فن دایک: بهترین مدافع دنیا؟ هیچ کس واقعا نمی تواند این لقب را داشته باشد

فن دایک: بهترین مدافع دنیا؟ هیچ کس واقعا نمی تواند این لقب را داشته باشد

2513
02:10
27 فروردین 1398
ویرجیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول معتقد است که او بهترین مدافع حال حاضر جهان محسوب نمی شود و مدافعان وسط خوبی در حال بازی کردن هستند.

به گزارش وب‌سایت نود، ویرجیل فن دایک عملکرد بی نظیری در این فصل در قلب دفاع لیورپول داشته است. لیورپول به لطف درخشش ویرجیل فن دایک و آلیسون بکر در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

به نقل از سایت گل، فن دایک در خصوص اینکه آیا او بهترین دفاع حال حاضر جهان است گفت: "هیچ کس نمی‌تواند واقعا این لقب را داشته باشد. نظرات متفاوت است. در حال حاضر احساس خوبی دارم. واضح است وقتی که به عنوان گران قیمت ترین خرید یک باشگاه لقب می گیرید، انتظارات زیادی از شما دارند."

4416

نظرات کاربران
محمود
بعنوان یک بارسایی میگم بهترین مدافع ۱۰سال اخیر دنیا بی برو برگرد راموس بوده اصلا شک نکنید مدافع گلزن و تو دفاع فوق العاده فندایک حالا حالاها کار داره بتونه به راموس برسه
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹:۵۵
پاسخ
18
11
اکبر تاجی
باید رئال بگیردش. عالیه و میتونه جایگزین مطمئنی برای زمانی باشه که راموس خداحافظی میکنه.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲:۴۲
پاسخ
20
5
گلوبول قرمز کوچولو
همینجا میمونه. فرمانده جدید لیورپول عالیه
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲:۱۵
4
15
بایرنی
خدایش بهترینه
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹:۲۳
پاسخ
4
17
goler99
با اینکه منچستری ام ولی واقعا بهترین مدافع این فصل بوده حتی بهتر از راموس و پیکه ..
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۴:۲۶
پاسخ
2
26
ولی اللّه(بَهادُر) حاجی کَلاتِه
درود بر شما. بی شَک همینطور هم هست.ویرجیل واقعاً عالی ست.
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۵:۴۶
پاسخ
4
17
عشقممم نیمار
با سرچی ک کردم ..بهترین مدافع تاریخ دنیا ..کسی جز ..لوسیو برزیلی نبود :-P چرا؟؟؟ چون تنها مدافعیه ک دیدم ..ک تکنیکی درحد یه مهاجم داره :-P ک دیدید اینقد موفق بود ک هم با بایرمونیخ ب فینال رفتن و هم با اینتر ک با اینتر ..3 گانه گرفت .. و با پیراهن تیم ملی برزیل ..هم قهرمان امریکای جنوبی شد و هم قهرمان کنفدراسیون ها و هم قهرمان جهان :-P کدوم مدافعیه میتونید مث لوسیو ..پیدا کنید ؟؟ :-P فک نکنم ..دیگ مدافعی مث لوسیو .. پیدا شه :-) کلیپاشه ک دیدم ..متحیر شدم ک فک کردم ..اول مهاجمه ..بس ک تکنیکش عالی بود :-)
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۳:۳۲