قرعه کشی مرحله گروهی کوپا آمریکا 2019 انجام شد؛ هم گروهی قطر با آرژانتین در گروه مرگ

قرعه کشی مرحله گروهی کوپا آمریکا 2019 انجام شد؛ هم گروهی قطر با آرژانتین در گروه مرگ

27804
10:38
05 بهمن 1397
قرعه کشی مرحله گروهی کوپا آمریکا 2019 برگزار شد و تمام 12 تیم حاضر رقیبان خود را شناختند.

به گزارش وبسایت نود، کوپا آمریکا 2019، چهل و ششمین دور از این رقابت ها خواهد بود که در تابستان 2019 در کشور برزیل برگزار خواهد شد. در این دور از بازی ها 2 تیم آسیایی قطر و ژاپن به عنوان مهمان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

3 گروه این مسابقات به شرح زیر است:

گروه A

برزیل - بولیوی - ونزوئلا -پرو

گروه B

آرژانتین - کلمبیا - پاراگوئه - قطر

گروه C

اروگوئه - اکوادور - ژاپن - شیلی

این تورنمنت از 14 ژوئن شروع می شود و تا 7 جولای ادامه دارد. رکورد دار قهرمانی در این مسابقات اروگوئه با 15 قهرمانی است.

4416

نظرات کاربران
James 10
شک نکنید ژاپن از گروهش میاد بالا و حتی اگرم نیاد هیچ دست کمی از تیم های اروپای و آمریکاری نداره. ژاپن ابروی آسیا رو خریده چون واقعا فوتبال بازی می کنه و برای اینکه تو رنکینک مسخره بیاد بالا با تیم های ضعیف تر از خودش بازی نمی کنه بلکه با تیم های بزرگ بازی می کنه...
۰۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۴:۵۶
پاسخ
26
29
ابوالفضل
این تو تحریم حتی تو وررزش وقتی تو جام جهانی یه کفش به ایرانیا نمیدن توقع دارین تو این تورنمنت مارو دعوت کنن زهی خیال باطل
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴:۱۸
پاسخ
1
23
رعد حیدر
چرا ژاپن و قطر باید برن به این مسابقات،حالا قطر رو میشه فهمید ژاپن دیگه چرا باید بره
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۵:۰۹
پاسخ
2
14
طوفان سرخ اسیا
تیم اول آسیا رو نبردن بعد 2تا تیم متوسط آسیا رو بردن ملاک انتخابشون بر چه اساسی بوده
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۸:۰۰
پاسخ
24
11
ایران قهرمان
سلام.این دوره 16 تیمی هست.از اسیا سه سهمیه.ایرانم میتونه پیشنهاد بده.اونا از خداشونم هست.فوتبال ایرانم جذاب شده.بهترین فرصت .یه بار دیگه واسه برزیل.از امریکای مرکزی هم شاید بگن.به اسپانیا و پرتغالم پیشنهاد میدن.کلا جام جهانی کوچیک حساب میشه.خخخ
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱:۲۵
پاسخ
10
29
آبی بیکران
ملاک اولشون پول و سرمایه گذاری در فوتبال و پیشرفت بوده. وقتی کیروش میگه امکانات بعضی ها میگن وای باز این ولخرجی کرد و پول بیت المال خورد توقعی هم نباید داشته باشن اگر ما نصف قطر ژاپن خرج کنیم بخدا بین چهار تیم جام جهانی قرار میگیریم.
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸:۵۶
پاسخ
18
45
روانپزشک
بین ۴ تیم ؟ واقعا؟ بهتره یکم واقع بین باشیم یا حداقل قسم نخوریم!!
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳:۳۱
13
14
مسعود
ژاپن در دوره های قبلی هم بعنوان مهمان حضور داشته، قطر هم برای اینکه بتونه تیمش رو آماده جام جهانی کنه، احتمالا با پرداخت هزینه زیادی شرکت کرده و حداقل سه بازی تدارکاتی قوی و جدی رو برگزار میکنه و میتونه محک خوبی برای این تیم باشه. (به این کارا میگن برنامه ریزی درست و آینده نگری!!)
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰:۴۳
پاسخ
2
135
کی روش.مورینیو.فرگوسن
شیلی کو؟؟؟؟ چرا ایران نباید جای اینا باشه؟؟؟؟
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲:۴۴
پاسخ
25
84
شاهو
این تیم ها به صورت مهمان اونجا حضور دارن،ژاپن هم سالها پیش یک بار دیگه تو اون مسابقات شرکت کرده بدد
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۷:۱۷
پاسخ
2
58
مهران نورکند
مگه قطر و ژاپن مال آسیا نیستن اونجا چیکار میکنن
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷:۳۴
پاسخ
51
39
سپیده
سرمایه گذاری یعنی این
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹:۵۳
5
71
محمد
ژاپن تیم اصلیشو به کوپا آمریکا میبره و تیم دومش رو هم به آسیا آورده.اگه بخواهیم مثل ژاپن بشیم حداقل 20 سال زمان می خوایم.
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳:۵۲
پاسخ
166
36
نامی
بی ربط... قهرمانی کوپا آمریکا به چه دردش می خوره... لیست ژاپن در جام ملت های آسیا رو دیدی ؟..
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴:۱۹
10
102
irani
چه ربطی داره؟ اون مسابقات هنوز تابستون شروع میشن احساس خطر کردین از موفقیت تیم ملی حالا میخواین ژاپن رو ضعیف نشون بدین
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲:۴۳
21
93
فربد
بازیا ۵ ماه دیگه شروع میشه! اونوقت شما میگی ژاپن تیم دومش رو آورده آسیا! برای چی باید به تیم اصلیش ۵ ماه استراحت بده!؟
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱:۲۸
8
91
ایــ ــرانـ
در اینکه ژاپنی ها از لحاظ مدیریتی و برنامه ریزی از ما خیلی بهترن شکی نست اما یه جوری میگی تیم دوم که انگار بازیکنانی مثل رونالدو و مسی دارند و به جام ملتها نیامده اند اینطوری حساب کنیم تیم ما که هر روز با یه ترکیب جلو حریفان حاضر میشه
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸:۰۷
3
77
طرفدار
چرا ما نیستیم ؟
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱:۲۳
پاسخ
15
64
یه بابایی
چون می ترسن بریم قهرمان شیم واسه همین دو تا تیم درجه دو از آسیا رو دعوت کردن!! :D
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶:۵۴
6
20
محمد. استقلال همیشه آبی
کاش تیم ماهم تو این تورنومنت بود کمک میکرد به دانش بچهای تیم اونم مثلا از لیگ بهترینا رو ببری اونجا تا کسب تجربه کنن
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱:۵۴
پاسخ
8
61
شیر زرد لرستان
دوستان یه سوال بر چه اساسی تیم ژاپن و قطر باشون باژی میکنه ؟؟؟؟!!!
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۸:۱۱
پاسخ
8
45
reza1992
اساس خاصی نداره مسئول برگزاری بهشون پیشنهاد داده هر سال 1 تیم غیر آمریکایی هست امسال 2 تیم از آسیا رو انتخاب کردن
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱:۱۷
0
32
محسن6
به این میگن تدارک خوب برای جام جهانی 2022. تیم ژاپن با این تعداد بازیکن جوان و این تدارک خوب خیلی حرف برای گفتن داره. قطر هم با این تیم خوب و میزبانی جام جهانی بعدی و تدارک خوب در جام جهانی بعدی شانس بالایی برای صعود به مراحل بالا داره.
۰۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵:۱۰