قنبرپور: فحاشی به سیدجلال و بیرانوند یعنی مرگ جامعه ورزشی

قنبرپور: فحاشی به سیدجلال و بیرانوند یعنی مرگ جامعه ورزشی

7967
21:11
21 بهمن 1397
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به این نتیجه رسیده‌ام که برخی‌ها شرایط را به گونه‌ای رقم می‌زنند که پرسپولیس نتواند باز هم قهرمان شود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، مصطفی قنبرپور در خصوص اتفاقاتی که امروز در اهواز رقم خورد و نتیجه‌ای که در بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان که به دست آمد، گفت: ما با آرامش به اهواز رسیدیم و اقامت خوب و آرامی هم در هتل محل اقامت داشتیم اما وقتی امروز وارد ورزشگاه شدیم در همان ابتدایی ما از ورود مربیان و بازیکنان به رختکن ممانعت به عمل آمد و به ما گفتند که برق ورزشگاه قطع شده و شرایط به گونه‌ای نیست که به رختکن برویم. این موضوع باعث شد تا بازیکنان و مربیان در اتوبوس بمانند. بعد از چند دقیقه فتاحی اعلام کرد که بازیکنان به کنار زمین بروند و روی نیمکت بنشینند. حتی همانجا به ما اعلام شد که بازیکنان کنار زمین لباس‌شان را عضو کنند و بعد از آن فتاحی اعلام کرد که شاید بازی لغو شود!

وی افزود: این مسائل باعث شد تا برخی از هواداران ورزشگاه را ترک کنند و برخی که ورزشگاه را ترک کرده بودند دوباره به محل بازی برگشتند. اتفاقاً رخ داده باعث شد تمرکز مربیان و بازیکنان به هم بریزد و واقعاً نمی‌دانستیم بازی انجام می‌شود یا نه. این مسائل باعث شد تا چند برای به ما شوک وارد شود و هر بار می‌گفتند بازی لغو می‌شود و دوباره می‌گفتند بازی برگزار خواهد شد و ما واقعاً نمی‌دانستیم که تکلیف چه خواهد بود. بعد از حدود ۴۰ دقیقه برق آمد و در این شرایط بازیکنان نتوانستند خوب گرم کنند و به همین دلیل در نیمه اول آمادگی انجام این بازی را نداشتیم و روی دو اتفاق گل خوردیم چون بازیکنان نمی‌توانستند خودشان را در زمین پیدا کنند. 

قنبرپور افزود: بین دو نیمه برانکو با بازیکنان صحبت کرد و به آنها گفت که اگر خودشان باشند می‌توانند در این بازی نتیجه بگیرند و باید برای هواداران بازی کنند و دیدید که در نیمه دوم زمان غالب بازی دست ما بود و یک گل هم زدیم و می‌توانستیم گل‌های دیگر هم بزنیم اما به خاطر همین فشاری که روی تیم آمده بود بازیکنان تمرکز لازم را در زمین نداشتند و توپ‌هایی را گل نکردند که در بازی‌های قبل توپ‌های به مراتب سخت‌تر را به گل تبدیل کرده بودند و به خاطر همین نداشتن تمرکز این موقعیت‌ها از دست رفت. متأسفانه جنگ اعصاب زیادی قبل از بازی وجود داشت که ذهن بازیکنان ما را به هم ریخته بود و همین مسائل باعث شد تا نتوانیم عملکرد همیشگی‌مان را داشته باشیم.

سرپرست تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که من کمتر حرف می‌زنم و اهل مصاحبه و قضات کردن نیستم اما الان به این نتیجه رسیدیم که برخی‌ها شرایطی را رقم می‌زنند تا پرسپولیس نتواند قهرمان شود. بعد از سال‌ها که پرسپولیس توانست با رفتن به فینال آسیا شادی را به مردم هدیه کند شاهد هستیم که اقداماتی در حال رقم خوردن است تا پرسپولیس را از مسیر قهرمانی دور کنند و تمرکز بازیکنان و مربیان را به هم بزنند. 

قنبرپور افزود: اگر قرار بود بازی برگزار نشود چرا جلسه هماهنگی قبل از بازی انجام شد و چرا مربی تیم فولاد در نشست خبری حضور پیدا کرد؟ اگر قرار بود این اتفاقات بیفتد به ما می‌گفتند تا این همه هزینه نکنیم و به اهواز نیاییم. برخی‌ها اقداماتی انجام می‌دهند تا پرسپولیس را از شرایط اصلی خود دور کنند. اگر این حرفه‌ای‌گری در فوتبال است که من برای این فوتبال متأسف هستم. من اهل حرف زدن نیستم اما این دیگر حق‌الناس است که آن را اینگونه پایمال می‌کنند. تا حالا اگر صحبتی نکردم به خاطر برهم نخوردن تمرکز مربیان و بازیکنان بود اما دیگر سکوت جایز نیست و باید حرف زد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دست هواداران را می‌بوسم که تا آخرین دقیقه بازی از ما حمایت کردند و تیم را تنها نگذاشتند. در فوتبال برد و باخت وجود دارد و در تورنمنت بزرگی مثل لیگ برتر امکان باخت وجود دارد اما امروز اتفاقاتی رخ داد که یک باخت ناحق به وجود آمد و تمرکز ما را به هم زدند. من برای فوتبالی متأسفم که در آن به بازیکنان ملی مثل سیدجلال حسینی و بیرانوند فحاشی می‌کنند و این برای جامعه ورزشی که باید اخلاق در آن وجود داشته باشد مرگ است.

1004

نظرات کاربران
کامیار
تا دیروز که کارلوس کیروش بود...حالا هم " عده ای".. فوتبال ما شده توهم. همه توهم توطئه دارن. پنالتی اشتباه بود، 90 دقیقه بازی چی کار میکردین؟ هنوز یه ماه نشده که به خاطر همین توهم ها از جام ملت ها حذف شدیم.
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۲۳:۴۳
پاسخ
52
95
امیر رحیمی
متاسفانه یاد گرفتند با حاشیه سازی همیشه باختهاشون رو یا توجیه کنند یا جو رو به نفع خودشون بچرخونند برای واکسن کردن بازیهای آینده شون. برای همین هر شهری که میرن با هواداران اون شهر مشکل دارند و سنگ و فحش و... و درپایان مظلوم نمایی میکنند که ما خوبیم و همه ی هواداران شهرهای دیگه بد هستند
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۳:۴۰
پاسخ
35
113
نبی
فحاش ها از اونجا شروع شد که برانکو اومد پرسپلیس رو متحول کرد و همه تیم ها احساس تهدید کردند. بعضی ها به دنبال یه پرسپلیس ضعیف میگردن !
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۴:۵۳
پاسخ
141
42
jd.dri
"" قنبرپور : برخی‌ها شرایط را به گونه‌ای رقم می‌زنند که پرسپولیس نتواند باز هم قهرمان شود "" ... "" برانکو چند ماه پیش : خیلی ها دوست ندارند که ما دوباره قهرمان شویم "" !!!!! ... در زیاده خواهی و خودخواهی این آدم های از دماغ فیل افتاده چه می توان گفت ؟!!!!!! ... آقایان که مسئولیت بزرگی هم در باشگاه پرسابقه و قدیمی پرسپولیس دارید ... همه تیمها برای قهرمان شدن پای به مسابقات میزارن و قهرمان فقط در پایان بازیها مشخص میشه نه در نیم فصل اول یا در ابتدای نیم فصل دوم !!!!!!!!!!!!!!!!!!... اینکه بازیها شروع نشده و یا در ابتدای نیم فصل دوم شما دائمآ خودتون رو قهرمان بدونید یعنی ناشیانه دارید اعتراف می کنید: چون ما عزیز دردونه و سوگلی وزارت ورزش هستیم پس قهرمانی فقط و فقط باید به تیم ما برسه و تلاش فدراسیون برای برنامه ریزی و تمرینات و مبارزه تیمها برای انجام مسابقات لیگ یعنی کشک !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۵:۱۷
پاسخ
37
131
ایرانی اصیل
فحاشی اصولاً نادرست است ، ولی اگر باشگاه جلوی فحاشی بازیکنان و حتی بیانیه خودشان و توهینهای سرمربی خود را به تیّم ملی و سرمربی وقت ان میگرفت که حتی از مقایسه فرهنگ کرواسی و موزامبیک دریغ نشد ! ، شاید کلاً جو استادیومها بهتر میشد !
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۶:۱۶
پاسخ
18
87
امیر
تا وقتی پرچم ژاپن را خودمان در ورزشگاه های خودمان از جمله ورزشگاه اهواز تکان می دهیم و چشم دیدن فینالیست شدن یک تیم ایرانی در آسیا را نداریم، چرا باید تیم های ژاپنی را ببریم و اصولا در رقابت های بین المللی مقام کسب کنیم؟؟
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۰:۰۷
پاسخ
105
14
....
فحاشی به هر شخصی درست نیست و کار خیلی زشت و ناپسنیده.ولی این طور حرف زدن هم درست نیست.مگه جامعه ی ورزشی رو فقط یه تیم تشکیل میده؟
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷:۲۰
پاسخ
43
156
kamran
اگر یکم بیشتر فکرتونو به کار بگیرید متوجه میشین که منظور ایشون فحاشی به بازیکنی هست که با اخلاق هست. معمولا بازیکن های حاشیه ساز مورد توهین قرار میگیرن ولی وقتی بازیکن با اخلاق هدف توهین قرار میگیره بدونین یک جای کار بدجور میلنگه
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸:۵۱
63
25
یاشار
رفتار جلال حسینی، نورالهی و بیرانوند نشون داد دلیل رفتارها و حرکات بازیکنان تیم ملی فقط کیروش نبود و دلیل اصلی همه این حرکات منفعت طلبی و زیاده خواهیه. کلا تحمل شکست نداریم. خدا رو شکر کیروش رفت که همه چیز گردن اون نندازیم. تو کل بازی تاکتیک هر دو تیم توپهای هوایی بود و اعتراض ها بین نیمه و اخر بازی به داورم شاهکار بود.
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳:۵۴
پاسخ
56
155
شاکی
راست گفته دیگه یاشار. یک عده کور متعصب منفی دادن. بابا، اعتراض ده دقیقه ای سید جلال به داور بازی سایپا یادتون رفته؟ به کیروش ثه ربطی داره. همه ی تیمها و همه ی مربیهای ایران با داورا دعوا دارن جنگ روانی راه می اندازن تا امتیاز بگیرن،
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۳:۰۶
22
76
ملیحه
باشه فقط رفتار حاج صفی که گردن بازیکن ژاپنی گرفته بود و سردار که به طرف سیلی زد و مرتضی و کنعانی و رامین و ..‌بقیه مدافعان که داور سوت نزده وایسادن داور تماشا کردن و گل خوردیم حرفه ای بود: )دیگه کیروش رفت تا کی میخواید از کری خوندن از کیروش مایه بزارید؟ ؟؟؟اتفاقات قبل بازی پرسپولیس تو لیگ محلات هم نمی افته ...وقتی یک ساعت و نیم قبل بازی باید تو ورزشگاه باشی و رختکن ولی کجا نگهت داشتن ؟؟تو زمین رو نیمکت تازه میگن باید همینجا باید لباس عوض کنی :)واقعا زشت نیست....کجای دنیا اینجوری؟ ،؟اول کل ماجرا رو پی گیری کنید بعد قضاوت کنید ..فقط مساله داوری نبود :)هر تیم دیگه ای بود شاید بدتر واکنش نشون میداد..گل بی خار خداست:)
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۳:۲۶
64
20
شازده آبی
الکی گنده‌شون نکنین ::::::: مگه سیدجلال و بیرانوند کی هستن :::::: چطور بیرانوند با توپ میزنه تو صورت بازیکن حریف ::::::: چطور سیدجلال با کمک داورها درگیر میشه :::::: توهم توطئه دارین همش :::::: این بازی مقدمه ای بود تا به جایگاه اصلی تون «ته جدول» همراه با «سجده بقا» برگردین :::::: مچکرم
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶:۰۷
پاسخ
318
2
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
سیدجلال بیروهمونایی هستن که۴ساله صدرجدول کردن آرزوتون وتاهمین نیم فصل دربحران بودین باکمک عوامل فدراسیون درامدین یه باخت آوردسرورتون ازغارزدین بیرون ۲باخت آوردین چندباخت باکمک داورازجمله دربی فرارکردین به بادران نباختیم که اونم بازی دوستانه۴تقلالی
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۲:۱۳
80
36
گلادیاتور های سرخ
اقای محترم، شما.در حدی نیستید که به بیراوند وسید بگی کی هستن.با این شکست تونستید نفس بکشید از غار بیایین بیرون.ته جدولی جایگاه شماست که مهر تائید بادران رو خورد تو این چند سال کجابودین که ندید سرورتون بالای سر تیموتون صدر جدول سروری می کنه. .آدمین لطفا بی طرف نباشین
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۴:۳۹
74
26
دسته ۳
به جدول نگاه کن دوباره بیا پسر جون بنویس
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۹:۰۷
57
19
حامد
وقتی که تماشاگرای پرسپولیس به یه قوم توهین میکردن اون موقع چرا ساکت بودین و جامعه ورزشی زنده بود!؟ ممنون ادمین
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷:۱۹
پاسخ
41
158
حسین
یعنی فحش به سایر بازیکنان یا بازیکنان سایر تیم ها ایراد نداره؟؟؟
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۳:۵۲
پاسخ
17
135
خود کرده را تدبیر نیست
وقتی همش دنبال حاشیه و جنجال آفرینی و تهدید بقیه هستن توقع بهتر از اینو نباید داشته باشن. شما بهتر به جای تربیت جامعه اول از خودتون و بازیکنای تیم خودتون شروع کنین که همش دنبال جو سازی و پرخاش و بی احترامی به داورن. آدم خودش باید احترام خودشو نگه داره. مخصوصا اگه آدم محترمی باشه.
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۷:۴۸
پاسخ
26
129
شیران آبی شفر
امروز چلسی هم شکست سختی از منچستر سیتی خورده،خیلی معقول مصاحبه کردن و باخت رو قبول کردن... گفتن تیم مقابل خوب بازی کرده... مثل هوچیای قرمز همشون بیانیه ندادن که بمب گذاری بوده و پنالت نبوده و زمین تاریک بودو.... خجالت بکشین
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۷:۰۰
پاسخ
39
120
ارتش سرخ
کمی بهشون حق بدیم.... کمی به ششتقلال و سپاهان و تراکتور حق بدین که سه سالِ آزگار قدرت رسیدن به پرسپولیس رو ندارن و سعی میکنن با هوچی گری نتیجه رو بیرون زمین رقم بزنن... ولی زهی خیال باطل که ما ۴۰ میلیون طرفدار پرسپولیس مثل کوه پشت تیممون هستیم...
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۵:۴۰
پاسخ
160
54
احمدرضا تی تی
از دیسلایکهات معلوم 4 میلیون هم نیستی چه برسه به 40 توهم 40 میلیونتون ما رو کشته
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۷:۱۶
30
103
فقط زرد طلایی
قنبرپور: فحاشی به سیدجلال و بیرانوند یعنی مرگ جامعه ورزشی ، لکن فحاشی به دیگران هیچ منعی ندارد ! اسطوره سازی میکنید ؟ طرفداران هیچ تیمی به اندازه پیروزی در فضای مجازی توهین نمیکنند ، میگید نه برید اینستاگرام تیم های دیگر را ببینید که هواداران پیروزی چه کردند و میکنند .
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۲:۳۱