لیگ برتر فوتبال| شکست دور از انتظار تراکتور در جم/ پارس جنوبی اختلاف پرسپولیس با سایر مدعیان را حفظ کرد

لیگ برتر فوتبال| شکست دور از انتظار تراکتور در جم/ پارس جنوبی اختلاف پرسپولیس با سایر مدعیان را حفظ کرد

5824
19:38
09 اسفند 1398
تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد و در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

به گزارش وب‌سایت نود، هفته بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از ساعت 17:30 امروز (جمعه) با دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و تراکتور تبریز، در ورزشگاه تختی جم به پایان رسید که این بازی با پیروزی یک بر صفر پارس همراه شد.

نیما انتظاری در دقیقه 35،‌ تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا پارس با کسب این پیروزی دور از انتظار با دو رده صعود، با 20 امتیاز به رتبه دوازدهم جدول برسد. تراکتور هم در رتبه سوم جدول باقی ماند و باعث شد اختلاف پرسپولیس صدرنشین با سایر تیم‌ها، 10 امتیاز باقی بماند.

 

نظرات کاربران
عاشق ترین قرمز
ای بابا.وزیر چه کرد این هفته.یک گل هم ب تراکتور زد!
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۸:۰۱
پاسخ
10
174
استقلال ایران افتخار آسیا
چی بگم خدا . یه عده لای چرخ تراکتور چوب میزارند. خدا نگذره.
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۷:۵۶
پاسخ
140
14
زانیار
تراکتور و استقلال و سپاهان با نتایج این هفته‌شون تیمای پایین جدول رو از بحران خارج کردن، بعد میان از مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس حرف میزنن مهندس خود شمایید :)
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱:۰۳
پاسخ
12
189
سامان
تراکتور بازی مقابل با پرسپولیس رو میبازه .بازی مقابل تیم های ته جدول هم میبازه.اونوقت من موندم چطور ادعا میکنه که تیم پرسپولیس رو میخوان قهرمان کنند.واقعا چقدر پر رور هستند.
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰:۰۱
پاسخ
11
166
یوسف
عه اینم تقصیر وزیر پرسپولیسیه :))
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۹:۴۱
پاسخ
14
154
هوادارسرخ
طفلیها پس باید برای پنجم به پایین بجنگن. ایراد نداره سال دیگه اگر توی لیگ باشن.
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۸:۲۶
پاسخ
7
124
kamran
الان میگن مهندسی شده... به یاد جمله تاریخی قلعه نویی که بعد از شکست در جام حذفی گفت قرار نبود ما برنده بشیم... در حالی که داور دقیقه 118 برای تیمش پنالتی گرفت که اشتباه بود... و این است مهندسی خدا...
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۴:۴۵
پاسخ
9
141
عشقپولیس
پنالتی پرسپولیسی
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵:۴۹
پاسخ
9
104
علیرضا اص
تراکتور لیگ رو برای پرسپولیس مهندسی کرد :) هفته 21 باشی و 10 امتیاز اختلاف داشته باشی واقعا خیلیه.
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵:۰۷
پاسخ
5
125
میثم
مهندسی واقعی ... حق با شماست قهرمانی های پرسپولیس با اصالت حاصل مهندسی است با حضور مهندس زنوزی ، مهندس قلعه و البته مهندس فرهاد! ممنون مهندسین عزیز و روزتون با تاخیر مبارک
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۸:۲۸
پاسخ
9
123
مرتضی
اینم بخاطر پسر وزیر بوده که می خواست پرسپولیس قهرمان بشه
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹:۴۸
پاسخ
9
111
م.ح.س.ن
بزرگترین مهندسی قدرت پرسپولیس و ضعف رقبا هستش.
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۷:۳۲
پاسخ
9
111
شیاطین سرخ
ماشالله چارچرخه آفرین چارچرخه باریکلا چارچرخه عیبی یووخ عیبی یووخ خخخخخخخخخ
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۸:۰۵
پاسخ
10
97
احسان
خدایا شکرت که بازم داریم قهرمان میشیم! سپاهان عمدا نمیاد تو زمین! تراکتور میره به پارس میبازه! استقلال به گل گهر میبازه! شهرخودرو به خود پرسپولیس میبازه! آقای حمیداوی هم برای اینکه بهونه بیاره و خودشو بزرگ کنه از ژاپنی ها یاد گرفته میگه میخوان پرسپولیس قهرمان بشه! مثل اینکه یادش رفته با احترام به هواداران شهرخودرو الان اگه این تیم تو آسیاست صدقه سر قهرمانی های پرسپولیس تو فصل گذشته هست! اصلا میگن میخوان پرسپولیس رو قهرمان کنن! خوب کی میخواد؟! فعلا که خود شما ژاپنی ها به پرسپولیس و بقیه میبازید و پرسپولیس هم خوب نتیجه میگیره و قهرمان میشه! این دیگه هوچیگری نداره که! خود شماها دارید مسیر قهرمانی ما رو هموار میکنید! بعد که کم میارید به جای اعتراف به قدرت پرسپولیس و ضعف خودتون بهونه میارید و گریه میکنید! با سپاس از ادمین.
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۷:۱۹
پاسخ
10
104
۴*۶
تراکتور,سپاهان شهرخودرو و استقلال لیگ رو مهندسی کردن با این نتایجشون :)
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۰:۵۷