قرارداد قلعه نویی با سپاهان تمدید شد

قرارداد قلعه نویی با سپاهان تمدید شد

5107
18:39
13 خرداد 1398
امیر قلعه نویی در فصل آینده نیز سرمربی سپاهان خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت نود، پس از آخرین جلسه سران باشگاه سپاهان و امیر قلعه نویی، قرارداد سرمربی سابق استقلال برای یک فصل دیگر تمدید شد.

باشگاه سپاهان پس از تمدید قرارداد قلعه نویی، زمان آغاز تمرینات این تیم را اول تیر ماه اعلام کرد.

4416

نظرات کاربران
رضا
فوتبال که میگی مهندسی شده است دیگه چرا شرکت میکنی اقای قلعه نوعی؟ پولش خوبه حتما
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸:۰۳
پاسخ
24
95
محمودی
امیر قلعه خیلی منتظر شد خبری از استقلال بیاد تا امروزم صبر کرد به ناچار با سهپاهان بست..!
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴:۴۷
پاسخ
31
94
خون آبی
خوب خداروشکر سمت استقلالمون نمیاد ،البته بماند که جلو پرسپولیسیا خوب واستاد ولی این آدم همونی که بعد از رفتنش از استقلال هزار جور واس تیم حاشیه درست کرد آخریش بازی پارسال که مربی ذوب اهن بود بعد برد مقندرانمون جلوی تیمش حرف از مهندسی میزد این فرد و هیچوقت استقلالی نمیدونیم و امیدوارم سمت باشگاهمون پیداش نشه که کلا حاشیش بالاست ادمین به کی قسمت بدم بچاپی
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۱:۲۸
پاسخ
65
43
ستارگان سرخ ایران
بازم مثل امسال باید برا نایب قهرمانی بجنگه
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۴:۲۴
پاسخ
27
91
حرف حساب
پس حتما پورقاز هم برای پرتاب اوت از وسط زمین حفظ خواهد شد
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۵:۴۲
پاسخ
25
88
حمید
قلعه نویی رو هیچ باشگاه دیگه ای نمیخواست.
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۶:۵۹
پاسخ
32
81
عرفان
خیلی هم عالی استمرار فلسفه اوت دستی و بکش زیرش و سانتر و سر زدن و یه تیم با میانگین سنی بالا ...سپاهان قطعا قهرمان نخواهد شد .دوران قلعه نویی دیگه تموم شدست
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۴:۰۱
پاسخ
53
212
علیرضا م.
فعلا با همین طرز فکر از اول فصل جلو اومدن، قهرمان نیم فصل شدن و در نهایت هم نایب قهرمان لیگ (که می تونست حتی بهتر هم باشه) و تا روز آخر هم شانس قهرمانی داشتن. توی حذفی هم تا نیمه نهایی اومدن و تا یک هفته قبل شانس قهرمانی داشتن. هزینه هاشون هم به نسبت رتبه شون خیلی مناسب بوده. شما باز همینا رو بگو و جلو برو!
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۷:۱۹
77
51
طوفان زرد
قرارداد بود برا سال بعد قرار داد برا دو سال دیگه امضا شد.
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۶:۰۱
پاسخ
100
36
هوادارسرخ
ایول باین میگندتیم حرفه ای به ترکیب جنجالی فصل قبل تابش_قلعه نوعی دست نزد امسالم شاهد جنجال باید باشیم. جنجال هیاهوی الکی +مهندسی
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹:۲۴
پاسخ
40
155
ایوب قرمز خورموج
مهندس شما ۱۵ ساله میخوای افشاگری کنی و دست های پشت پرده رو رو کنی لحظه موعود کیه
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹:۰۴
پاسخ
29
173
حسین سپاهانی
از اینجا تا خدا هفتا بهشته... امیرقلعه نوعی سلطان عشقه... اونایی رو که به امیرخان توهین میکنن و از لحاظ فنی انتقاد میکنن دعوت میکنم بشینن و سال دیگه قهرمانیمون رو ببینن...
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۶:۵۷
پاسخ
172
44
ایرانی
خخخخخخخخخ
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۰:۲۹
15
67
سینا
حتی ی شعر درست حسابی هم ندارید از خودتون که مجبورید شعر های علی کریمی و سلطان علی پروین رو کپی کنید... اهان یادم نبود، دارین: سپاهان ویرانگره ویرانگره :)))))))))))))
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۸:۰۹
30
152
ژنرال اوت دستی
خبری مسرت بخش،پس سال بعد هم منتظر بیانیه دادنها،تهمت زدنها و البته پرتاب اوت دستی از وسط زمین خواهیم بود یا حق
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۰:۱۶
پاسخ
25
144
حمید رضا قوی بنیه
چرا انقدر نباید از این مدیران دولتی که پول مفت بیت المال رو اینطوری حروم میکنند تعجب کرد!یعنی اینا ندیدن امیر قلعه نویی واقعاً در برابر مربیان خارجی سوادی نداره! البته برای منه پرسپولیسی جایه خوشبختی داره با این رقبایه تا بن دندان مسلح به علم روز لیگ بعد هم مال ماست واس ماس!
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۵:۳۲
پاسخ
22
119
برنالئو
بله دست شما درد نکنه! سپاهان به چه روزی افتاده که دومی تو لیگ ایران و حذف از جام حذفی برای مدیران آن موفقیت تلقی میشه و با سرمربی مهندس تمدید میکنن!!! آقایان مهندس اینجا سپاهان است، تیم همیشه قهرمان، اگر نگاه قهرمانی ندارید از این تیم بروید!!!!
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۳:۵۷
پاسخ
36
92
علیرضا م.
بعد از 3 سال بد، دومی توی لیگ و حضور توی نیمه نهایی جام حذفی نتیجه بدی بوده؟!!! الان به جز پرسپولیس، کدوم تیم نزدیک به این نتیجه رو هم گرفته؟!
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۹:۳۶
10
46
محمدرضا
آبی خوشی بود که از گلوی ما استقلالیا رفت پایین :)
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۱۰