قشقایی حذف شد!/ آینده سازان برق به مصاف تراکتور می روند

قشقایی حذف شد!/ آینده سازان برق به مصاف تراکتور می روند

3669
15:58
10 آبان 1395
قشقایی شیراز که در مرحله قبلی رقابتهای جام حذفی موفق به حذف پرسپولیس شده بود با قبول شکست مقابل آینده سازان برق شیراز از گردونه مسابقات حذف شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - قشقایی شیراز که در مرحله قبلی رقابتهای جام حذفی موفق به حذف پرسپولیس شده بود با قبول شکست مقابل آینده سازان برق شیراز از گردونه مسابقات حذف شد.

به گزارش وب سایت نود، این دیدار از ساعت 14 آغاز شد که در پایان آن آینده سازان برق شیراز با نتیجه یک بر صفر قشقایی را شکست دادند. با پیروزی تراکتورسازی مقابل ملوان، برق شیراز باید در مرحله بعدی مسابقات به مصاف این تیم تبریزی برود.

 

2051

نظرات کاربران
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
یعنی پس پسیا شانس مجددو از دست دادن؟ خخخخ
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰:۱۳
پاسخ
0
4
محسن
حیف شد.تنوعی برا خودش ایجاد کرده بود تو فوتبال ایران
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۲:۵۱
پاسخ
0
10
تراختور کبیر
قشقایی تیم در حد سری آ ایتالیا برده الن زورش به تیم دسته سومی نرسیده شگفتااااااااااااا یاشاسین تراختوررررررر
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۵:۱۱
پاسخ
3
10
پسر سرخ
اشنا اون که به 4 میخ کشیده شد شما بودید توسط طارمی و دوستان
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۶:۴۵
پاسخ
8
2
اس اس قهرمان اسیا
چییییییییییی میگی وروجک؟؟؟؟؟؟ 4 میخ منظورت 4 تا برده اس اس در 4 تا دربی برابر 4 پولیستونه؟؟؟؟
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۰:۰۱
0
3
محمد
قشقایی کجایی دقیقا کجایی لامصب از همه می بازه به جز 4 پولیس :))
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۹:۵۴
پاسخ
3
16
مرتضی
حیف شد ....خخ خ خ خ خ
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۷:۳۷
پاسخ
3
12
اس اس قهرمان اسیا
بیرانوند: ای وای قشقایی نباد.روزمون شد بی نشاد.ابرمون باد.پرسپولیس شد باد
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۴:۵۶
پاسخ
4
17
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
هههه وای دلم درد گرفت از بس خندیدم
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲:۲۳
0
3
سلطان کریس 7
ای ول عالی اومدی
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۸:۰۱
0
3
ss
قشقایی کار اصلیشو رو انجام داد . با آرزوی موفقیت در لیگ 2
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۳:۴۰
پاسخ
4
16
هفتاد سال در حسرت دوگانه!!!
کاری که شما نمیتونین تا کی از این اون مایه میزارید خخخ
۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۵:۴۸
2
0
hamed ss shz
خخخخخ قشقایی حذف شد 囧 پرسپولیس خندید...
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۲:۰۵
پاسخ
4
15
اس اس قهرمان اسیا
خخخخخخخخخخخخخ قشقایی هم نباد تبریک به 9 پولیس.قشقایی در زمین خودش حذف شد
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۲:۰۳
پاسخ
4
14
تراختور تی تی
به عنوان یه تراکتوری دوست داشتم تیم ترک قشقایی شیراز بیاد بالا و یه دربی زیبا برگزار بشه. حیف شد . قشقایی موفق باشی .
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۱:۳۲
پاسخ
6
11
۴۴
فدای سرتون قشقایــــــــــی ســــــــــرور پرسپولیســـــــه
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۱:۰۱
پاسخ
3
14
حسین 974
حالا دسته سومیا میان کلی خوشحالی میکنن که قشقایی حذف شد و تو جام حذفی بهشون نمیخورن خخخخخخخخخ
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۹:۱۷
پاسخ
7
7
اس اس قهرمان اسیا
ما به شما میخندیم ولی شما به چی میخندید؟این خندتون از گریه تلخ تره چون تیمتون به قشقایی باخ و تحقیر شد ولی سرورتون داره صعود میکنه همجنان.4پولیس در جام حذفی نباد و دیگه ناشاد
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۷:۴۴
0
3
پرسپولیس(تخت جمشید) شهر پارسه
الان استقلالی ها میان میگن ما خوشحالیم که قشقایی باخت.اما خیلی ناراحت شدم چون تیمی بود که تونست مارو شکست بده اما یه تیمی هست شیش ساله از این اون مایه میزاره.
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۸:۴۶
پاسخ
11
6
مسعود گل باشی(استقلال واقعی)
خودتونو با همینا سرگرم کنین تا دردتون کم شه
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۱:۱۸
0
3
میلاد
ماشالا پرسپولیس!!!
۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۸:۳۲