قلعه‌نویی: پیروزی استقلال را به وزیر ورزش، تاج و کی‌روش تبریک می‌گویم/ در مهار داور و تیام ناکام بودیم!

قلعه‌نویی: پیروزی استقلال را به وزیر ورزش، تاج و کی‌روش تبریک می‌گویم/ در مهار داور و تیام ناکام بودیم!

36343
23:24
25 اردیبهشت 1397
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیروزی استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی تیم ملی تبریک گفت.

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن پیروزی استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی پرتغالی تیم ملی تبریک گفت.

به گزارش وبسایت نود، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به این فوتبال نباید تبریک گفت. باید به وزیر محترم (وزیر ورزش) و آقای تاج تبریک گفت. باید به آقای سلطانی‌فر و تاج که این تیم‌ها را حمایت می‌کنند، تبریک گفت. ما در زمین فوتبال نباختیم و یک فوتبال بحرینی دیدیم.

با قضاوت یک داور از شرق آسیا عیار تیم‌ها بهتر مشخص می‌شد
وی در ادامه افزود: این بازی حداقل هفت دقیقه وقت تلف‌شده داشت و داور نیز دو بازیکن استقلال را اخراج نکرد و یک پنالتی را برای ما نگرفت. در این شرایط این فوتبال تبریک ندارد، بلکه باید به حال آن گریه کرد! قطعاً اگر امروز یک داور از شرق آسیا قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت عیار تیم‌ها مشخص می‌شد. من به تیم استقلال تبریک می‌گویم، اما به این فوتبال تبریک نمی‌گویم. فرشید باقری و تیام باید اخراج می‌شدند و پنالتی صددرصد روی بختیار رحمانی گرفته نشد.

یک هفته به من و ناموسم فحاشی کردند؛ خدایی هم آن بالا وجود دارد
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین تأکید کرد: زندگی و فوتبال ادامه دارد، اما متأسفانه امشب سر یک تیم مظلوم شهرستانی را بریدند و باعث حذف ما شدند. در طول یک هفته به من و ناموسم فحاشی کردند و امروز به پیروزی رسیدند. این پیروزی مبارک وزیر ورزش و مهدی تاج باشد! باید به پدر ورزش ایران تبریک بگوییم، اما قطعاً خدایی آن بالا وجود دارد و جواب رفتار آنها را خواهد داد. ممکن است دیر و زود داشته باشد، اما سوخت و سوز ندارد.

به فوتبال تبریک نمی‌گویم اما به وزیر ورزش، تاج و کی‌روش تبریک می‌گویم
قلعه‌نویی ادامه داد: حالا و بعد از پیروزی استقلال قطعاً قلعه‌نویی نیز خوب می‌شود و بازیکنان ما دیگر بازیکنی را نزده‌اند و صحبت‌هایی که مطرح می‌کنند، به پایان می‌رسد. در ادامه نیز باید بگویم من به هیچ عنوان به این فوتبال تبریک نمی‌گویم، اما به این دو آقا و کارلوس کی‌روش تبریک می‌گویم.

در مهار 2 نفر ناکام بودیم؛‌ داور و تیام!
وی به اتفاقات دیدار استقلال - ذوب‌آهن اشاره کرد و یادآور شد: ما امروز شاهد فوتبال مردانه‌ای از تیم ذوب‌آهن بودیم. بازیکنان من در میدان مردانه جنگیدند، اما در مهار دو نفر ناکام بودیم یکی از آنها تیام بود و دیگری داور. باید به تیام به خاطر فوتبال سطح بالایی که به ایران آورده است، تبریک بگویم و به داور نیز بابت صعود استقلال تبریک می‌گویم! همچنین همان‌طور که گفتم این تبریک شامل حال وزیر ورزش و رئیس فدراسیون نیز می‌شود.

با سوت دقیقه یک داور متوجه شدیم چه بلایی سرمان خواهد آمد
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به طرح این پرسش که این دیدار آخرین بازی‌اش به‌عنوان سرمربی در ذوب‌آهن بوده است، گفت: اجازه دهید 24 ساعت ریکاوری کنیم و از این فوتبال لذت ببریم و بعد از آن تصمیم بگیریم. این معرفت فوتبال نیست که سر تیم شهرستانی را ببرند. شما داور دیروز را دیدید که چقدر قشنگ داوری کرد؟ به باشگاه هم گفته بودم که نامه بزنید از شرق آسیا داور انتخاب کنند. از سوتی که داور در دقیقه یک زد متوجه شدیم که چه بلایی سرمان می‌خواهد آمد.

قلعه‌نویی راجع به شعارهای سکوها علیه‌اش و طرح این موضوع که «شما به‌عنوان کسی که استقلالی‌ها دوستش دارند، واکنشی نسبت به برخی استقلالی‌ها نشان دادید که شامل آن را دوست نداشته باشند»، تصریح کرد: من بحث هم برای همان تماشاگرنماها بود، شما حاضرید به مادر و ناموس‌تان توهین کنند؟!

با فوتبالی که امشب دیدیم یاد بحرین افتادیم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که چرا سر تیم ذوب‌آهن را بریدند، گفت: استقلال وابسته به کجاست؟ تمام شد و رفت. مبارک‌شان باشد. من به فوتبال تبریک نمی‌گویم، به استقلال و آقای تاج و سلطانی‌فر تبریک می‌گویم، یک فوتبالی هم دیدیم که یاد بحرین افتادیم، ما در یک بازی چهار گل هم خوردیم، اما فوتبال بازی کردیم. ما به الدحیل باختیم، اما فوتبال بازی کردیم. در عمرم هیچ وقت این‌طور فوتبال بازی نکرده بودیم. مبارک‌شان باشد.  

 

1004

نظرات کاربران
حسن
بازیکنی که سه گل زد باید دقیقه 33 اخراج میشد. خدا از سر این داور نگذره.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۲:۰۰
پاسخ
15
8
بهرام
تبریک به استقلال و پرسپولیس که هر دو افتخارآفریدند. به امید قهرمانی. فرق نمیکنه آبی یا قرمز.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۱۰:۵۵
پاسخ
1
13
حسام
اولا استقلال متعلق به مردم.یه تیم مردمی که نه تنها در تهران بلکه در همه شهرهای ایران طرفداران پرشماری دارد.امیدوارم وزارت فدراسیون و مدیریت باشگاه موضع مناسب و رفتار متناسب با این صحبتها اتخاذ کنند.دوما فوتبال بحرین چیه؟بازی چهار گل داشته سه تا استقلال زده دوتا به تیر دروازه داشته هر تیم چهار چنج موقعیت جداگانه داشتند فوتبال بحرینی بوده؟قبول کن باختی.تموم شد.در ضمن ناداوری محض بازی ما با العین بود.امیدوارم ای اف سی واکنش مناسبی به حرفهای این اقا و برخی دیگر نشان دهد..شما به هوادارای استقلال تو کنفرانس توهین بدی کردی.اونجا مشخص نکردی منظورت با کیه.همه را خطاب قراردادی.همه پلها پشت سرت و خراب کردی.متاسفم برات!نقش کی روش این وسط چیه اون وقت؟؟
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۶:۳۰
پاسخ
2
17
محسن آبی
بسه دیگه اقای قلعه نویی با این سبک فوتبال توبازی رفت نشون دادی مردونگی تو شما از فوتبال پاک حرف نزن فخرالدینی استنلی بوحمدان توبازی رفت بازیکنامونو نابود کردن خدایی هم اون بالا هس شانس اوردی تیام بازی رفت غایب بود وگرنه همون بازی کارو تموم می کردیم
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۵:۰۷
پاسخ
2
18
ایرج
اگه قرار بود کسی اخراج بشه استنلی و ربیع خواه هم باید اخراج میشدن. استنلی بارها خطاهایی انجام داد که باید کارت می گرفت. فخرالدینی هم که عامل همه تشنجهای بازی بود. کسی که به لحاظ فنی از حریف ضعیف تر باشه تو جریان بازی دست به تشنج و جنگ روانی میزنه ، مثل فخرالدینی. جناب قلعه نوعی باید قبول کنید خودتون از کسانی هستید که فوتبال رو به این روز انداختید و الان دارید نتیجه کارهاتونو می بینید.به قول معروف: شما باد کاشتید و الان دارید توفان درو میکنید. تهدید دیگران و کشوندن پای امثال " علی " به فوتبال کار شما بود یا دیگران؟ جوری مظلوم نمایی می کنید که انگار مردم شما رو نمیشناسن. این عادت همیشگی شماست : دست پیش می گیرید که پس نیفتید ولی این حنا خیلی وقته رنگ باخته !!!!!
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۵۴:۲۵
پاسخ
3
18
سپهر
عجب رویی داری قلعه نویی یعنی پنالتی صددرصد رو داور نگیره!!! به مسخره ترین شکل ممکن با فقط ۶ امتیاز و تفاضل گل ۶- اومدین این مرحله اونم روبروی سرگروه گروه مرگ... شانس آوردین استقلال کلی مصدوم داشت وگرنه تفاوت تیمت با استقلال حداقل ۵ تا گله..‌. بفهم آقای ضدفوتبال
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۹:۳۸
پاسخ
2
19
محمد
ژنرال ناراحت نباش فصل آینده طوفان زرد را بیدار می کنی تو آزادی مثله همیشه برند اصلیشون یعنی 6 را روشون حک می کنی. کما اینکه یه داور...... امروز داشت سوت می زد و حق تیمت پایمال شد صد رحمت به ضعیف ترین داورای لیگ خودمون
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۲:۲۲
پاسخ
34
11
blue
چی طوفان زرد؟! آهان همون که امسال داشت می رفت دسته 1. باشه..اوکی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۸:۴۱
3
23
خطاب به بالایی
حالا اشکاتو پاک کن خخخخخخخ 125 هم بزنگ
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۶:۴۳
4
17
Crown
تیمی که فوتبال رو با راگبی اشتباه گرفته نباید بیاد بالا.ذوب آهن فوتبال بازی نکرد که فوتبالی بخواد بیاد بالا.استقلال شش بازی با تیم های عربی کرد تو هیچ کدوم انقدر بازی خشن نبود.فوتبالی که ذوب بازی می‌کنه کثیف ترین نوع فوتباله،چارتا قلچماق به جا فوتبالیست گذاشتن وسط زمین فقط میزنن و می‌کشن زیرش. قلعه نویی باید مربی راگبی میشد و خوشحالم پاش از استقلال بریده شد
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۸:۴۲
پاسخ
9
31
سنندجی
مشت گره کرده ات باز شد. چرا حرف از داوری میزنی ؟بازی رفت دو بازیکن کلیدی را مصدوم کردید .یه پنالتی مفت هم از داور گرفتید .شانس آوردید که مقابل ۵۰ درصد استقلال کم گل خوردید .فرافکنی نکن .چرا مقابل هواداران خودتو سبک کردی که توهین بشنوی ؟متصوریان با نفت چند بار استقلال رو برد .مشتش رو گره نکرد .همه میروند ولی هوادار می مانند .دوران ادبیات چاله میدانی بسر اومده .
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۶:۱۳
پاسخ
11
39
یونس
من نمیدنم اقای قلعه نوعی هروقت باختن چه استقلال بودن چه جای دیگه وقتی میباختن ،باخت گردن همه مینداختن الا خودشون وتیمشون،اون موقع که استقلا بودن ،از دستای پشته پرده میکفتن،حالا هم فدراسیون داور شرقی ،این کارشون به خودشون وتیمی که دارن لطمه مزنه
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۱:۳۹
پاسخ
10
30
ایــ ــرانـ
حالا اگه اون توپ آخر تو دروازه میرفت کلی صحبتهاش فرق میکرد و دم از عدالت و کمک خدا و ائمه میزد. یه جوری صحبت میکنه انگار داور 4تا پنالتی درست براشون نگرفت یا گل صحیح زدند آفساید گرفت. بزرگوار هر دو تیم خشن بازی کردند (هرچند که بازی قبل ذوب خیلی خشن تر بازی کرد) و مدام هم به داور اعتراض میکردند و این باعث وقفه در بازی میشد. در جریان بازی نه چیزی به نفع استقلال بود و نه به ضرر ذوب. 3تا گل شیک هم بهتون زدیم دیگه باخت رو بپذیر.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۰:۵۹
پاسخ
10
40
رضا rzmaral
ذوب آهن خیلی بهتر بود ولی واقعا تیام و داور عالی بودن ضمن اینکه فوتبال علی اصغری ندیدیم حدادی فر چ پاس هایی میداد بوحمدان به تنهایی میتونست ستاره بازی باشه و شاید ربیع عطایا تعویض طلایی،اما فوتبال و زندگی همچنان ادامه داره بازی جذاب و زیبایی بود اما کاش داور بهتری رو انتخاب میکردن
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۰:۵۳
پاسخ
36
16
blue
باشه بهش میگم خخخخخ
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۱:۱۹
3
21
شهرام
امیر خان بی خیال، اس استو عشقه. همه ما میدونیم تو استقلالی هستی و استقلالی خواهی ماند. باخت ذوب آهن رو قبول کن و همچنان به تیمت افتخار کن. پاینده باد استقلال، زنده باد ژنرال همیشه آبی
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۹:۴۸
پاسخ
18
21
کوروش
این آقا هر وقت با استقلال بازی داره قبلش شروع به مصاحبه های آنچنانی میکنه و از دسته 3 و خیانت بازیکنها و نرسیدن به حقش در استقلال و تیم ملی صحبت میکنه.اگر داوری به نفعش باشه که بهترین داور دنیاست و اگر به ضررش باشه فریاد مطلومیت سر میده.بازی رفت که داوری به نفعش بود ایرادی نداشت اما بازی برگشت فورا داور تبدیل شد به متهم اول.در ضمن هر کس در محوطه جریمه خورد زمین باید پنالتی بگیرند اگرنه ایشون شاکی خواهند شد.آقای قلعه نوعی!!!مدتهاست این ادبیات نخ نما و کهنه شده.در استقلال هم که بودید از این بهانه ها سرهم میکردید.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۹:۴۶
پاسخ
9
41
بهنام
ای کاش این قلعه نویی زود تر بازنشسته شه. از وقتی پدر تیم ملی رو در آورد تا الان مدام رو اعصابه.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۹:۳۰