لیکنز: نکته کلیدی بازی امروز ما با نساجی پنالتی بود که گرفته نشد

لیکنز: نکته کلیدی بازی امروز ما با نساجی پنالتی بود که گرفته نشد

1698
19:29
21 بهمن 1397
جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی اعتقاد دارد بازی تیمش مقابل نساجی مازندران دو نیمه متفاوت داشته و داور پنالتی سرخپوشان تبریزی را نادیده گرفته است.

به گزارش وبسایت نود، جرج لیکنز پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: امروز دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم. ما شرایط تیم نساجی را می‌دانستیم که دیدارهای خانگی این تیم در چه شرایطی و با حضور هواداران برگزار می‌شود. می‌توانستیم در نیمه دوم موقعیت‌های‌مان را تبدیل به گل کنیم، اما این کار را نکردیم و گل مساوی را دریافت کردیم. الان نمی‌خواهم در مورد اشتباه مدافعان صحبت کنم، اما این اتفاق رخ داد و ما گل تساوی را خوردیم.

«فکر می‌کنم ریتم بازی ما در نیمه دوم بهتر شد.»، وی در ادامه با اشاره به این موضوع افزود: در مورد اشتباهات فردی نمی‌خواهم بیشتر صحبت کنم، اما به نظرم در مورد صحنه پنالتی سیدعلی (داور مسابقه) مسئول است. ما بعد از آن صحنه هم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم. در کل از عملکرد تیمم راضی هستم و باید برای دیدار با استقلال آماده شویم.

این مربی بلژیکی در پاسخ به این پرسش که آیا با نتایج امروز تیمش می‌تواند به تیم‌های بالایی جدول نزدیک شود،‌ گفت: من به تیم‌های دیگر نگاهی ندارم و تمرکزم روی تیم خودم است. باید بازی به بازی پیش برویم. بهتر است به حال نگاه کنیم، من به گذشته هم کاری ندارم. به نظرم نکته کلیدی بازی امروز صحنه پنالتی بود که گرفته نشد. همان‌طور که در جام ملت‌ها و جام جهانی این اشتباهات رخ می‌دهد، اما امروز به نظرم داور یک ترس داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه با بیان اینکه تیمش در تبریز هواداران خونگرمی دارد،  تصریح کرد: ما هم مانند نساجی هواداران خونگرمی داریم. این موضوع برای تیم میزبان یک امتیاز مثبت است. در تبریز ما هوادارانی داریم که پشت تیم هستند و امروز هم دیدید که نساجی با حمایت هوادارنش به مصاف ما آمد. من از امروز تمرکزم روی بازی روز جمعه با استقلال است.

لیکنز در مورد هدفش در تیم تراکتورسازی تبریز یادآور شد: من اینجا نیامده‌ام برای تعطیلات، هدفی که داریم این است که در طولانی مدت به هدف خود برسیم، اما مهم این است که بازی به بازی پیش برویم. من هیچ تضمینی نداده‌ام و تنها تضمینم این است که سخت کار کنیم تا باشگاه بهتری بسازیم و هفته به هفته بهتر شویم. در این مسیر شاید یک بازی را ببریم، مساوی کنیم و یا حتی شکست بخوریم.

1004

نظرات کاربران
hadi
اقاتیمی که بخوادقهرمان بشه بایدهمه بازیابراش یه جام باشه تراکتورهرموقع که لازمه نتیجه بگیره بره بالایامیبازه یامساوی میکنه مااگه نساجیونبریم پس کیوببریم بهترین فرصتوازدس میده اون ازبازی بافولاداینم ازنساجی انگارن انگاربراقهرمانی میجنگن مابایدبااختلاف ببریم تاداورام نتونن کاری بکنن والا چهارمیم ازدس میدیم
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۸:۰۱
پاسخ
0
41
ایــران
جناب لیکنز!! با یک لشگر بازیکن کهکشانی در مقابل تیمی مثل نساجی یک مساوی گرفتی آنهم به لطف گل به خودی بازیکن نساجی! حالا بهانه هم می آری؟!!
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳:۴۷
پاسخ
10
33
عشق تراختور
اسم بازیکنانمون رو یه تریلی هم نمیکشه اما متاسفانه محکم و با تعصب بازی نمیکنن، انگار اومدن پیک نیک، بازیکنای حریف رو خیلی دست کم میگیرن، وقتی هم گل میخوریم بعدش نه تاکتیک داریم نه چیزی..دفاعمون که افتضاحه...جلوی نساجی اینطور کم آوردیم وای به حال تیم های قویتر...اگه بازیکنی که ضعیف کار میکنه رو جریمه کنن شاید به خودش بیاد و با غرور بازی نکنه...بیشتر بازیکنان تراکتور با غرور بازی میکنن و اینطوری متاسفانه نمیشه قهرمان شد
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱:۰۱
پاسخ
3
41
عشقممم نیمار
تیم‌ته جدولی نبردین ...‌بعد با یه پنالتی میخاین عملکردتونو بیان کنین :-) ب نظرم ک‌محترمه ..مقابل عشق_تقلال ب میدان نیاین..چون قراره شکست سنگینی از قهرمان اسیا بخورید :-)
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۸:۳۳
پاسخ
61
0
تراختوری زنجان
بخدا من دیگه حرفی ندارم مگه میشه داور پنالتی روآوانتاژاعلام کنه؟! آقای فردوسی پور وعوامل نود، ازتون خواهش میکنم دوشنبه تکلیف ماروبااین داوریا مشخص کنید اون از بازی باپرسپولیس که گل سالممونوآفساید گرفتن اینم ازامروز که پنالتی مونو آوانتاژدادن!!!! خدایا ماباکیاطرفیم؟! بخدامن نمیتونم هضم کنم که داورمملکتمون نمیدونه پنالتی آوانتاژنداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۳:۵۴
پاسخ
43
18
تی تی
تیم پرسپولیس به یه پنالتیه مشکوک بیانیه صادر میکنه بازیکناش همه رو مقصر میدونن میخوان لیگو تعطیل بکنن درحالی که ما 2 امتیاز جلو همین پرسپولیس با اشتباه داوری از دست دادیم 2 امتیازم با پنالتی 100 درصدیه امروز . خودتون قضاوت کنید دیگه ... به قول یه بزرگی در ایران پنالتی رو آوانتاژ میگیرن .. مرسی ادمین
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۴:۳۵
پاسخ
43
18
ARYOBARZAN
توهم هم مثل توشاک هستی
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۱:۰۸
پاسخ
39
1
سولدوز تراختور
باعث این تساوی فقط داور بود دوتا پنالتی برا ما نگرفت.به هر حال جعل شکست خورده بود باید یه جوری نمیزاشتن فاصله کمتر بشه...
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۲:۳۸
پاسخ
209
1
سرخ
متخصص توهم توطئه شمایید! چرا پدیده و سپاهان که برای ما مهمن بردن کسی مانعشون نشد؟ ولی شما باید میباختین؟؟!!! فکر کردین چه خبره؟ انقدر شما مهمید که برنامه پرسپولیس رو با شما تنظیم کنن؟؟؟!!!!
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۷:۴۹
2
69
حسین
فدراسیون برای تراکتور حق موفقیت قائل نیست!... گل تراکتور به پرسپولیس رد می شود و هر بازی یکی دو پنالتی سوخته داریم... ممنون جناب لیکنز ولی من امیدی به موفقیت ندارم!
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۲:۰۸
پاسخ
63
71
پرسپولیس
بابا آخه شما رو چه به پرسپولیس؟؟ نه در حد استقلالین که برای ما کوری بخونین نه مثل پدیده و سپاهان جایگاه جدولتون به ما میخوره. انقدر با پرسپولیس خودتون رو بزرگ نکنین!
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱:۵۰
5
38
ایلیا
از راه نرسیده کلیدارو پیدا کرده
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۸:۳۹
پاسخ
66
31
T Tabriz
عزیز پرسپولیس با وجود خوردن گل صحیح از فولاد که افساید اعلام شد !!!و یه پنالتیه مشکوک بیانیه میده ولی ما حق اعتراض به پنالتی 100 درصدی رو نداریم ؟؟
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷:۵۳
27
3
مهدی تی تی از تهران
دمت گرم مربی. تیم ما خوب بازی میکنه اشتباه فردی همیشه وجود دارد داور در نتیجه بازی امروز موثر بود داوری ها امسال به ضرر ما بوده اما تیم ما اینقدر باید قوی شود که هیچ داوری نتونه نتیجه بازی را تغییر دهد حتم دارم به اون روز نزدیکیم
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵:۵۵
پاسخ
16
84
Ehsan
تیم حرفه ای هم باید بازیکناش حرفه ای باشن و هم هواداراش . تا وقتی ما با یک برد جشن خیلی بزرگی میگیریم و با یک باخت بازیکنامونو به زمین میکوبیم قطعا نتیجه نمیگیریم. متاسفانه احسان افت کرده و ما باید با حمایتمون اونو به دوران اوج برگردونیم.
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۸:۲۸