قرارداد مسئله‌دار استقلال با صیادمنش

قرارداد مسئله‌دار استقلال با صیادمنش

20329
15:48
07 خرداد 1397
وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه استقلال در حالی اعلام کرده با الهیار صیادمنش قرارداد امضا کرده که این بازیکن فقط در صورت رضایت سایپا می‌تواند با باشگاه دیگر برود.

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه استقلال در حالی اعلام کرده با الهیار صیادمنش قرارداد امضا کرده که این بازیکن فقط در صورت رضایت سایپا می‌تواند با باشگاه دیگر برود.
به گزارش وبسایت نود، باشگاه استقلال با الهیار صیادمنش بازیکن نوجوان سایپا مذاکره کرده و حتی قرارداد داخلی با این بازیکن امضا کرده است. این در حالی است که مسئولان باشگاه سایپا می گویند این بازیکن با ما تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده که فقط در صورت جلب رضایت مدیران سایپا می‌تواند در ایران در تیمی به جز سایپا بازی کند.

صیادمنش پیش از این از مسئولان باشگاه سایپا رضایتنامه گرفته بود که تا به تیم گالاتاسرای ترکیه برود. مدیران باشگاه سایپا هم برای اینکه به پیشرفت این بازیکن کمک کنند این رضایتنامه را صادر کردند اما همان زمان تفاهم‌نامه‌ای را با صیادمنش به امضا رساندند که صیادمنش در صورتی که بخواهد در ایران در هر باشگاهی دیگر بازی کند باید رضایت مدیران باشگاه سایپا را جلب کند. پدر و مادر صیادمنش نیز این تفاهم‌نامه را با باشگاه سایپا امضا کردند.

این در حالی است که هواداران باشگاه استقلال که از توافق قانونی بین سایپا و این بازیکن خبر ندارند در فضای مجازی علیه باشگاه سایپا و مدیران این باشگاه موضع‌گیری کردند و حتی خود صیادمنش نیز در صفحه اینستاگرامش با گذاشتن یک استوری با این مضمون که در راهم سنگ می‌اندازند اما من استاد پرش از مانعم به مدیران باشگاه سایپا کنایه زده است.

با این حال به نظر می‌رسد که اگر باشگاه استقلال صیادمنش را جذب کند قطعا با مشکلات حقوقی و قضایی با باشگاه سایپا مواجه خواهد شد زیرا سایپا مدعی است که صیادمنش بدون رضایت آنها نمی‌تواند در استقلال بازی کند.

حالا سوال این است که چطور می شود مسئولان نقل و انتقالات استقلال نسبت به قرارداد داشتن این بازیکن بی توجهی کرده و اقدام به مذاکره با بازیکنی کرده اند که با باشگاه سایپا تفاهم نامه امضا کرده است.

1140

نظرات کاربران
بابک
تیمهای پایتخت کلا از همه قوانین انضباطی و نقل و انتقالی استثنا هستند
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵:۴۲
پاسخ
31
8
A. sh. g
تا وقتی که این هیئت مدیره و افتخاری تو تیمن وضع همینه
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۶:۵۱
پاسخ
19
23
کیروش کبیر
وقتی صیادمنش فسخ قراردادش رو به استقلال داده دیگه مسئولان استقلال کف دستشان رو بو نکردن که صیادمنش با سایپا تفاهم نامه امضا کرده چون احتمالا خود صیادمنش هم تا قبل از ادعای مسئولان سایپا چیزی به باشگاه استقلال نگفته و فقط فسخ قرارداد رو نشون داده
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۴:۰۴
پاسخ
13
42
حامد ساوه ای
این مسائل برای اسدقلال حل شده است. مدیراشون مسائل رو میدونن ولی میدونن گفتن جذب کن... اون با من
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷:۲۳
پاسخ
45
66
سمــیعـی . بوشهـــر
استادپرش ازموانع.... میبینمت.
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۷:۰۹
پاسخ
36
76
استقلالی **
^حالا سوال این است که چطور می شود مسئولان نقل و انتقالات استقلال نسبت به قرارداد داشتن این بازیکن بی توجهی کرده و اقدام به مذاکره با بازیکنی کرده اند که با باشگاه سایپا تفاهم نامه امضا کرده است^ در جواب باید گفت: همون جوری که سروش رفیعی با فولاد خوزستان قرارداد داشت و اومد ۶پولیس
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱:۰۴
پاسخ
188
182
خطاب به شهریار
ایشان از متن خبر نقل قول کرد...
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۳:۴۶
13
19
شهریار
پس خودت هم قبول داری که این کار غیر قانونی و غیر اخلاقی است. خدا را شکر یک استقلالی اعتراف کرد.
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶:۵۳
57
82
سعید
چرا الکی جو میدی برادر! اون کاملا قضیه اش فرق می کنه. پرسپولیس از سازمان لیگ استعلام کرد اون موقع و گفتن که با فولاد قرارداد نداره!! و الان هم پرسپولیس تو اون پرونده درگیر نیست و اتهامات متوجه خود سروش هست. در حالی که بعید می دونم تو این قضیه همچین چیزی رعایت شده باشه!!
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱:۲۱
68
104
mahdi
دمتگرم
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶:۰۰
82
87
ماهان
بگید کدوم قرارداد در تیمهای سرخ آبی مسئله دار نیست اون از طارمی.تیام.رضایی.
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳:۳۹
پاسخ
123
110
لابی
مشکلی برای تیم سوگلی پیش نمیاد همون طور که باره ها قوانین رو دور زدن اینم یه کاریش میکنن
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳:۲۰
پاسخ
166
308
Abedi
مگه قراره بره پس پس ؟؟؟؟ میدونیم نمونش هم طارمی بود و سروش رفیعی که نمیتونستن واسه پس پس بازی کنن ولی بازی کردن و جام جعلی هم گرفتن
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۱:۳۳
98
87
استقلال قهرماااااانه
دیگ به دیگ میگه روت سیاه !!!! آدمین روزه ات قبول .
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷:۴۱
94
84
پسر آبی
مگه پرسپولیس خواستتش که میگی سوگولی؟؟!؟!؟!!
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴:۰۴
174
156