فغانی و بنیادی‌فر به عنوان داوران VAR انتخاب شدند

فغانی و بنیادی‌فر به عنوان داوران VAR انتخاب شدند

4499
10:29
22 خرداد 1398
رئیس دپارتمان داوران از حضور علیرضا فغانی و موعود بنیادی فر به عنوان داوران VAR در مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ آسیا خبر داد.

به گزارش وبسایت نود و ‌به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داود رفعتی عنوان کرد: با توجه به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، علیرضا فغانی و موعود بنیادی‌فر به عنوان داوران VAR در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ حضور خواهند داشت.

وی همچنین گفت‌: بر همین اساس دوره آموزشی از ۱۷ تا ۲۲ جولای (۲۶ لغایت ۳۱ تیرماه) در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود و از ایران فغانی و بنیادی‌فر در این کلاس شرکت می‌کنند.

رفعتی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: پیش از این علیرضا فغانی به عنوان داور VAR در این رقابت‌ها حضور داشت که خوشبختانه امسال توانستیم موعود بنیادی‌فر را هم به داوران لیگ قهرمانان آسیا اضافه کنیم. همچنین دو داور دیگر در تیم VAR داشته باشیم.

1870

سایت فدراسیون فوتبال
نظرات کاربران
نساجی کبیر
خدا به بقیه ی تیم های آسیایی رحم کنه....امیدوارم که در کمک داور ویدئویی آقای بنیادی فر خطای دستی که در محوطه جریمه رخ داده باشه رو پنالتی بگیره
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۴۳
پاسخ
1
1
عشقممم نیمار
چ کسانی هم شدن‌:-) کسانی ک‌بدترین قضاوت هارو‌در لیگ‌داخلی داشتن :-P انگار هرکی تو‌ایگ داخلی بد قضاوت کنه .. پاداشش قضاوت در اسیاست :-)
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶:۵۹
پاسخ
1
0
hadi
خدایش فغانی خیلی خوب قضاوت کرداین فصل باعث اصلی قهرمانی پرسپولیس همین اقابوده همین مونده باvarاشتباه کنه رفعتیم توجیح کنه
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳:۴۶
پاسخ
28
6
ستارگان سرخ ایران
جناب اصلا عملکرد آقای فغانی این فصل خوب نبود . دو پنالتی برای استقلال در بازی سپیدرود نگرفت(البته تاثیری نداشت چون اون بازی رو استقلال نبرد) توی بازی پرسپولیس و نساجی هم یه پنالتی برای پرسپولیس و یه هند مسلم گرفته نشد سپاهان هم جلوی پدیده متضرر شد پس لطفا سکوت!!!!!!
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۴:۱۲
1
2
سیمرغ
ای کاش ایران هم بزارند
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱:۵۲
پاسخ
3
31
امیرحسین پرسپولیسی
بذارند
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵:۵۹
1
14
این پرچم ژاپن نیست! پرچم عدالتخواهی در فوتبال ایران است
واقعاخنده آوره! اگه قرار بود داور VAR بشه فغانی خب اصلاً VAR نمیاوردید! این آقا اصلاً به VAR اعتقاد نداره همه هم دیدن که توی جام جهانی خودش حتی یک مرتبه هم از VAR استفاده نکرد! در ضمن یکی از جنجالی‌ترین داورهای فصل پیش خود همین آقای فغانی بود که هوادارای سپاهان معتقدن 6 امتیاز رو توی دو تا بازی ازشون گرفته. حالا ایشون شد داور VAR؟!
۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰:۳۳