قبولی در تست پزشکی شرط استقلالی شدن کریمی

قبولی در تست پزشکی شرط استقلالی شدن کریمی

23343
00:05
19 تیر 1397
هافبک پیشین سپاهان در صورت قبولی در تست پزشکی به استقلال می‌پیوندد.

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک پیشین سپاهان در صورت قبولی در تست پزشکی به استقلال می‌پیوندد.

به گزارش وبسایت نود، پس از قطعی شدن جدایی امید ابراهیمی از استقلال مسئولان این باشگاه به فکر جایگزین او افتادند. آنها در همین راستا دوشنبه شب با علی کریمی هافبک پیشین سپاهان وارد مذاکره شدند.

پس از صحبت‌های صورت گرفته قرار شد علی کریمی امروز (سه شنبه) برای انجام تست پزشکی به ایفمارک برود. در صورتی که تست‌های پزشکی کریمی مشکلی نداشته باشد او به استقلال خواهد پیوست.

 

1004

نظرات کاربران
✔✰✰سجاد✰✰✔ ✰S47✰
بازیکن آینده داریه باهاش ٣ ساله ببندید حتما
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶:۵۸
پاسخ
1
0
فقط پرسپولیس
تا دیروز با تراکتور توافقم کرده بود.ببین پندار تایم چه پیشنهاداتی میده که کسی نمیتونه رد کنه.پول مفته دیگه.خودشون که نمیدن.مث ماجرای کاوه رضایی و کنعانی و ...مبارک استقلالی ها.باز بگین وزیر پرسپولیسیه
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۲:۰۰
پاسخ
9
6
مسعود گل باشی
علی کریمیم بازیکن خوبیه میشد دژاگه هم بیارن
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۴:۰۳
پاسخ
13
33
Ssss
استاد شفر بلد چطور ازش بازی بگیره. ارتش استقلال بدون فرمانده نمی مونه
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۲:۳۴
پاسخ
10
34
دیگه تا کییییییییی
Mohamad Saz اینا هم از شاهکار مدیریت بی کفایت سپاهان و قلعه نویی دوستانه که بازیکن 24 ساله را راحت از خود اکادمی میدند و یک پیر مر د به جاش میگیرند که فقط واسه پول اومده الان تیم یک طراح درست ندارد اونوخت قلعه نویی و دوستان نگذاشتند محسن مسلمان بیاد چرا میگد قلعه نویی نباید بیشتر از یک و دویست بدید بدعد خودش 3 میلیارد قراردادشه اگر هم یک خارجی بخواد بیاد با این دلار 9 تومن چند برابر در میاد
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۳:۳۸
پاسخ
16
34
جمم
به سلامت, درم پشت سرت ببند
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۲:۱۰
پاسخ
22
17
بامبو
انگار مسئولین استقلال این دو سه فصله قرار گذاشتن بازیکنای مصدوم رو جذب کنن. کنعانی، حاج محمدی، جباری، منتظری و امسال هم این سه بازیکنی که ظاهرا مصدوم بودن و بدون هماهنگی کادر پزشکی جذب شدن. مگه حاشیه چطور برای یه تیم ساخته میشه؟
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۲:۱۰
پاسخ
8
78
تا ابد قرمز
ای بابا قرداد که شب بسته میشه کی میخواد ببينه از لحاظ بدنی در چه فرمه،،، پندار تایم،،، دوستان استقلالیم تا دو هفته تو اینستا پست از پندارتایم و خریداری شبانه میزاشتن و ما رو مسخره میکردن که از نقل و انتقالات محروميم،،،، والا ما هر ساله دو سه تا بازیکن به حسب نیاز میگیریم،،، احمد زاده و مسلمان ومحرمی رفتن،،، رفیعی و ترابی و شیری اومدن،،،،،، مثل شما نیستیم هر ساله بازار نقل و انتقالات رو خراب کنین همین امسال وقتی بازیکنا دیدن مسئولین برای مذاکره با دو بازیکن پا شدن رفتن کشور دیگه حتی بازیکن حاضر نشد بیاد باشگاه صحبت کنه معلومه بازیکنان ایرانی استقلال ناراحت میشن و وقتی تیام نيومده 14میلیارد میخواد چرا ابراهیمی،، وریا غفوری،،، حسینی،،،، منتظری 7میلیارد نگیرند،،،، اگر دنبال تیام نميرفتن جپاروف هم ناز نمیکرد،،،،، فصل بعد میفهمین امید ابراهیمی بهتر بود یا جپاروف
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۵:۴۱
پاسخ
47
75
اس اس
افتخاری حیا کن استقلال رها کن وزیر پرسپولیسی نمیخوایم پندار توفیقی فکر کردی با بستن کامنت میتونی فرار کنی ولت نمیکنیم. فتح الله فتح الله دوووووست داریم به مولاااااااااا مدیر محبوب ما حاج علی فتح الله
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۳:۲۸
پاسخ
147
91
خطاب به بالایی
کسی از مدیریت فعلی دفاع نکرد چون اصلا قابل دفاع نیست فقط باید راجب فتح الله زاده روشنگری بشه که کلی از بدهیاش موند و رفت تیمای پایه هم از زمان قبل اون مشکل داشت ولی یادمه یه چند روزی شده بود مسئله ی روز که فتل بارها از جواب دادن و رسیدگی راجب وضعیت پایه ها طفره رفت چون میدونست چشم خیلی از هوادارا فقط به نتیجس
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸:۴۲
0
0
hamed ss
در جواب « مقداری تفکر » بالاخره هرزمانی شرایط خاص خودش رو داره.. فتح الله زاده اگه بدهی آورده قهرمانی هم آورده ولی الان فقط میگن ما فلان قدر بدهی صاف کردیم. خب کجای دنیا کاپ میدن واسه صاف کردن بدهی آخه. میلان امسال بخاطر رعایت نکردن فیرپلی مالی جریمه شد ولی بازم چندتا خرید داشت. شما مطمئنی الان به پایه ها میرسن؟ دو تا خوابگاه که فقط چهارتا دیواره بدون امکاناته، شما به اینا میگی رسیدن به پایه ها؟!! اگه الانم حاج فتح الله بیاد با این قوانینی که گذاشتن مجبوره بدهی های گذشته استقلال رو بده که حساب باشگاه رو نبندن یا کارت بازی بازیکنا صادر بشه و گرفتن مجوز حرفه ای مشکلی پیدا نکنه. پولی که زمان فتح الله زاده از اسپانسر میگرفتن کجا و پولی که الان میگیرن کجا الان بیاد شک نکن استقلال بعد دو سال نره فینال آسیا سومین سال رو میره.
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۳:۵۰
6
7
مقداری تفکر ؟!!
یه جوری میگی کامنت هات رو بستی انگار این ابزاره ماها برا اعتراضه !!! عزیزه من با کامنت منفی و فحاشی که نمیشه اعتراض کرد الان فرض که کامنتش رو نمی بست و تو هرچیزی میخواستی بهش میگفتی , فرقی میکرد ؟ جز اینکه تو خودتو سبک کردی اتفاقه دیگه ای نمی افتاد ضمنا این که میگی مدیره محبوبه ما فتح الله زاده لطفا از " ما " استفاده نکن کسی که برای استقلال میلیارد ها بدهی گذاشت و تیم های پایه استقلال رو به بدترین شکل مدیریت کرد مدیره محبوب یه استقلالی نمی تونه باشه حتی اگر بهترین نتایج رو گرفته باشه
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۲۳:۳۲
9
85
mohammadssi
اینجاعه که باید از خومون بپرسیم فقط نتیجه مهمه یا چیزای دیگه هم ملاکه ؟ اگه فقط نتیجه برای تو مهمه شاید آقای فتح الله زاده مدیره خوبی بوده ولی اگه چیزای دیگه مثله ( تیمای پایه , نتیجه گیری تو آسیا , از همه مهمتر صاف کردن بدهی ها و ایجاد نکرد بدهیه جدید) ملاک باشه من مطمئنم که نه مدیریت فعلی نه فتح الله زاده بدرد این تیم نمیخوره راهه نجات خصوصی سازیه که خب یه کم بعیده با این اوضاع عملی بشه .
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۸:۳۸
9
95
mehrab
فکر نکنم مصدومیت جدی داشته باشه ولی خیلی خوبه برای همه ی بازیکن ها همین شرط وجود داشته و رواله معمولی و حرفه ای رو طی کنن و قبل از بستن قرارداد تست های پزشکی رو پشت سر بزارن ..
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۲:۵۰
پاسخ
5
83
hamed ss
البته بهتره قرارداد رو ببندن ولی یه بند فسخ در صورت عدم قبولی در تست پزشکی بزارن که یهو بازیکن رو هوایی نکنن چند ساعته بره یه تیم دیگه.
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶:۳۰
1
10
....
عجب،معلوم بود میاد تیمی که رفته یک چهارم آسیا نه تیمایی که برای بقا می جنگیدن. به آبی و قرمز نمی خورید.
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۱:۴۷
پاسخ
253
141
نبی اله
درجواب.... فک کنم دیسلایک ها جوابتودادن که کی به کی نمیخوره خخخخخخ
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۷:۰۴
2
116
مسعودسپاهانی
توخوبی! این بازیکن اگه به دردبخور بود خودمون نگرش میداشتیم دیدید که رفتیم کیانی را از تراکتور خریدیم،چون بازیکن قابل اتکایی نیست.
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴:۴۸
17
145
علی بارسا
بابا اصلا شما قهرمان جهان ... اصلا شما فوق العاده و هیچکسم نمیتونه به شما بخوره ... فقط محض اطلاع بگم اگر تا الان تراکتور کریمی را جذب نکرده بخاطر مصدومیت های پیاپی این بازیکن بوده و اصولا همچین بازیکنی باید تو تست های پزشکی و ورزشی قبول بشه تا جذب بشه و بتونه اون پولی که بهش میدن و سرمایه گذاری میکنن جواب بده و گرنه جز این باشه مبارک شما قهرمانان جهان و دنیا باشه ..... فکر کنم رئال و بارسا و میلان و منچستر هم اندازه این دوتا تیم آبی و قرمز ما ادعا ندارن جوری میگن به ما نمیخورین انگار یک سال پرسپولیس قهرمان آسیا میشه و فینال باشگاه های جهان را با بارسا برگزار میکنه و سال دیگه هم استقلال قهرمان آسیا میشه و فینال باشگاه های جهان با رئال برگزار میکنه ... البته به شخصه احترام خاصی برا استقلالی ها قائلم چون باز اینا تونستن حداقل دو بار آسیا را فتح کنن ...
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۹:۳۵
23
150
میلاد
به خوبی و خوشی ان‌شاءالله...
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۰:۴۱
پاسخ
45
164
mohammadssi
تنها نکته ی مثبتی که توی این بازیکن هست اینه که 24-25 سالشه و این که داره جایگزین امید ابراهیمیه 30 ساله میشه که خب اتفاقه خوبیه ولی بازیای این دوتا اصلا شبیه هم نیست و این نگران کنندس فقط امیدم به شفره که بتونه بهترین بازی رو ازش بگیره چون هیچوقت یادم نمیاد بازیکنه خیلی خوبی تو زمین بوده باشه !
۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۹:۰۳