فیفا بحرین را برای توهین به سرود ملی ایران جریمه کرد/ ایران اخطار گرفت

فیفا بحرین را برای توهین به سرود ملی ایران جریمه کرد/ ایران اخطار گرفت

11826
14:38
25 آبان 1398
فدراسیون جهانی فوتبال، بحرین را به دلیل توهین کردن به سرود ایران و تاخیر در شروع مسابقه با جریمه مالی روبرو کرد.

به گزارش وب سایت نود، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) جدیدترین احکام انضباطی خود را منتشر کرد.

بر این اساس، بحرین به خاطر توهین به سرود جمهوری اسلامی ایران از سوی هوادارانش و نیز تاخیر در شروع مسابقه در مجموع ۲۰ هزار فرانک سوئیس جریمه شد.

هواداران هنگ‌کنگی نیز به دلیل رفتار نامناسب خود در بازی با ایران ۱۵ هزار فرانک سوئیس جریمه شدند.

همچنین ایران به دلیل مسائل انضباطی در بازی ایران و کامبوج و نیز دست ندادن بازیکنان بعد از پایان بازی و انجام ندادن بازی جوانمردانه از فیفا اخطار گرفت. 

2051

نظرات کاربران
sam
چند شب قبل هم تماشاگرهای ترکیه ای ( شما بخوان کل استادیوم) موقع پخش سرود ملی ایسلند شروع به هو کردن و‌ سوت زدن کردندکه با توجه به پر بودن استادیوم نمود بیشتری داشت.حالا چیزی برای قیاس وجود خواهد شد.باید دید حکم یوفا چقدر با جریمه بحرین مشابهت داره.
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳:۵۷
پاسخ
6
92
TT فراتر از باشگاه ✔
خوب شد قیمت جریمه دستمون اومد بازی بحرین و عراق هر کدوم ۲۰ هزار سر جمع ۴۰ هزار فرانک جریمه میشیم :)))))
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸:۵۱
پاسخ
25
88
امید
مگه خودت جریمه شو میخوای بدی؟ از جیب ملت مایه نذار. اجازه توهین به احدی نباید داده بشه .
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷:۱۹
51
45
H.D
آقای تاج به نحو احسنت کارت انجام دادی. عزت فوتبالمون و ملتمون از بین رفت. ادمین چاپ کن
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱:۲۲
پاسخ
3
99
فقط زلاتان
خطاب من ب اون تماشاچیای جلو تیم بحرین موقع بازی برگشت، حتما حتما موقع سرود تیم ملیشون شماها هم هو بکشین تا ما هم تلافی کرده باشیم یادتون نره
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵:۲۲
پاسخ
133
109
Majid تاجی
بهتره ما مثل یک کشور متمدن رفتار کنین و هو نکنیم و شان و شخصیت کشورمونو پایین نیاریم. بحرین در واقع یکی از استانهای ماست.
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۵:۱۰
50
116
شهروز
شما میخوای بیست هزار فرانک سوئیس جریمه پرداخت کنی ، زلاتان عزیز!؟
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۸:۳۳
32
61
حمید
به ما توهین میشه پولشو فیفا برمیداره.ما حواب اونا رو‌ بدین بازم پولشو فیفا برمیداره.اگه مسئول برگزاری فیفا بوده رسما از ایران عذرخواهی هم کنه.تماشاگرا هم باید محروم بشن.۲۰ هزار فرانک چیزی نیست واسه یه فدراسیون.سرود ملی بحرینو باید داغون کنیم ما هم.
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹:۴۷
پاسخ
28
118
فریبرز
بابا جان اولا که جو ندید! تو این وضعیت ۲۰هزار فرانک واسه عربها شاید پولی نباشه ولی واسه ایران پول بزرگیه! فدراسیون باید اعتراض بزنه به حکم طرفدارهای ایرانی همچین کاری بکنند همین جریمه و شاید سنگین تر نصیبشون میشه و فقط ضررش میرسه به فدراسیون بی پول و البته تحریمی خود دانید بازهم
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲:۲۰
12
38
حسین کی روشی
اقای تاج خودتو اماده کن که قراره شماهم ۲۰ هزار فرانک سوئیس جریمه بدید،چون در بازی برگشت هواداران جواب بی احترامی کردن به ایران رو به بحرینی ها میدن تا بفهمن دنیا دست کیه
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۴:۰۶
پاسخ
38
143
کوهمره.جروق
همین!!!!!چرا تماشاچی های بحرین محروم نکردن؟
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲:۲۶
پاسخ
6
135
محمود
مسخره است.بلغارستان بخار توهین نژاد پرستانه هوادارهاش به چند بازی انگلیس در خطر محرومیت سنگین هست .تو خود بلغارستان رئیس فدراسیون رو برکنار میکنن .ولی اگر تو آسیا باشه به یک ملت توهین بکنند بیست هزار فرانک اون هم برای تیم متمولی مثل بحرین .اگر یکی مثل دادکان رئیس فدراسیون بود چنین احکامی تحقیر آمیزی تو این چندسال برای ایران صادر نمیشد
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۷:۰۱
پاسخ
10
110
سجاد
خدا وکیلی سنت به دادکان قد میده؟ دادکان هم وثل بقییه کلی گند بالا آورد.
۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵:۳۰
44
14
SS
عراقم باید بخاطر بی احترامی به سرودملی ما جریمه کنن