قهر سرمربی استقلال جدی‌تر شد؛ استراماچونی به نشست خبری نرفت

قهر سرمربی استقلال جدی‌تر شد؛ استراماچونی به نشست خبری نرفت

6651
12:39
17 آذر 1398
آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال شرکت نکرد.

به گزارش وب سایت نود، کانال رسمی باشگاه استقلال در این مورد نوشت:  آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی پیکان مقابل استقلال حضور نخواهد داشت.

گفتنی است؛ آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری هفته اخیر این تیم مقابل شهرخودروی مشهد نیز به دلیل عدم حضور مترجمش شرکت نکرده بود.

دیدار پیکان - استقلال در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17:30 فردا (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار خواهد شد. 

2051

نظرات کاربران
عشقم استقلال
یه سؤال ، تحریم مگه برای کل کشور نیست ، پس چه جوری پول دادن به جونیور که فسخ کنه ، یا چطور پول دادن به کالدرون ، فتحی شورشو درآورده فقط و فقط دروغ میگه ، اصلا پولی نیست که حالا بخواد به بهانه تحریم بگه نمیشه پرداخت کرد ، پول فقط برای سوگولیه ، هر وقت استقلال میوفته رو دور برد سری با یه برنامه از قبل هماهنگ شده تیم رو میبره تو حاشیه و هنوز هم وزیر اعتقاد داره که باید با قدرت به کارش ادامه بده ، دقیقا همین کارو پارسالم انجام دادن و تو هفته های حساس لیگ تمرکز رو گرفتن از تیم ، برانکو چهارسال تو ایران بود هر بازیکنی رو که خواست براش گرفتن ، نزدیک به 20 بازیکن خرید و تمام امکانات فراهم بود ، آقای وزیر جون مادرت این فتحی رو عوض کن خسته کردی این هوادارو ، تا میایم یکم شاد باشیم
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۵:۱۱
پاسخ
105
176
مهدی
برانکو ۱۱ ماه پول نگرفت و بعد از نگرفتن پولش قرادادش را یک طرفه فسخ کرد و رفت اماحقوق استراماچونی چند روز عقب افتاده یارو قهر کرده هوادار استقلال اینا توطئه وزارت ورزش برا زمین زدن استقلال میدونه
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲:۵۳
پاسخ
164
206
سوگلیا
چطور تحریم‌ها برای تیم حریف اثر نداره؟ ماشالله آنقدر پشتیبان دارن که فورا کارشون رو درست میکنن.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۹:۳۳
پاسخ
111
136
وزارت دشمنی با استقلال و هوادارا بسه، مدیر لایق میخوایم
به والله پول راحت به باشگاه برسه من هم میتونم ادارش کنم، فتحی میاد با دروغای همیشگیش سر مارو شیره میماله و میره،آخه عرضه جور کردن پول ندارین چرا موندین؟! شماها باید راهکار بلد باشین پول تزریق کنید به باشگاه،نه پول بیاد دم در پیشتون،خدایا سکان دار تیم و ورزش دست کیا افتاده.افسوس باید خورد به حال این مدیران بی لیاقت
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۸:۵۶
پاسخ
40
107
محمد جواد
بهترین مربی شاید تاریخ لیگ رو با این کاراتون دارید فراری میدید . یکم نسبت به تیمی که بهش تعهد دارید غیرت داشته باشید آقایون مدیر عامل و غیره .
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۲:۵۴
پاسخ
46
148
میثم
خوب راهی یاد گرفتن استقلالیا .این مسخره بازیا چیه ؟؟ 2 تا برد باورده همش
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰:۱۵
پاسخ
135
81
یوهان کرایوف
واقعا دردآوره از قلب اروپا بیای ایران، ۱۶ بازیکن فصل قبل تیمت رفته باشن، تو بازی اول مترجم نداشته باشی، ۲ بازی برق ورزشگاه بره، چند بازی از داوری ضربه بخوری ولی به جای شومن بازی روزی ۱۱ ساعت کار کنی و به جای رفتن به مرخصی وقتت رو صرف آشنایی با فرهنگ ایران بکنی و بعد از ۴ سال تیم رو هرچند موقت به صدر جدول برسونی آخرش اینجا پولت رو ندن و تو کشور خودت ایتالیا اتهام پولشویی بهت بزنن.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸:۱۷
پاسخ
34
151
استقلال
آقای فتحی این بحران رو مدیریت کن تا استرا بمونه مشکل مترجم هست پول هست هرچی هست پیگیری کن حل بشه حیفه استقلال تا اینجا اومده . دوباره شرایط تیم به هم بریزه
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۳۶
پاسخ
18
93
Rasa
خیلی جالبه و میشه یه تحلیل جامعه شناسی مفصل نسبت به این اتفاق و کامنت های دوستان ارایه کرد. قضیه خیلی ساده اس: یه مربی خوش ذوق، متعهد، مسولیت پذیر و فوتبال شناس رو آوردیم، یه تیم بحران زده رو سپردیم بهش، از یه تیم معمولی یه تیم ساخته که همه ازش تعریف و تمجید میکنن، فوتبال تاکتیکی و تیمی بازی میکنه، بعد از چند سال تیم رو به صدر رسونده و الان دستمزدش رو می خواد (حق و حقوقش!). بعد اکثر دوستان اون رو متهم به هوچی گری میکنن. هیچکس نگفت مشکل از ما و مدیران ماست که یه همچنین بستر معیوب اقتصادی رو ایجاد کردن. جوری رفتار میکنیم که ما طبیعی هستیم و درخواست استرا غیر متعارفه. جالبه که به این چارچوب معیوب عادت کردیم.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰:۱۱
پاسخ
46
407
مهدی
شما که انقدر خوب صحبت میکنی و نظر میدی چرا وقتی برانکو به خاطر نگرفتن حق حقوقش اعتراض میکنه بعد از ۱۱ماه که بهش ندادن نظرت عوض میشه و برانکو را پولکی میدونی عمویی برو اول این حرفا را برا خودت چند بار تکرار کن شاید خودتون فهمیدن چند چندین با خودتون
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۲:۰۳
118
63
تاج رو سرمه دو تا ستاره رو قلبم
نکته جالبتر اینجاست که یه تیم واسه فسخ یه بازیکنش 270 هزار دلار میده و یه تیم دستمزد 2 ماه مربیش رو نمیتونه بده که فقط ماهی 30 هزار دلاره!! خودت تا آخرش رو بخون... ادمین اگه بی طرفی منتشر کن لطفا
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۳:۰۸
42
91
ققنوس‌سرخ
اینم دیگه گندشو دراورده،برانکو نزدیکه چهار سال‌توپرسپولیس بود و چندین و چند جام اورد،فینال آسیا رفت،کلی درآمدزایی کرد،ده ماه حقوقش عقب افتاد،دست به این حرکات نزد!!!مثل اینکه چونی هنوز نمی دونه کجا اومده!
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۲:۱۹
پاسخ
289
182
محسن
همین امثال شما هستن که باعث میشن حق خوری عادی بشه...مرد حسابی آبروی ایران و ایرانی داره میره بعد تو از مقایسه برانکو با استرا حرف میزنی؟؟؟
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱:۱۴
36
85
رضا
من پرسپولیسی‌ام ولی حرف شما خیلی پرت بود. طرف پولش رو می‌خواد و سر ساعت هم باید پولش رو بده، همون‌طور که وظیفه داره سر ساعت بره سر کارش و تیمش رو تمرین بده. وقتی طرف اول وظیفه‌ش رو انجام نداده، طرف دوم هم حق داره کارشو انجام نده.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰:۲۹
13
87
Sj
دوغتو بنوووووشششش
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۸:۰۹
23
48
پولفسول و بودیمیر به فیفا شکایت کردند
به جعل پولیسیا ربطی نداره ... راستی از کجا آوردید 252 هزار دلار دادید به جونیور برای 10 تا بازی؟
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰:۲۶
43
64
یه افتخار تو آسیا حسرت استقلالی ها
استرا ماچونی مربی نیست که استقلال رو به موفقیت های زیادی برسونه..استقلال فوقش امسال با استرا اگه قهرمان بشه سال بعد چی.استرا وقتی از اوضاع اداری باشگاه و کلا لیگ ایران رضایت نداره به نظرتون سال بعد با وجود پیشنهاد های جذاب خلیج فارس تو استقلال میمونه.هر مربی خارجی ای مثل برانکو نیست که چهار سال تو یک باشگاه و ایران دوام بیاره با این اوضاع خراب باشگاه های ایران
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۸:۴۷
پاسخ
213
81
برهان
اگه استرا رو فراری ندادن ...داره خوب نتیجه میگیره باید یه کاری کنن تمرکزش به هم بریزه و به فکر رفتن بیفته.......
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۶:۵۲
پاسخ
41
163
کامران
خود ما منتظریم فرار کنیم بعد تو میگی میخوان فراریش بدن؟؟ من موندم چقدر بیشتر از باقی دنیا پول میدیم که حاضر میشن بیان اینجا و با این سیستم مدیریتی فوق العاده کار کنن
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۲:۴۹
4
80
فرزاد
کی بجر باشگاه استقلال میتونه فراریش بده/پول ندید بهش و پیشنهاد خوب خارجی دیگه ای داشته باشه میره هاا زودهم
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶:۲۸
6
44
hs
آقای فتحی کوچیکترین کار یک مدیرعامل پرداخت دستمزد کادر فنی و بازیکناس اگه اینم ازت برنمیاد پس با یه خداحافظی هوادارارو خوشحال کن.
۱۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۵:۴۰