لقب جالب توئیتر لیگ قهرمانان برای بیرانوند

لقب جالب توئیتر لیگ قهرمانان برای بیرانوند

17057
12:16
18 مهر 1397
اکانت لیگ قهرمانان آسیا از علیرضا بیرانوند تمجید کرد.

وبسایت رسمی برنامه نود - اکانت لیگ قهرمانان آسیا از علیرضا بیرانوند تمجید کرد.

 به گزارش وب سایت نود، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از طریق حساب کاربری رسمی لیگ قهرمانان آسیا به تمجید از عملکرد علیرضا بیرانوند در بازی با السد در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

AFC با انتشار فیلمی از لحظه واکنش بیرانوند مقابل شوت بازیکن السد در دقیقه 43 بازی، نوشت: «دستان امن. علیرضا بیرانوند با موفقیت حمله السد در زمین خودشان را دفع کرد».

این‌ در حالی است که طی یکی، دو روز گذشته اخبار غیر رسمی مبنی بر نامزد شدن دروازه‌بان پرسپولیس و تیم‌ ‌ملی برای کسب عنوان "مرد سال فوتبال آسیا" منتشر شده است.

 

2051

نظرات کاربران
amir
نسبت به پارسال خیلی بهتر شده پارسال هیچکی بهش امید نداشت واقعا انتخاب بیرانوند به عنوان دروازه بان ایران تو جام جهانی خیلی بهش کمک کرد از خیلی کارای کیروش خوشم نمیاد از سیستم بازیشم همینطور(تو جام جهانی کاری ندارم تو اسیا) میگن دیسیپلین داره سر خدافظی ازمونم دیدیم اما واقعا تو جام جهانی خوب امتیاز گرفت و تقریا تمام نفراتی که انتخاب کرد واسه تیم ملی خوب و درست بودن
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۶:۰۱
پاسخ
0
10
Asad
بعد از عقاب اسیا احمد رضا عابدزاده شاهین آسیا هم از پرسپولیس پرواز کرد
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲:۵۲
پاسخ
3
25
درجواب فریمان
اقای فریمان ناصرحجازی که تو سالهای اخر ورزشش تو استقلال بهش بی احترامی کردن اقای طالب لو هم بخاطر حمایت مدیر وسرمربی استقلال از مهدی رحمتی با دلی شکسته استقلال رو رها کرد و رفت و هیچوقت برنگشت و درمورد حسینی هم که فکر کنم دارن این جوون اینده دار رو میسوزونن و کاسه صبرش لبریز شده در مورد عابدزاده هم بگم بعد مصدومیتش استقلال کمک مالی و هزینه عمل بهش نداد و با بی احترامی قراردادشو فسخ کردن اما پرسپولیس دستشو گرفت و بعدمصدومیت بهش بازی داد هم تو لیگ هم اسیا و بازوبندکاپیتانی بهش داد و بازی خدافظی براش گرفت تو اغوش الیور کان فکرنکنم عشقی ازاستقلال تو قلب عقاب اورجینال باشه پسرشم تو اکادمی پرسپولیس بزرگ کرد نه استقلال درمورد بیرانوند هم که هنوز هیچ دروازه بان و حتی مهاجم استقلالی به عناوین بیرانوند نرسیده گرفتن پنالتی کریس درخشش جام جهانی کلین شیت تو بازی های کمتر نسبت به رحمتی و... ودرحال حاظر هم کاندیدای بهترین اسیا بعد دایی و کریمی مهدوی کیا منتظر دیگر پرسپولیسی سال اسیا هستیم استقلالی ها بشینید تماشا کنید...
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲:۵۲
پاسخ
6
48
متخصص!!!
بازیکنان پرسپولیس همه اینکاره هستن./. سرها و پاها و دستان همه بازیکنان نشان ارامش امنیت برای تیم هستن./.
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳:۱۴
پاسخ
6
83
خطاب به بالایی
و شادی های پس از گل شون !!!!!!
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷:۵۴
40
3
فقط برانکو
خطاب به شازده کوچولو: همینطور که شما الان شدی چالش سوزش
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱:۵۵
پاسخ
7
96
کسی که رفته دسته سه حق اظهار نظر نداره
«دستان امن. علیرضا بیرانوند با موفقیت حمله السد در زمین خودشان را دفع کرد». این الان لقبه مثلا؟؟؟؟ لقبش عقاب دوم آسیا بعد از عابد زاده هست ولی ما چون عقده عقاب نداریم بهش میگیم گلر ارتش سرخ علی بیرانوند
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲:۲۵
پاسخ
15
160
اندی
یه سری دوستان میگن استقلال آشیانه عقاب هاست فقط نمیدونم چرا عقاب های استقلال ششتایی و پنج تایی میشن از این طرف عقاب پرسپولیس داره مرد سال فوتبال آسیا میشه
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸:۰۸
پاسخ
15
205
zx
تادیروز دروازه بانهای درجه 8 خارجی داشتید.یبار یه دروازه بان خوب پیدا کردید جنبه داشته باشید
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۶:۱۵
56
7
پرسپولیس یونایتد
در جواب فریمان..... وقتی یه تیم‌مثل شیشتقلال همش توپ طرفای دروازش باشه بایدم دروازه بانهاش بهتر بشن... چون هرچی یه کاری و بیشتر انجام بدی توش خبره تر میشی... مثل اسامی که نام بردی.
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۲:۰۴
4
47
امیر رضائی
جواب محمد 68 گیریم حرف شما درست کیروش و بیرانوند حق حسینی رو خوردن پس چرا شفر بازیش نمیده؟
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۴:۴۴
3
83
فریمان
ناصر حجازی و وحیدطالب لو و مهدی رحمتی و حسین حسینی از ما ، عابدزاده(که قبل از اینکه تو تیم شما باشه تو تیم ما بوده) و بیرانوند از شما.خدا وکیلی خودت قضاوت کن.
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵:۰۱
129
14
محمد68
داش اولا که این پسره هم استقلالی بوده و یه سرچ کنی میفهمی ثانیا این حق سیدحسینو خورده با کیروش ظالم وگرنه همه میدونن سیدحسین انگشت کوچیکش اندازه تمام بازیکنای پیروزی میارزه
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲:۲۶
142
12
حسین م
پیشنهادم به AFC اینکه اگر بخوان کسی رو از پرسپولیس واسه مرد سال فوتبال آسیا انتخاب کنن اون سید جلال حسینی هست نه بیرانوند
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷:۰۷
پاسخ
55
152
A_Gh
بیرانوند به انتخاب گاردین با نمره 8.67 بهترین بازیکن جام جهانی بود لوکا مودریچ میانگین نمره 8 داشت و بخاطر تیمش که رفت فینال بهترین بازیکن جام انتخاب شد. بهترین بازیکن اسیا هم تلفیقی از تمام بازیاست و بازیای ملی دو برابر بازیهای باشگاهی تاثیر دارن جایی که تو بازیا ملی سید جلال اصلا حضور نداشته و تو بازی های باشگاهی هم به مراتب بهتر از سید جلال بوده(بهترین بازیکن دور رفت نیمه نهایی)
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۱:۱۷
0
27
عماد
سال قبل واقعا بد بود و گل های بدی میخورد حتی پرسپولیسی ها هم تو جام جهانی بهش امیدی نداشتن ولی از جام جهانی به این ور چنان درخشیده که فک کنم مرد سال آسیا شدن حقشه امیدواریم پرسپولیس قهرمان آسیا بشه اون وقت دیگه صددرصد انتخاب میشه
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۱:۵۷
پاسخ
15
247
رک طهرون
قد دروازه ی ارتش سرخ منی ..... نه زیادی ... نه کمی
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰:۵۶
پاسخ
21
230
شهربابک
لیگ قهرمانان ای اف سی پرسپولیسیه
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰:۰۲
پاسخ
29
329
شازده آبی
خبر دارن تو‌ ایران بهش میگن : چالش مانکن :))))
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۸:۰۸
پاسخ
365
52
افسرده
متاسفم برات که الان چالش سوزش هستی و خبر نداری . هروقت اسمت میاد،ما یاد چالش سوزش میفتیم.خخخخخخخ بسوز.
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸:۰۴
7
90
jd.dri
مهم نیست بی سوادها چی میگن .... مهم اینه که تو جام جهانی .... بالاترین نمره یعنی 8/9 رو از فیفا گرفته .... توضیح : مودریچ با نمره 8 بهترین بازیکن جام جهانی شد .... چون تیمش تا فینال بالا اومده بود ....
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴:۴۹
12
183
پرسپولیسی ازپایتخت شوروشعورحسینی
دیروزبهت گفتم چالش مانکن رحمتی۶تا۴۸دقیقه!
۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰:۴۱
22
288