فغانی داور بازی پرسپولیس و پدیده شد

فغانی داور بازی پرسپولیس و پدیده شد

4686
12:56
23 بهمن 1397
کمیته داوران فدراسیون اسامی داوران قضاوت کننده بازی پرسپولیس و پدیده مشهد از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور را اعلام کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده مشهد از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کشور روز دوشنبه 29 بهمن ماه ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. اسامی تیم داوری قضاوت کننده در این بازی به شرح زیر است:

داور: علیرضا فغانی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی، آرمان اسعدی

کمک داوران اضافی: حسن اکرمی ، امیر عرب براقی

داور چهارم: محمد عطایی

ناظر داوری: ایرج نظری

2051

سایت فدراسیون فوتبال
نظرات کاربران
مدیوماه پرسپولیسی
من بین این داورها به فغانی اعتقاد دارم ، بهترین داور آسیا است اون هم با فاصله ، ما پرسپولیسیا بعد دربی با وجود اینکه بازی برده رو با قضاوت اشتباه فغانی و عدم اخراج بازیکن استقلال و نگرفتن پنالتی که همه کارشناسا گفتن پنالتی بوده مساوی کردیم ولی احترامش رو نگه داشتیم ولی مافیای زرد و آبی سر بازی سپاهان با وجود اینکه فغانی یه پنالتی به سود پرسپولیس رو هم سوزونده بود خیلی سر و صدا کردن . این در حالیه که فغانی تو اکثر بازیهایی که برای پرسپولیس سوت زده به ضرر پرسپولیس سوت زده نمنونه اش بازی ذوب آهن سه فصل پیش و دربی همین امسال و حتی بازی سپاهان که اکثر کارشناسا گفتن پنالتی پرسپولیس رو نگرفت .
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۹:۱۴
پاسخ
39
43
محمدرضا
وقتی بازی حساس استقلال و تراکتور توی تاریخ نزدیک تری هست چرا از الان فغانی رو بعنوان داور بازی حذفی پرسپولیس اعلام میکنن؟ تیمی که 2 مرحله حذفی رو با اشتباهات داوری بالا اومده... اما بازی حساس استقلال و تراکتور رو به اشکان خورشیدی بی تجربه میدن.
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۷:۴۳
پاسخ
40
42
کوروش
با این انتخاب خیلی ها فکر میکنن که مثلا ما خوشحال شدیم .نمیدونن ک بدترین انتخاب برای ما همینه.
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷:۱۳
پاسخ
32
24
زانیار
بازم فغانی ؟ هنوز دربی رو یادمونه چجوری به ضرر پرسپولیس سوت میزد
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۴:۵۹
پاسخ
42
40
نیما
داوری که مانع شکست استقلال تو بازی رفت مقابل پرسپولیس قهرمان شد ... خدا بخیر کنه !
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶:۲۷
پاسخ
37
40
زرد سپاهانی
متأسفم برای پدیده. تاوان داوری بازی قبل پیروزی رو قرارهای پدیده بده.
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۹:۳۴
پاسخ
46
36
جلیل تاجی
خب دیگه سریع دست به کار شدن بازی بغدی پس پس فغانی و گذاشتن از دلشون دربیاره ...واقعا مسخره س
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷:۱۴
پاسخ
34
26
استقلال
خوب خدا رو شکر آقایان حیدری نیستند . دیگه حالا می شه گفت پدیده از داوری ضربه نمی خوره
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۸:۵۱
پاسخ
24
12
رضا
یک خبر خیلی خوب برای پدیده!!! فقط گرفتن پنالتی تمرین کنید...
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰:۵۳
پاسخ
52
73
شازده آبی
مگه الکیه!!!! ::::::::: بیرانوند، پنالتی رونالدو رو گرفته آقاجون :::::: الکی مثلا من یادم رفته "پریرا" بازی قبل خلاف جهت زده :::::: خخخخخخ
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶:۰۸
33
22
رضاSh
امیدوارم روز خوب فغانی باشه و اشتباهی نداشته باشه چون اگه اشتباهی بکنه قطعا به ضرر پرسپولیس خواهد بود،ثابت شده
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷:۲۶
پاسخ
53
84
بابک
تو داوری به نظر من نه متضرر شدین نه سودمند. استقلالیم ولی بیطرف میگم ضعف بازی خودتونه تا داور. اشتباه داوری مغرضانه خیلی فرق داره با اشتباهات سهوی. شما بودنتون تو جام حذفی خودش یکی از اشتباهات سهویه. (نه تعمدی)
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۶:۳۸
20
29
محسن
آره تو بازی با سپاهان ثابت شد...خخخخ
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲:۲۳
12
22
گلادیاتور های سرخ
یه داور خوب هم داشته باشیم ،جناب آقای فغانی هستن، افتخار داوری ایران هستن.انشالله موفق باشن تو این بازی.
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۳:۱۹
پاسخ
38
76
کارلوس ایرانی
خوب یه سوت و یه پنالتی ووو یه برد دیگه هدیه به پرسپولیس شد. مبارکتون باشه
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴:۳۲
پاسخ
108
55
سرخ فن
مث بازی استقلال پرسپولیس دور رفت لیگ امسال که یک پنالتی به نفع پرسپولیس ( منتظری روی علیپور ) رو نگرفت و یک بازیکن استقلال رو اخراج نکرد و استقلال رواز باخت فراری داد ؟ مشکل اینه که سکوت مدیران پرسپولیس باعث شده هوچیگران متوهم صدا هاشون رو بلند تر هم بکنند !
۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹:۵۹
16
25
زلزله 6 ریشتری سرخ
مث دربی رفت دیگه آره یا آلزایمر گرفتین یادتون نیست واقعا مرزهای هوچیگری توسط طرفدارای تیم شیش خور کیلومترها جابحا شده