قطبی: استقلال کیفیت خود را با کم‌ترین فرصت نشان داد

قطبی: استقلال کیفیت خود را با کم‌ترین فرصت نشان داد

9836
17:53
09 اسفند 1397
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: گل‌های زیادی به استقلال نزدیم و بد گل خوردیم.

به گزارش وبسایت نود، افشین قطبی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: به هواداران استقلال و این تیم تبریک می‌گویم. بازی جذابی بود. از لحظه اول تا آخر بازی زیبایی برای تماشاگران بود. گلهای زیادی نزدیم و گلهای بدی خوردیم. متاسفم با کمترین موقعیت‌ها گل خوردیم و از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم توانایی خود را گذاشتند و در واقع یکی از بهترین فوتبال را به نمایش گذاشتیم.

* 6 موقعیت صد درصد گلزنی داشتیم

 وی افزود: ما حداقل در این بازی ۶-۵ موقعیت صد درصد داشتیم و استقلال کیفیت خود را با کمترین موقعیت نشان داد. آخرین ضربه آنها بی‌نظیر بود. باید بازی را ببینیم و آنالیز کنیم. من از هواداران دو تیم تشکر می‌کنم که جو هیجان‌انگیزی را ایجاد کردند. 

* ضربه منشا صدبار هم بزنند گل نمی‌شود

قطبی در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال به گل قشنگی رسید. اولین یا دومین موقعیت بازی بود، گلی که زد اگر صد بار هم بزنند، وارد گل نمی‌شود. ما گاهی اوقات فضایی می‌سازیم و گل نمی‌کنیم، این اثر روانی دارد. موقع حساسی بود، گل مساوی را زدیم اما استقلال در دقایق کمتری گل دوم را زد. باید بعد از گل زدن و گل خوردن تمرکز زیاد باشد. موقع بدی گل خوردیم، اما نیمه دوم فقط برای فولاد بود. موقعیت‌های پرشماری داشت، اما آخرین لحظه گل سوم را خوردیم. با مهره‌های زیاد  تجربه‌ای که داریم، بعضی مواقع ممکن است چنین اتفاقاتی بیفتد، ولی ما تلاش خودمان را برای پیروزی در این بازی انجام دادیم. 

*در خط هافبک بد بازی نکردیم

وی در پاسخ به این سوال که چرا هافبک‌های پشت مهاجم فولاد امروز کمتر به خط حمله کمک کردند، گفت: فرزاد جعفری بد کار نکرد و در نیمه دوم یک سانتر عالی انجام داد که باید گل می شد. عارف آغاسی هم چند بار جلو رفت ولی ما در ساختار تیمی‌مان دوست داریم آغاسی بماند، چون او به خط دفاع ما خیلی کمک می‌کند.

1004

نظرات کاربران
امیر
دو تا بازی رو شانسی بردی خودتو جای گواردیلا و فرگوسن دیدی!! بازی امروز فولاد بی تاکتیک ، بی انگیزه و بیهدف بود و اگر ۲۴ ساعت دیگه هم ادامه داشت ، حداقل گل زدن تو برنامه تون نبود .
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۸:۱۵
پاسخ
55
71
میثم
باید از داوری هم تشکر کنن
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵:۰۹
پاسخ
108
9
امیر آبی دل
اگر از فرصت ها بهترین بهره وری رو داشته باشیم قطعا موفق میشیم............... به عنوان مثال استقلال دوره علیمنصوریان در لیگ 16 نیم فصل دوم ، با کمترین شوت بیشترین گل رو به ثمر میرسوند و اگر افت هفته های اول نبود صددرصد قهرمان میشدیم....... مشکل استقلال در بازی های قبلی و مخصوصا نیم فصل اول ، خراب کردن موقعیت های متعدد و صددرصد بود........ ولی الان میبینیم که استقلال از 11 شوتی که در طول مسابقه زد 6 تاش در چارچوب بود که سه تاش گل شد و این آمار میتونه حتی خیلی بهتر هم بشه
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۴:۰۵
پاسخ
8
160
آبی دلان کوردستان
انصافا استقلال الان داره بابرنامه بازی میکنه وقهرمانی این تیم بستگی به بازی رودرو با پرسپولیس وسپاهان داره
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲:۳۲
پاسخ
8
196
عشق آبی
عزیزم حد اقل استقلال سه گل دیگه هم میتونست بزنه اگر نیمه دوم دست شما بود چون این خواست استقلال بود که دیگه حمله نکنه وگرنه هیچ موقعیتی نداشتین همون یک گل هم روی غفلت دفاع ما زدین
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰:۳۴
پاسخ
10
161
وفا
ضمن تایید نظر شما ان یک گل هم یک استقلالی سابق زد
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۱:۳۵
9
77
امید زشک
از قطبی توقع نداشتم اینقدر وابسته با مهاجم بلند قدش وابسته باشه و روی هوا بازی کنه البته دقایق اخر بازی ،روش مستقیم طبیعیه ولی فولاد از اول نیمه دوم فقط دنبال ضربه سوم بعد ساییدن مهاجمش بود که دفاع استقلال عالی کار کرد و جای تشکر داره و تبریک به آبی دل ها
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹:۴۵
پاسخ
6
124
جرج بست (بیتل پنجم)
اونموقع که توی پرسپولیس بود هم همین برنامه رو داشت ...!!!، خودش میگفت برای برد باید توپ سوم رو ببریم ...!!!، توپ سوم از بازی مستقیم به دست میاد دیگه ...!!!
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۳:۲۴
5
62
امیر
متاسفانه بر خلاف استقلال، آقایان برانکو و عرب، به جای تقویت پرسپولیس همزمان با باز شدن پنجره نقل و انتقالات، بازیکنانی بنجل (مانند بودیمیر) به تیم آوردند.
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵:۵۹
پاسخ
12
145
عشقممم نیمار
نمیدونم‌چرا شیش_پولیسیا حاضر و‌سابق ..تاکتیکشون فقط بکش زیرشه :-) امروز فولاد دید نمیتونه از روی زمین ب عشق_تقلال ضربه بزنه ..‌رفت رو‌تاکتیک بکش زیرش و کل نیمه‌دوم با تاکتیک بکش زیرش خاست ب کل ب شه :-) چقد لذت داره تیمایی ک شیش_پولیسی سابق دارن ببری :-) کینگ شفر ..مچ‌ امپراطور خوابوند :-)
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰:۴۲
پاسخ
11
123
sa
بعد بازی چی داره بگه آخه
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷:۰۸
پاسخ
6
86
✔✰✰سجاد✰✰✔✔✰S47✰✔
مرسی شفر که فولاد آماده رو توی خونه خودش اونم پرگل و درنبود دو بازیکن تاثیر گذارمون شکست دادی. فولاد هم بالای جدولی بود هم جعلپولیس و تراکتور رو برده بود:)):))
۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳:۴۹