قلعه‌نویی: ذوبی‌ها انقدر شادی کردند انگار قهرمان شده‌اند/ هرکس به سپاهان می‌رسد بیانیه می‌دهد

قلعه‌نویی: ذوبی‌ها انقدر شادی کردند انگار قهرمان شده‌اند/ هرکس به سپاهان می‌رسد بیانیه می‌دهد

11246
19:04
06 فروردین 1398
سرمربی سپاهان گفت: وقتی از موقعیت‌های خود در فوتبال استفاده نکنید، تنبیه می‌شوید، نباید روی ارسال 70 متر گل می‌خوردیم و دروازه‌مان باز می‌شد.

به گزارش وبسایت نود، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان پس از تساوی تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا عرض تسلیت دارم بابت اتفاقات و حوادث اخیر به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست دادند. وقتی از موقعیت‌های خود در بازی استفاده نکنید، تنبیه می‌شوید.

قلعه‌نویی در ادامه گفت: اگر پنالتی گل می‌شد یا موقعیت‌هایمان را استفاده می‌کردیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم، در مجموع از شرایط مسابقه دور بودیم، این بازی را در تعطیلات برگزار کردند در حالیکه باید آن را زودتر انجام می‌دادیم. اشکال ندارد به هر حال سپاهان است و هرجور می‌شود باید به آن ظلم شود. داوران ما خوب هستند، از عملکرد آنها راضی هستیم و از بیانیه‌های ذوب‌آهن هم ممنون هستیم.

وی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: اگر ذوب‌آهن یک موقعیت ۵۰ درصد داشته بگویید شاید من ندیده‌ام. وقتی آنها نتوانستند حتی یک موقعیت ۵۰ درصد بسازند یعنی ساختار دفاعی ما خوب بوده است. من به مدافعان تیمم گفتم که پشت به دروازه خطا نکنید، بین دو نیمه به سعید آقایی گفتم و بعد از آن هم به بختیار رحمانی؛ اگر آنها موقعیت ۵۰ یا حتی ۳۰ درصد داشتند به من بگویید. ما در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم، کومان در ۶ قدم نزد، سجاد هم همینطور و پنالتی را هم از دست دادیم. در نیمه اول هم چند خطا پشت محوطه جریمه آنها داشتیم، نباید روی یک ارسال ۷۰ متری گل می‌خوردیم.

قلعه‌نویی در خصوص پنالتی‌ای که کی‌روش استنلی خراب کرد و اعتراض کومان پس از تعویض، گفت: بزرگترین بازیکنان دنیا نیز پنالتی‌هایشان را خراب کرده‌اند، بارسی، زیکو، پلاتینی و ... پنالتی خراب کردند، من تعجب می‌کنم در مورد چیزهای خوب صحبت کنید. کومان چنین شخصیتی ندارد. 

وی در مورد اینکه در نیم فصل دوم خط حمله تیمش زهردار نیست، گفت: در نیم فصل دوم شرایط امتیازی سخت می‌شود، اتفاقاً ما در ایجاد موقعیت‌ها نسبت به نیم‌فصل اول بهتر هستیم اما این موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند، مقابل فولاد هم همینطور بود، وقتی ۳-۴ موقعیت تبدیل به گل نمی‌شوند باید تنبیه شوید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بیانیه باشگاه ذوب‌آهن پیش از دربی اصفهان گفت: فلسفه بیانیه ذوب‌آهن برای من مشخص نیست. ما در مورد چیز دیگری صحبت کردیم و آنها بیانیه دادند. هرکسی جلوی سپاهان می‌رسد بیانیه می‌دهد، دستشان درد نکند، ذوب‌آهن یک بیانیه نداده بود اما به سپاهان که رسید بیانیه داد، حتماً معادلاتی در ذهنشان بوده که آنها را مجاب کرده بیانیه بدهند. شاید حساسیت‌هایشان روی سپاهان است، خدارا شاکرم بعد از بازی دیدم که خیلی خوشحال بودند و من فکر کردم آنها قهرمان شدند.

قلعه‌نویی در خصوص جاری شدن سیل در چند منطقه کشورمان گفت: باید از همه نیروهایی که مخلصانه کار کردند تشکر کنم، از مسئولین نه، از نیروهایی که مخلصانه کار کردند و همینطور از مردم عزیزمان؛ اگر مدیران مملکت پیش از این اتفاقات تدبیر لازم را داشتند حوادث کمتر می‌شد، مردم ما مانند همیشه در صحنه بودند و نیازی به پیام نیست. سپاهان هم وظیفه‌اش را انجام داد و من فکر می‌کنم کار اخلاقی و ملی انجام داد، از همه مردم تشکر می‌کنم با اینکه امکانات ما نسبت به بقیه کشورها کمتر است آنها کمک کردند ما در کشورمان یا خشکسالی داریم، یا سیل داریم و نمی‌دانم چرا این اتفاق می‌افتد. به هر حال از همه کشورمان تشکر می‌کنم.

1004

نظرات کاربران
hasan safdarian
آقای قلعه نوعی دوباره بازی راببین تا فرصتهای ذوب آهن را ببینی. خسته نشدی از این همه دوپهلو گفتن؟
۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳:۲۱
پاسخ
14
115
محمد
ذوب اهنی ها کار خوبی کردند شادی کردند.بنده خداها حق شادی کردن هم ندارن انگار.بیانیه دادن برا سپاهان خوبه برا ذوب اهن بده؟؟؟عجبا عجبا .یکبار برا همیش جلو اعتراض به دواری گرفته بشه.باز اعتراض خوبه الان داوری بهانه باخت تیمها شده
۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۰:۲۸
پاسخ
10
123
مجید مقیمی
آقای قلعه نویی اگه میتونی تو بازی خودتو نشون بده نه بیرون بازی
۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸:۲۰
پاسخ
8
117
عظیم شیرازی
شما خودت مبتکر بیانیه در ایران هستی.
۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۲:۱۱
پاسخ
8
125
رقیب
بنده خودم سپاهانیم اما واقعا دوس ندارم قلعه نوعی با سپاهان نتیجه بگیره!!! هربار هم که بازیهای سپاهان رو میبینم شرمنده میشم!!! فوتبال خیلی آماتور و بیکیفیتی ارائه میده که از قضا روی یه سانتر یا یه اتفاق تیم به گل میرسه!!! تفاوت سپاهان امسال و سپاهان کرانچار در اینه!! سپاهان کرانچار بسیار زیبا بازی میکرد!!! معمولا هر بازی حداقل یکبار توپ رو به تیر میزد اینقد که بدشانس بود!!! از سبک بازی لذت میبردی!!! اما امسال تاکتیک شده اوت دستی و سانتر!!!! بعد همین ادم از سبک بازی دفاعی کیروش انتقاد میکرد!!! بنده بعنوان یه سپاهانی دوس ندارم قلعه نوعی و باند بازیکنانی که با خودش همه جا میبره نتیجه بگیرن!!! یکسری از بازیکنان مثل شهباززاده، ایرانپوریان و .. نه مال سپاهانن و نه ما ازشون راضی هستیم!!! یه شخصی مثل شهباز زاده از طارمی در خراب کردن موقعیت ها سبقت گرفته!!! هر بازی 6 موقعیت مسلمو خراب میکنه جالبه که فیکس هم بازی میکنه!!!
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۷:۳۵
پاسخ
12
111
دسته سه
این تیم شانسی مقابل پرسپولیس نداره جام حذفی مال ماس لیگ هم مال ماس با ذکر خدا و سانت کردن ب جای نمیرسی کاش ی بار هم بگی شفیعی از سمت راست سانت کنه شاید فرجی شد
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۸:۵۱
پاسخ
27
97
پدرام
بنده خدا از همه کل یوم!! متشکر بود.
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۲:۲۴
پاسخ
5
67
علی
علی منصور مارو حلال کن فکر میکردم راه میدی به سپاهان ولی برعکس قلعه نویی نظر من اینه که تاکتیک ذوب اهن خیلی بهتر بود اونا حرفی برا گفتن نداشتن . البته بدستور امیر خان هرتیمی که گل نیزنه و بازی باخته رو مساوی میکنه حق خوشحالی نداره اخه ناراحت میشه دیگه . چشم اصلا میخوای بگیم همه گریه کنن یا معذرت خواهی کنن با
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۵:۳۹
پاسخ
6
73
تاج کبیر
چشم آقای قلعه نویی ازاین به بعدبرای بیانیه دادن قبلش ازشمااجازه میگیرن بلاخره شماپیشکسوت بیانیه دادنیدوشماخبره ایدتواین کارا
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۳:۲۴
پاسخ
5
75
عمرعبدالرحمن
اخه کی بیشتراز خودت بیانیه میده !راه بدست اووردن امتیاز!!
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۴:۲۴
پاسخ
3
69
عشقممم نیمار
منم نمیدونم‌ چرا هر تیمی ب غیر از شیش_پولیس مقابل سپاهان قرار میگیره ..داوری ب ضررشه !!!؟؟:-P پنالتی سپاهان اصا خطا نبود و اگ هم‌ خطا بود ..پنالتی نبود و‌ پشت ۱۸ اتفاق افتاد :-P
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۷:۲۴
پاسخ
115
1
Sam
قلعه نویی راست میگه. ذوبی ها باید گریه میکردند!!!!! یه کم جنبه باخت داشته باش . آره باخت . سپاهان مساوی کرد ولی تو باختی .حالا این داور هم به به لیست ۴ داور قبلی اضافه بشه یا نشه ؟
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۴:۳۰
پاسخ
4
67
Miladfarzad
حالا بیانیه میدن بازم خطای پشت محوطه رو واستون پنالتی میگیرن. فقط خودش حق داره هروقت میبره تواناییش بوده هروقت نمیشه دست‌های پشت‌پرده
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵:۳۸
پاسخ
17
293
تاج کبیر اسیا
اقای قلعه نویی واسه چی ناراحتی علیمنصور و ذوب اهن از #شرافت فوتبال دفاع کردن زمین گرده اقای قلعه نویی:))
۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۸:۲۲
5
56
pERSEpOLIS
قلعه نویی شورشو در آورده، میگه چون تو تعطیلات داریم بازی میکنیم داره به سپاهان ظلم میشه!!! مگه دربی پایتخت تو تعطیلات نیست؟؟ این چه حرفیه؟؟ ذوب آهن مگه یه تیم خارجیه؟ ذوبی ها نوروز رو جشن نمی گیرند؟؟ برنامه بازی ها پدرتیمایی که تو آسیا هستند درآورده، اونوقت قلعه نویی شاکی هم هست!!! آدم باید کلی تلاش کنه شاخ در نیاره!! آدمو یاد تو صدر قرار گرفتن سود بردن از داوری و بیشترین اعتراض از سمت سپاهان به داوری میندازه!!! بیانیه دادن و کارای خارج از زمینم که سپاهان استاد تمامش است!! بیانیه دادن، تحریم کنفرانس مطبوعاتی، مصاحبه علیه داوران!! مصاحبه علیه فغانی!! فغانی بازی دربی و بازی آخر با سپیدرود صد در صد تیم ما رو نابود کرد، اما ما چیزی نگفتیم، اما شما... ادمین جان ببخشید طولانی شد!!
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۴:۲۱
پاسخ
21
314
تاج کبیر اسیا
دربی نابودتون کرد؟دربی اصلا به محوطه رسیدین؟:|
۰۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۶:۰۰
67
17
ققنوس سرخ
از نظر قلعه نوعی تیمی که تا دقایقه آخر یه گل عقب بوده و بعد از زدن گل،بازی رو به تساوی میکشونه حق خوشحالی نداره!!!در ضمن قلعه نوعی معتقد هستش که چون خودش بیانیه رو اختراع کرده پس فقط خودش حق اظهار نظر درمورد بیانیه هارو داره!!
۰۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹:۴۷