قلعه‌نویی: خوشحالم دعوت شدم کمیته اخلاق؛ با سند می‌روم/ از طرفداران اصیل پرسپولیس عذرخواهی کردم

قلعه‌نویی: خوشحالم دعوت شدم کمیته اخلاق؛ با سند می‌روم/ از طرفداران اصیل پرسپولیس عذرخواهی کردم

9040
10:28
11 آبان 1398
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از طرفداران اصیل پرسپولیس عذر خواستم، کسانی که اصیل هستند هیچوقت این الفاظ را به کار نمی برند.

به گزارش وب‌سایت نود، امیر قلعه‌نویی در برنامه سلام صبح به خیر ابتدا درباره فشردگی رقابت های لیگ گفت: این موضوع برای همه یکسان است و وقتی که همه درگیر فشردگی هستند گلایه نداریم. ما امکانات لازم را  از نظر رفت و آمد، زمین های تمرین و مسابقه و ریکاوری نداریم و تیم ها تحت فشار هستند و به این شرایط عادت نکرده اند. اما اگر امکانات افزایش پیدا کند و دستگاه های ریکاوری داشته باشیم که در عرض سه دقیقه بدن را آماده مسابقه می کند، زمین های تمرین و مسابقه مان بهبود پیدا کند اوضاع بهتر می شود.

وی افزود: آقای یحیی گل محمدی از زمین های مسابقه گلایه کرده و حق هم دارد. وقتی برای بازیکنی یک میلیارد هزینه شده و مربی برای 20 بازی روی او حساب کرده اما در این زمین ها او رباط پاره کند، مربی باید چه کند؟ بخشی حق با سازمان لیگ است و بخشی هم مشکلات مربیان و باشگاه ها است.

سرمربی سپاهان درباره مساوی کردن سپاهان در دو هفته گذشته یادآور شد: از اینکه امتیاز از دست می دهیم ناراحت هستیم اما از نوع بازی نه. مردم همه چیز را می بینند و از بازی های ما لذت می برند چه درباره گردش توپ و... بازی با پارس جنوبی را ببینید، ما در هر دو بازی اخیر می توانستیم برنده باشیم. 

قلعه نویی تاکید کرد: گل ما در این بازی سالم بود که آفساید گرفته شد. یک صفر جلو بودیم و زیبا بازی می کردیم و مترصد زدن گل دوم بودیم. آن وقت ناگهان پنالتی گرفتند که من تا به حال ندیده بودم. البته تیم داوری پاک و باصداقت بود و اگر اشتباهی هم داشتند سهوی بوده اما به هر حال تیم از حالت خود درآمد. وقتی دوباره در جریان بازی قرار گرفت گل سالم تیم را نگرفتند و این روحیه تیم را بهم می ریزد. من هم از آقای کمال وند که قبل بازی زنگ زد و گفت حتی حاضریم زمین مسابقه را برای تمرین بدهیم و هم مردم تشکر می کنم.

وی ادامه داد: این ها قشنگ است. من هزار بار دیگر اینها را می گویم و هزار بار دیگر هم با ظلم مبارزه می کنم. پارسال هم هواداران خوب جم به ما اسکان دادند. در فوتبال ما این چیزها گم شده است. ما در این دو هفته از داوری ضربه خوردیم و چهار امتیاز از دست دادیم اما در بازی با ذوب آهن  سود بردیم. با این حال از آقای ممبینی و همه داوران تشکر می کنم. آنها واقعا مظلوم هستند و رفت و آمد و پرداختهایشان با مشکل روبرو است. ولی من نوع داوری ها را جور دیگری می بینم البته خطاها سهوی است.

سرمربی سپاهان درباره اینکه آیا به کمیته اخلاق دعوت شده تاکید کرد: من هم این را شنیده ام و خیلی خوشحال می شوم به کمیته اخلاق بروم. کمیته اخلاق جایی است که از نظر من عدالت در آن است؛ حرفهایت را گوش می کنند و واقعیت را رصد می کنند. من دیروز زنگ زدم و از آقای خطیبی دلجویی کردم. من خودم چندین سال است این الفاظ را تحمل می کنم. چرا ما باید این شعارها را تحمل کنیم؟ من به رسول گفتم یک بار درباره شما گفتند اما من چندین سال است این شعارها را تحمل می کنم.

او در پاسخ به این سوال که منظورتان همین شعاری است که اخیرا در بعضی استادیوم ها علیه شما می دهند، جواب داد: بله، همین شعار. 

قلعه نویی تصریح کرد: من از آقای تاج سوال دارم چرا در این چند سال هیچ ورودی نکردید؟ من نمی گویم چه رنگی، کلا می گویم چرا باید بشود؟ ما از سیدجلال حسینی تقدیر کردیم اگر عمری باشد برای احسان حاج صفی می خواهیم این کار را کنیم. ما باید به این سمت برویم. شما از تمام مدیران تیم ها بپرسید. هر تیمی که می خواهد وارد اصفهان شود چه با ما چه با ذوب آهن کار داشته باشد زنگ می زنند و می پرسند چه کاری از دست ما برمی آید. باید به این سمت برویم نه اینکه مربی که می خواهد فوتبال بازی کند فحش ناموس بشنود. چرا من باید چندین سال فحش تحمل کنم نه فدراسیون نه ارکان فدراسیون واکنشی نشان ندهند؟

وی در پاسخ به این سوال که قبول دارید می توانستید بعد از بازی ادبیات ملایم تری داشته باشید؟ تاکید کرد: من که عذرخواهی ام را کردم و از طرفداران اصیل پرسپولیس عذر خواستم. کسانی که اصیل هستند هیچوقت این الفاظ را به کار نمی برند. ما با یک سری اسناد به کمیته اخلاق می رویم. اسنادی را وکلای من جمع آوری کرده اند. من با آقای جاسمیان حداقل دو هفته 10 روز یک بار در ارتباطم. من که مربی تیم ملی بودم وقتی میخواستم به فدراسیون جلسه بروم اول به طبقه پیشکسوتان می رفتم یک چایی پیششان می خوردم و می گفتم آقا اجازه می دهید من بروم جلسه؟ هر بار جلسه داشتم در یک سال اینطور عمل کردم. ما باید به این سمت برویم. دکتر حسن زاده یک بار آقای وریا غفوری جوابش را داد. چرا ما چند سال فحش ناموس را تحمل کنیم؟

سرمربی سپاهان درباره نتیجه بازی با تراکتورسازی یادآور شد: دیروز من بازی استقلال و تراکتورسازی را دیدم، خود من دو سال آنجا بودم و به نتیجه کاری ندارم. به استقلالی ها تبریک می گویم  و بازی که 6 تا گل داشته باشد بازی خوبی است حالا استقلال برد که تبریک می گویم. وقتی حضور جمعیت و بازی را می بینی آدم باید لذت ببرد و من به عنوان کسی که 40 سال است در فوتبال هستم هم گل دیدم هم حضور جمعیت و بازی خوب دیدم و لذت بردم و فوتبال ما باید به این سمت برود. 

قلعه نویی تصریح کرد: دنیزلی یکی از بزرگترین مربیان تاریخ است که آمده و استراماچونی هم همینطور و اینها به فوتبال ما وزن داده اند. یقینا بازی سپاهان و تراکتور جزو بازی های خوب خواهد بود. امیدواریم سه شنبه این اتفاق بیفتدو سوای نتیجه هر دو تیم بتوانند بازی خوبی ارائه بدهند و سوای نتیجه بتوانیم قشنگی های فوتبال را نشان بدهیم. فوتبال برد و باخت دارد و تمام می شود و می رود و چیزی که می ماند قشنگی فوتبال است.

وی درباره سوال پیامکی برنامه مبنی بر اینکه کدام تیم قهرمان نیم فصل اول می شود، اظهار داشت: قهرمانی نیم فصل باب شده که به نظر من این جملات خوب نیست و هیچ جای دنیا اینطور نیست. یک تیم در نیم فصل قهرمان شود و آخر فصل جام نگیرد. از بین تیم هایی که نام بردید، دو سه تیم دیگر هم هست نساجی فوتبال خوبی بازی می کند صنعت نفت خوزستان هم با اسکوچی خوب است و آخر فصل هرکسی که جام را برد بالا ان شاءالله شایسته قهرمانی باشد قهرمان شود و ما امیدواریم فوتبالمان به سمتی برود که همه چیز قشنگی باشد.

4416

نظرات کاربران
فقط زرد طلایی
قلعه نویی آدم درست و با اخلاقی هست ، خودتون را بزارید جای ایشون که به خاطر یک سری تماشاگرنما بخواد فحش بخوره . سپاهان با پرسپولیس بارها بازی کرده و باز هم بازی میکنه ، فوتبال برای هوادار سرگرمیه و لذت بردن ، چیزی جز شادی های زودگذر به هوادار نمیرسه که بخواد به خاطرش فحاشی کنه . من واسم سواله چرا این مشکلات را با استقلال نداریم در حالی که استقلال هم تیم تهران هست . پرسپولیسی ها باید نوع نگاهشون را که رقیب را در حالت ضعف و تزلزل دوست دارند تغییر بدهند ، سپاهان اگر مدعی قهرمانی نبود این فحاشی ها و کینه توزی ها هم نبود . در دو بازی اخیر 4 امتیاز از سپاهان به خاطر داوری دریغ شد ، سعی میکنیم خوشبین باشیم و به قول آقای قلعه نویی جز اشتباهات سهوی حسابسشون میکنیم ! ولی امیدواریم داوری ها به سمتی نره که قهرمانی را بخوان بیرون از زمین فوتبال تعیین کنند . خسته نباشی ادمین
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۷:۳۹
پاسخ
19
11
سعید
درود بر امیرخان
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۶:۱۴
پاسخ
16
10
کسرا
15بار گفت ما باید به این سمت بریم.
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵:۴۸
پاسخ
10
30
ali
قلعه باید مادام العمر محروم بشه که دیگه هیچوقت برای به جون هم انداختن دوتیم پایتخت دروغ نگه که تیم خودش این وسط اروم اروم به صدر نزدیک بشه اون دوتیم دیگه الکی بجای فوتبال درگیر حواشی بشن این وسط تنها تیمی که سود میبره تیم قلعه نوعیه .هوادارام که این چیزا رو عوامانه باور میکنن بدون ذره ای فکر و تعقل در مورد ذی نفع
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰:۳۴
پاسخ
38
44
مهدی
جناب قلعه‌نویی شما کسی هستید که اتهام بزرگی به فوتبال وارکان آن وارد کردید ، با تغییر ریس کمیته داوران به زعم شما همه چیز فرق کرد و الان اتفاق ها و اشتباهات سهوی است ، اما بدانید که طرفداران فوتبال شما را حلال نمی کنند چرا که شما بودید که تهمت بزرگ را به فوتبال آوردید و قطعا چوب آن را خواهید خورد با عنوان مهندسی در فوتبال تمام امتیازات و موفقیت ها خود را هم زیر سوال بردید جانماز آب کشیدن راحت است و اما تهمت زدن هم همینطور تا وقتی که دشمن پندارانی مثل شما در راس فوتبال هستند این فرهنگ بد ادامه دارد چون مردم به شما نگاه می کنند.
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱:۴۸
پاسخ
34
62
کوهمره.جروق
آقای قلعه نوعی دیگه برانکو رفت خواهشا دست از سر پرسپولیس بردار و اینقدر ناجوانمردانه به پرسپولیس هجمه وارد نکن.تیمت صدر جدول هست ،هنوز از پرسپولیس میترسی و میخوای با جنگ روانی نابودش کنی.برانکو را فراری دادن خیالت راحت.کاری به ما نداشته باش و هرچیزی و هر وصله ای را به باشگاه و هوادارهای پرسپولیس نچسبون.ادمین ممنون میشم.
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴:۳۶
پاسخ
37
54
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
یارو تو عربستان دیگه حق نداره مربیگری کنه. بی دلیل نبود مردم فصل پیش صداشون دراومد که داوریها به سمت قرمزاست تا جام بیارن.
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰:۵۶
56
25
امیرعلی پرسپولیسی
آقای قلعه نویی باتمام احترامی که برای شما قایلم ولی هیچکدوم از حرفهای شما حقیقت نداره چون تماشاگران تیمت فصل قبل چه بلایی سر تماشاگران پرسپولیس و بازیکنان پرسپولیس و خبرنگاران بدبخت تهرانی آوردند یعنی واقعا تماشاگران شما تو ورزشگاه نقش جهان به تیمهای حریف فحاشی نمیکنند پس فصل قبل چشم اون تماشاگری که از هلند اومده بود اصفهان بازی پرسپولیس درمقابل سپاهان ببینه کی زده کور کرده ماشین خبرنگاران تهرانی رو فصل قبل در اصفهان کی به آتش کشید شیشه اتوبوس بازیکنان پرسپولیس کی شکسته بود ودر مقابل هتل از شب تا صبح فحاشی میکردند.که دراخر نیروی انتظامی اومد تا متفرقشون کرد آقای قلعه نویی چرا تهمت میزنی به تماشاگران پرسپولیس که در استانهای دیگه میاند به شما فحاشی میکنند این غیرممکنه که تماشاگران پرسپولیس همچین کاری بکنند در بازی با نساجی من خودم درورزشگاه بودم انهایی که به شما فحاشی کردند تماشگران مخالف شما در سپاهان بودند یعنی تماشاگران افراطی سپاهان که اصن شمارو به عنوان یه مربی خوب قبول ندارند..نه تماشاگران پرسپولیس ممکن در تهران ورزشگاه آزادی باشند تماشاگران افراطی پرسپولیس این کار بکنند که از نظرما انها تماشاگران پرسپولیس نیستند.بلکه دشمن پرسپولیس هستند. ادمین خسته نباشی بچاپ ممنون.....
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۲:۴۶
پاسخ
37
53
ساوالان
حکایت امیر قلعه نویی و تیم ملی حکایت ان سربازی هست که یک ماه به خدمت اموزشی رفته بعد کل خدمت معاف شده؟ و 20 ساله داره خاطرات سربازیش را در همه مجالس تعریف می کند؟ الان خودت چرا چسباندی به خطیبی؟ بعضی ها خوب بلد هستند از اب گل الود نهنگ صید کنن شما به طرفداران پرسپولیس توهین کردید و باید محروم شوید غیر این باشد فاتحه؟ یعنی چه توهین کنیم معذرت بخواهیم باز تکرار کنیم؟
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸:۴۶
پاسخ
37
46
طـوفـان زرد آســیا
نسبت به بعضی رفتار و موضع گیری هــای قلعه نوعی معترض هستم و امیدوارم اونها رو اصلاح کنه امــــــــــــــــا ای کاش کمیته اخلاق به همین اندازه نسبت به فحاشی هــای داخل استادیوم هــا هم واکنش نشون می داد..
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰:۱۹
پاسخ
1
87
طرفدار
اخرش دستهای پشت پرده را نگفتی کیاهستند اقای قلعه نوعی!!زمانیکه درتراکتوربودی همیشه ناله میکردی که سازمان لیگ1روزبازی ماراقبل ازپرسپولیس میگذارد!!!اومدی ذوب وسپاهان بازفغان برآوردی که قهرمانیهای تیم پرسپولیس مهندسی شده است واقعا مرجعی نیست شمارابخاطر این تهمت ناروا بارکان فدراسیون بازخواست کند؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!ادمین لطفا بچاپ
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۶:۴۳
6
43
حسام
فحاشی نکنید..توپ اومد زیر پاش سوت ممتد بکشید.نه های هوی کنید .ولی فحش ندید!چیزی هم پرتاب نکنید به خدا ارزش نداره چشم کسی نابینا بشه یا سرش بشکنه و ...اصلا ارزششو نداره..
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵:۱۹
پاسخ
1
109
سه چرخه سواران
به عنوان یه پرسپولیسی اعتقاد دارم فحاشی توسط هرکسی که انجام بشه محکومه. چه طرف مادرش مادره شهید باشه یا نباشه. فرقی نداره. این بازیکنها همه ناموس دارن.حالا خطیبی از اینکه به مادرش توهین شده ناراحته که کاملا حق داره اما من سوالم از آقای قلعه نوعی اینه که شما هفته ی قبل به کلی انسان که درست یا غلط به شما توهین کردن بدترین الفاظ رو نثار کردی حالا زنگ زدی از خطیبی دلجویی میکنی؟ بلاخره شما آدمه خوبی هستی یانه؟ قسم حصرت عباست رو باور کنیم یا دم خروس رو؟ دوما اینکه آیا زمانی که تو تبریز به ناموس عالیشاه فحاشی شد تماس گرفتی ازش دلجویی کنی؟ به نظرم الانم برای متحد کردنه رقبا بر علیه پرسپولیس داری این کارها رو میکنی. اگر پارسال که از مهندسی حرف میزدی میکشوندنت و ازت مدرک میخواستن و محرومت میکردن امروز ناموس و خانواده ی مردم رو به باد فحش نمیگرفتید. بازهم میگم فحاشی به ناموس مردم بدترین کار ممکنه چه از سمت هوادار باشه چه از سمت شمایی که ادعای خدا پیغمبر داری... والسلام علی برکت الله ادمین خوبی داداش؟خسته نباشی دلاور
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶:۰۶
پاسخ
21
65
شازده آبی
آقای قلعه نویی رفتار دوگانه ای داره، از یک طرف همیشه از "اهل بیت" کمک میخواد از طرفی هم مصاحبه "شرم آور" اخیرش. ..... هیچ وقت، ژنرالو، دوستش نداشتم....... بنظرم بیشتر با تیم سپاهان مَچ هست تا "تـــاج آســیا" ......... الانم خواهشا پای استقلال و کاپتان "وریا کارواخال" و وسط نکش. مچکرم.
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵:۳۵
پاسخ
56
45
Alired60
سلطان سفسته باید از حرفی که زده شرمسار باشه اون وقت توپ میندازه زمین خطیبی که دلجویی کرده مربی بازیکن خودشون باید احترام خودشون نگه دارن چرا به امثال حجازی پورحیدری حرف ناموسی نمیزدن؟
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۵۲
پاسخ
34
20
شادوماد
از روی تعصبم نمیگم ولی واقعا تنها هوادارایی که خیلی فحاشی میکنن هوادارای پرسپولیس و تراکتور هستن.البته توی همه بازیها فحاشی هست ولی هوادارای این دوتا تیم اوضاعشون از همه بدتره.یه لحظه خودتونو بذارید جای طرف.البته توی استادیوم هوادار جوگیر میشن ولی اگه هر کسی به شخصیت خانوادگیش رجوع کنه میتونه باعث بشه فحش ندن
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۵:۲۵
پاسخ
48
57
دو ستاره تو آسیا حسرت خیلیا
به عنوان یه استقلالی میگم اوضاع هوادارای استقلال هم تعریف چندانی نداره. بنده خدا آقای همتی همه تلاششو میکنه مردم شعار ناسزا ندن ولی یه عده هستن جمعیتو هدایت میکنن که فحاشی کنن. مردم خودشون فحاشی نکنن دکان اونا تخته میشه.
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۳:۱۶
4
20
علیرضا م.
داوری این دو هفته ۴ امتیاز رو از سپاهان گرفت، ولی بازی با ذوب‌آهن اشتباهش دقیقه ۸۵ بود و سپاهان هم ۲ بر صفر جلو بود! مگه فاصله سطح تیما چقدره؟ چندتا گل باید به پارس بزنه سپاهان تا با این وضعیت بتونه ببره؟ همین استقلال روی دور، این تیم رو ۲ بر صفر برده و تازه با اشتباه داور، بعد ۱ گل سپاهان رو نگیرن و ۱ پنالتی هم بدن حریف؟ این درسته؟ اگر این اتفاقات نمی‌افتاد، الان فاصله در صدر جدول چقدر بود؟ شما بازی سپاهان رو ببینید، بازی‌های استقلال رو هم ببینید. انصافا استقلال داره خیلی خوب بازی می‌کنه، ولی بازم وقتی بازی سپاهان رو می‌بینی تعداد موقعیت‌هاش و سرعت گردش توپش بالاتره. دوتا گل آخری که سپاهان خورده رو ببینید، یکی پنالتی اشتباه جلوی پدیده فصل قبل بوده، یکی هم این پنالتی اشتباه! این تیم فعلا تیم خوبیه، مگه اینکه با همین داوریا وارد بحرانش کنن.
۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۱:۴۶