قلعه‌نویی: دربی اصفهان حکم فینال را دارد/ تا دلتان بخواهد مصدوم داریم

قلعه‌نویی: دربی اصفهان حکم فینال را دارد/ تا دلتان بخواهد مصدوم داریم

2483
16:51
11 مهر 1398
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: این بازی حکم فینال را دارد ذوب آهن مربی جوان و با انرژی به نام منصوریان دارد و در فصل گذشته بهترین نتیجه را کسب کرد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس،  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت:در گذشته جعفر کاشانی را تسلیت عرض می‌کنم  هفته پیش با وی صحبت کردم انسان بزرگی بود بازی های دربی اصفهان همیشه جزو دربی‌های خوب ایران بوده است که از نظر کیفیت بازی و چه از نظر نتیجه بازی بسیار خوبی بوده است و هواداران از آن لذت برده اند.

سرمربی سپاهان افزود: باید به جایگاه تیم ها در جدول توجه کرد این بازی حکم فینال را دارد ذوب آهن مربی جوان و با انرژی به نام منصوریان دارد های آسیا در فصل گذشته بهترین نتیجه را کسب کرد بازی سختی داریم خدا کمک کرده است و در جدول شرایط خوبی داریم.

وی افزود: از تیممان راضی هستیم برخی مشکلات داشتیم اما هفته به هفته بهتر می‌شویم بازی قبلی که ما در لیگ و جام حذفی نشان داد که سپاهان که مدنظر من هست، نزدیک می‌شویم ذوب آهن پرس شدید را در دستور کار دارد ارتباط خوبی بین خط هافبک و خط حمله آن وجود دارد با توجه به وقت کمی که داشتیم ۲ جلسه روی این مسئله کار کردیم برای حفظ شرایط ما در جدول به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم اگر تیم ها در شرایط مسابقه باشند مشکلی پیش نمی‌آید اما تیمی ضرر می‌کند که از شرایط مسابقه دور شود سعی کرده ایم هر وقتی که تعطیلات بوده از بازی‌های تدارکاتی انجام دادیم که از شرایط مسابقه دور نباشیم.

قلعه‌نویی ادامه داد:امیدوار هستیم روی چمن نقش جهان لیز نخوریم در خارج از نقش جهان شرایط بهتری داریم نمی‌دانم مشکل این زمین چه زمانی حل می‌شود اما برای تیمی که به‌دنبال پیروزی است زمین شرایط را سخت می‌کند البته به دلیل سرما وضعیت چمن در نیمه دوم سال بهتر می‌شود دربی های زیادی را در تهران اهواز و تبریز تجربه کرده‌ام بازی در اصفهان حساس است اما باعث می‌شود کیفیت بازی دچار تاثیر نشود.

وی بیان داشت: دربی اصفهان همیشه با کیفیت بوده است محروم نداریم اما تا دلتان بخواهد مصدوم داریم تعجب می‌کنم که چرا هواداران سپاهان اینقدر کم لطف هستند و شرایط خوبی داریم اما در نقش جهان استقبال خوبی نمی شود این حرف دل بازیکنان است که به من انتقال می‌دهند باید کار خودمان را بکنیم هواداران نیز اگر دوست دارند به ورزشگاه بیایند قیمت بلیت نیز از نظر قیمت نیز زیاد نیست و نسبت به جاهای دیگر کمتر است تیم‌هایی هستند که شرایط خوبی ندارند اما استادیوم آنها پر می‌شود تعجب می‌کنم چرا هواداران کمی به نقش جهان می آیند استادیوم‌های دیگر بعضا گران‌تر از اصفهان است به حضور هواداران در نقش جهان نیاز داریم دوازدهم ما هستند.

2051

نظرات کاربران
FOAD
اقای همیشه نالان
۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۸:۱۲
پاسخ
17
11
فرهاد
آخی..... چقدر مظلومین ژنرال ؟؟؟؟ ، دلم واستون کبابه!!!!
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۸:۱۱
پاسخ
20
12
فقط زرد طلایی
چمن ورزشگاه خوب نیست و مدام کنده میشه ، این مشکل فصل قبل هم باعث از دست رفتن امتیازات میزبانی بود . مشکل دیگه اینکه فاصله ی سکوی تماشاگران تا زمین بازی خیلی زیاد هست ، فکر نکنم استادیوم های دیگه اینقدر فاصله باشه . تیم هایی که میان نقش جهان اتوبوس پارک میکنند و این کار را سخت میکنه . دلیل استقبال کم تماشاگر هم فروش اینترنتی بلیت هست و مدیران سابقی که سپاهان را نابود کردند . خسته نباشی ادمین
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱:۱۰
پاسخ
12
25
طوفانی به اسم سپاهان
شما به فکر تیم خودتون باشید انگار همه دوست دارن سپاهان ببازه ولی فردا نشونتون میدیم پرچم کی بالاست ولی فکر کنم با سوپر گلمون تو آزادی نشونتون دادیم پرچم کی بالاست
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸:۲۶
پاسخ
16
38
ارتش سرخ قهرمان
سوپر گل شانسی(هر چند که واقعا گل قشنگی بود). تو اون بازی که نهایت شانس بودین. اما مهم نیست شما اون بازی رو بردین و بهتون تبریک میگم. سپاهان تیم بزرگی هست و در این شکی نیست و باختن به تیم های بزرگ هم ناراحتی نداره. در هر صورت تو فوتبال همیشه نمی تونی برنده باشی.تو یه زمان هایی سپاهان تیم برتر بود و تو یه دوره هایی هم یه تیم معمولی. دقیقا مثل پرسپولیس و استقلال. امیدوارم همه تیم ها بدون اینکه حاشیه ای داشته باشن و صرفا تو زمین لیاقت خود رو نشون دهند. در مورد این بازی هم به نظر من احتمال اینکه مساوی بشه زیاده.
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳:۳۲
11
21
قهرمان ایران
بلااخره بعد چند سال شمام باس ببرین اینهمه بازیکن میخرید این همه هزینه میکنید قهرمان که نمیتونید بشین ولی حداقل بردن قهرمان ایران شما هوادارا رو برای ادامه فصل راضی نگه میدارن اخرشم میگن پرسپولیسو بردیم سهمیم گرفتیم عملکرد تیم خوب بود برای فصل بعد هم با کمترین هزینه یه تیم با کیفیت جمع میکنیم (البته تو حرف ، تو عمل گرونترین تیم لیگین ) و اسکلت اصلی رو نگه میداریم، انشالله حتما قهرمان خواهیم شد .
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۹:۲۵
10
16
سپهر
قلعه نویی خودش هم میدونه که بازی با ذوب رو صد در صد باخته و تا دلش خواست بهانه آورد.از کمبود هواداران و نیامدنشون به ورزشگاه تا لیز بودن چمن و رسید به مصدومهای فراوان تیمش و در آخر هم قدرت پرس شدید تیم ذوب آهن رو پیش کشید و یه عالمه بهانه آورد که باختش رو از همین الان تقصیر این و اون بندازه .داور شانس بیاره که از روش رد نشه.
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۳:۲۳
پاسخ
44
35
فقط زرد طلایی
هر تیمی جلوی سپاهان فوتبال بازی کنه و اتوبوس پارک نکنه ، کیسه ی گل خواهد شد . همونطور که تیم محبوبت دو تا سوپر گل خورد . معلومه بازی های لیگ را نمیبینید یا خیلی هوچیگر هستید . خسته نباشی ادمین
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۳:۴۳
21
28
سپاهان کبیر
برو زیره پست تیمه خودت کامنت بزار ن زیره پست سرورت
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۴:۴۶
17
23
دنزل سپاهان واشنگتون
جدا چمن نقش جهان و چرا بی کیفیت کار کردن !!!!! اونقدر بی کیفیت ک خود تیم سپاهان ک رو زمین بازی میکنه راحت تره تو زمینای دیگ قابل توجه هوچیگران سرخ ک میخان بیان بگن شما ک تیمتون فقط میکشه زیرش بگم تو آزادی دیدیم کی میکشه زیرش.....‌ گلها رو هم ک دیگ در جریانین ،،،، پاینده باشین
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۳:۴۸
پاسخ
25
27
۶
ی شوت راه دور، ی گلم ی ضربه معمولی ک با اشتباه مسلم بیرو وارد دروازه شد٬بقیشم ک ضربه ایسگاهی زدین، نکنه گلای دیگم زدین ما ندیدیم ک احتمالا تو خواب رویا بسر میبردین، کوچیکترین نمونشو میگم میانگین قدی تیمتو ببین بعد متوجه میشی رو زمینید یا هوا
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۸:۴۷
21
14
محسن
تنها دلیل استقبال کم هواداران اینترنتی کردن بلیط فروشیه عاقا شما بیا دم ورزشگاه بلیط کاغذی بفروشین ببینین چه استقبالی از بازی میشه
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۹:۰۴
پاسخ
11
32
علی
چه عجب بعیده فقط ایشون راجب تین خودش صحبت کنه . مایه امیدواری شده
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸:۰۳
پاسخ
24
21
جمم
هر بار میام ورزشگاه پشیمون میشم! شرایط ورود به ورزشگاه نقش جهان واقعا سخته!
۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۳:۴۲