کاشیما بگی بیاد،اول برو کلمه"مثل"را یاد بگیر و "مصل"ننویس.
۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۴:۲۳
83
187
تیم ملی
باز یه بهانه ای جور شد بعضی ها بیان الکی نظر بدن
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۸:۲۵
پاسخ
69
92
حسین پرسپولیسی 6آتیشه
اصلا دلیلی برای اعتراض کردن نبود که بخواد اعتراض کنه بازیشو که کامل به خوبیه هرچه تمام تر انجام داد دبل کرد بازی هم که دست ما بود اصلا باید تعویض میشد تا آسیب نبینه تا بازیاهای بعدی ازش استفاده بشه الکی نباید حاشیه درست کنیم برای بازی کنامون.
۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳:۱۲
پاسخ