قرعه‌کشی جام جهانی باشگاه‌ها انجام شد؛ قهرمان آسیا حریف احتمالی رئال مادرید

قرعه‌کشی جام جهانی باشگاه‌ها انجام شد؛ قهرمان آسیا حریف احتمالی رئال مادرید

3877
13:32
13 شهریور 1397
مراسم قرعه کشی رقابت های جام باشگاه های جهان برگزار شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مراسم قرعه کشی جام باشگاه های جهان برگزار شد. 

به گزارش وبسایت نود، مراسم قرعه کشی رقابت های جام باشگاه های جهان انجام شد و بر این اساس برنده دیدار تیم های گوادالاخارا به عنوان قهرمان کونکاکاف و قهرمان آسیا در نیمه نهایی به مصاف رئال مادرید به عنوان قهرمان اروپا خواهد رفت.

در سمت دیگر قرعه کشی هم تیم های العین به عنوان قهرمان کشور میزبان و ولینگتون به عنوان قهرمان اقیانوسیه در مرحله یک هشتم نهایی با یکدیگر بازی می کنند. برنده این دیدار در یک چهارم به مصاف قهرمان آفریقا خواهد رفت و برنده این دیدار هم حریف قهرمان آمریکای جنوبی در نیمه نهایی خواهد شد. 

دیدار تیم رئال مادرید با برنده گوادالاخارا و قهرمان آسیا در مرحله نیمه نهایی در روز ۲۸ آذر ماه برگزار خواهد شد. دیدار فینال این دوره هم که در کشور امارات برگزار می شود در روز یکم دی ماه انجام خواهد شد. 

تیم رئال مادرید که به همراه بارسلونا با ۳ قهرمانی پرافتخار ترین تیم رقابت ها است در دو سال اخیر موفق به فتح این جام شده است. 

۲۰۳۱

نظرات کاربران
oos javad
امسال که ایران نماینده نداره. سال دیگه پرسپولیس به پارسن ژرمن میخوره.
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۳:۳۱
پاسخ
4
0
Alex
واقعا برای این وطن فروشا متأسفم باید بگم چون تیم خودتون تو آستانه حذفه باید بگین که الدحیل هم.پرسپولیسو می بره ولی کور خوندین چون ما یعنی پرسپولیس بزرگ قهرمان آسیا می شه و در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان بازی می کنه پس بهتره بگین چه بازی بشه پرسپولیس و رئال بزرگ دو تا تیمی که خیلی شبیه همن زنده باد پرسپولیس و طرفدارای واقعیش
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۴:۵۸
پاسخ
1
1
پیمان رضایی
چه بازی بشه پرسپولیس و رئال.
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳:۰۴
پاسخ
6
11
عشقممم نیمار
اسم‌جام باشگاههای جهان اومد و‌اسم رئال ومنو‌یاد عاقای طاهری ..سرپرست سابق شیشپولیس انداخت ک قبل بازی با الهلال در فصل قبل ..گفتن‌ک‌شیشپولیس با قهرمانی تو‌اسیا..حریف رئال تو جام باشگاههای جهان باشه... ولی عاقای طاهری از عمر خربین غافل بود ک قرار بود جشنواره کل مقابل شیشپولیس برگزار کنه ..اونم ب تنهایی(ارتش تک نفره) :-)
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵:۴۱
پاسخ
23
10
حمید
حالا حالاها آرزو دارن فعلا به باخت یک هیچ افتخار میکنن . کلا دنبال ستاره جعلی باشن بهتره
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵:۴۵
8
5
rma
امسالم قهرمانیم هالا مادرید !!!!!!!!!!
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵:۰۲
پاسخ
10
8
Hn
نمیدونم چه قانون مزخرفیه که هرسال باید یه تیمی مثل العین و الجزیره، مفت و مسلم تو این تورنمنت حضور داشته باشن. تورنمنتی که تیمای دیگ در اون با یه سال زحمت و تلاش فراوان جواز حضور پیدا می کنند.
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۹:۱۷
پاسخ
0
22
ستاره واقعي
قابل توجه بعضيها كه نميتونن از گروهشون بيان بالا واز الان حذف شده هستن.. ما كه رفتيم فينال باشگاههاي جهان رو با رئال مادريد بازي كنيم.. حسرت بازي با رئال ارزوي خيليا
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۷:۵۰
پاسخ
9
12
....
شاید طرفدار السد و یا الدحیلی ولی طرفدار هر تیمی هستی در حد شرایط تیمت کری بخون.
۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۷:۳۴
1
1
Wien
یعنی اماراتی ها جوری برنامه ریزی(بخونید قرعه کشی) کردن،که العین به فینال بره.
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰:۵۴
پاسخ
6
19
استقلال
اکبر برقرار کجاست از آقای برانکو قول گرفته بود فینال رو برگزار کنه . ولی از صمیم قلبم واس استقلالمون آرزوی موفقیت میکنم جلو السد بازی رو جبران کنه . همه از شفر حمایت میکنین . شفر اسمش اعتباره شفر تیام رو به استقلال آورد امثال تیام زیاده صبور باشید . ضمن اینکه با برگشت قایدی شجاعیان محسن کریمی چنان اوج میگیریم که سجده ی پرسپولیس رو می بینیم
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۴:۱۳
پاسخ
28
13
رئال مادرید - الدحیل
چه بازی بشه پس : رئال مادرید - الدحیل!
۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۵:۴۶