قرعه های سخت در انتظار دو غول اسپانیایی لیگ قهرمانان؛ از پاریس و مونیخ تا چلسی و منچستری ها!

قرعه های سخت در انتظار دو غول اسپانیایی لیگ قهرمانان؛ از پاریس و مونیخ تا چلسی و منچستری ها!

30941
09:25
15 آذر 1396
هواداران لیگ قهرمانان اروپا حالا با 12 تیم از 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها آشنا شده اند.

وبسایت رسمی برنامه نود - هواداران لیگ قهرمانان اروپا حالا با 12 تیم از 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها آشنا شده اند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم های منچستر یونایتد، بارسلونا، پاریسن ژرمن، رم، منچستر سیتی، بشیکتاش و تاتنهام همگی جایگاه خود به عنوان تیم های سرگروه را تثبیت کرده اند. هشتمین تیمی که احتمالاً به عنوان سرگروه صعود خواهد کرد، لیورپول است که در صورت پیروزی مقابل اسپارتاک مسکو در آنفیلد، قطعی خواهد شد.

در رده دوم، تیم های بازل، بایرن مونیخ، رئال مادرید، چلسی و یوونتوس جایگاه تثبیت شده ای دارند. سه تیم دیگر هم به این جمع ملحق خواهند شد که سویا در صورت پیروزی مقابل ماریبور، یکی از آنها خواهد بود و شاختار برای صعود تنها به یک تساوی مقابل منچستر سیتی نیاز دارد و پورتو هم با کسب پیروزی مقابل موناکو می تواند صعود کند.

از این رو، گمانه زنی ها در مورد قرعه کشی مرحله بعد آغاز شده است. اگر لیورپول به عنوان تیم صدرنشین صعود کند، چلسی تنها شانس رویارؤیی با سه تیم پاریسن ژرمن، بارسلونا و یا بشیکتاش را خواهد داشت.

احتمال تقابل شاگردان والورده با چلسی با از این رو افزایش یافته و کاتالان ها از طرفی در پی دوری از قرعه بایرن مونیخ تحت هدایت هاینکس هستند. رئال مادرید هم با دوم شدن در گروه خود، قرعه آسانی نخواهد داشت و احتمال رویارؤیی با تیم های رم، لیورپول، منچستر سیتی، منچستر یونایتد و یا پاریسن ژرمن وجود دارد.

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها، روز دوشنبه، 11 دسامبر (20 آذر) انجام خواهد شد.

1771

نظرات کاربران
سوپر فرانکی888
بازم گوی سرد و گرم و راحت ترین قرعه ها برای رعال
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳:۵۰
پاسخ
5
22
نوبل ادبیات نوبل ادبیات
به عبارت دیگه تیم های یک کشور با هم بازی نمیکنن تا نیمه نهایی.بارسلونا و بایرن مونیخ و از طرفی رئال و لیورپول بازی های خوبی از آب در میان
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۶:۴۶
پاسخ
3
13
بارسلونا❤
حق تیمهای اول اینه که تو مرحله یک‌هشتم نهایی به تیمهای ضعیفتر بخورن ... چون اونا تلاش کردن و تو گروهشون اول شدن ... ولی تیمهای دوم نه ... ولی با این حال فک میکنم بارسا به چلسی میخوره و زغال با اینکه دوم شده به بشیکتاش ... حق خوری و بی عدالتی بیداد میکنه:)
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۸:۳۹
پاسخ
20
26
شهریار
مطمئن باشید ضعیفترین تیم میخوره به رئال.مثل همیشه
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۷:۰۱
پاسخ
15
49
درجستجوی حقیقت
فکرکنم بازیها بیشترباقرعه چینی تعیین می شه نه باقرعه کشی. مثلا قرعه سخت ودرعین حال جذاب برای مردم. مثل سیتی -بارسا قرعه آسان وجذاب برای تیم عموما موردحمایت مثل:تاتنهام-رئال
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲:۱۱
پاسخ
22
12
محمود
در جستجوی حقیقت شما که حقیقت رو میجویی بارسا صدرنشین گروه خودشه سیتی هم همینطور چطور این دو میخوان بهم بخورن
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷:۴۲
3
24
رسول
چه بازی بشه بازی رئال و من سیتی یا بارسا و پاریس
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵:۰۹
پاسخ
6
35
Mia San Mia
بایرن یوپ هاینکس فوق العاده ست . پول پاریسی ها زورش به این تیم نرسید .
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴:۵۰
پاسخ
6
44
F.lampard
کار بسیار سخته... یا بارسا یا پی ای جی یا بشیکتاش... امیدوارم بارسا باشه تا خاطره ای بدو ای بدو تورس رو اینبار موراتا زنده کنه....
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۴:۱۵
پاسخ
27
18
داور بعلاوه مافیا بعلاوه شانس=تیم دوم مادرید
توکه تابلو طرفدار شانسومالدیو هستی چرا الکی اسم لمپارد رو روی خودت میزاری که بگی طرفدار چلسی؟؟؟ حتی یه بچه دبستانی هم سن و سال خودتم از کامنتت میفهمه از بارسلونا بدجور سوختی..!
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۵:۰۷
8
21
عباس بایرنی
به نظر من چلسی با پاریسن ژرمن بایرن مونیخ یا با بشیکتاش یا منچستریونایتد رئال با منچستر سیتی یووه با لیورپول بارسا با بازل میفتن
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۷:۰۱
پاسخ
29
22
Cr7-17
داورسلونا که معلومه میخوره به بازل رئال مادرید - بایرن پاریس - چلسی
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۴:۳۸
33
13
گوی های داغ دوباره می آیند..!
فکر کنم تا حالا قرعه کشی های لیگ قهرمانان رو ندیدی..! طبق معمول همیشه بارسا با سخت ترین قرعه (بایرن یا چلسی) و زوال مالدیو با آسانترین قرعه ممکن. فعلا سران زغال تو انتخاب بشیکتاش یا رم تردید دارند..!
۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۱:۰۸
15
33