لیگ قطر؛ پیروزی الدحیل مقابل الغرافه در شب درخشش طارمی

لیگ قطر؛ پیروزی الدحیل مقابل الغرافه در شب درخشش طارمی

11447
22:49
31 شهریور 1397
الدحیل در دیدار مقابل الغرافه در شبی که مهدی طارمی موفق به گلزنی شد به پیروزی رسید.

وبسایت رسمی برنامه نود - الدحیل در دیدار مقابل الغرافه در شبی که مهدی طارمی موفق به گلزنی شد به پیروزی رسید.

به گزارش وبسایت نود، از هفته ششم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر الدحیل میزبان الغرافه بود و به پیروزی 4 بر 2 رسید.

در این دیدار مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی گل دوم الغرافه را در دقیقه 51 به ثمر رساند.

الدحیل با این برد 13 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به السد در رده دوم قرار دارد.

الغرافه هم با 7 امتیاز هفتم است.

 

1004

 

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
الدحیل چقد تیمه ضعیفی بوده ک حتی طارمی هم تونسته بهش گل بزنه.‌ بعد شیشپولیسیا بعد بردن الدحیلی ک کلا تیمش متلاشی شده... و‌کلی مصدوم داره و مربیش عوض شده... جشن قهرمانی بعد برد مقابلش گرفتن..‌ :-)
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۳۶:۰۳
پاسخ
298
22
اندی
استقلالیها میتونن به درجه ای از توهم برسن که به الدوحیلی که هشت گل به العین زده بگن ضعیف!
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴:۴۸
1
26
mehdi
در جواب شما همین بس که وقتی تیمهای گروهی معلوم شد گروه پرسپولیس رو ضعیف و همین السد رو ضعیفترین تیم مسابقات میدونستید حتی ضعیفتر از العین! اما وقتی به خودتون خورد شد قویترین! و جالبه از همین گروه ضعیف هر دو تیم اومد نیمه نهایی خخخخ. و از گروه مرگ شما توی نیمه نهایی خبری نیست. ببین شما چقدر تیم ضعیفی هستید که به زور با تیم العین که همین الدحیل ضعیف 8 تا بهش زد، مساوی کردید.
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۱۷:۰۱
2
106
کسی که رفته دسته سه حق اظهار نظر نداره
طارمی=سال 95 یادته که؟؟؟؟
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۴:۵۹
1
102
خطاب به نیمار
واقعا نگرانتم..... بهت توصیه میکنم امسال فوتبال داخلی رو نگاه نکن. چون تهش سوم میشید وفقط باید حرص بخوری به همون نیمار عشق بورز
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۹:۵۳
3
95
Saeed
ببین چقدر شما ضعیفین که چندتا چندتا از طارمی گل میخوردید
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۷:۴۷
3
106
حمید از مشهد
دقیقا مثل عشقت نیمار زیاد خودت رو به کوچه علی چپ میزنی!!! پیشنهادم اینه بیای پرسپولیسی بشی تا اینقدر توی حسرت بردهای ما نباشی و ازروی قیض بهانه های الکی نیاری
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۰۲:۰۰
5
99
هشتبندی بندر
خدا شفات بده ن شفات نده بزار همینجوری بسوزی ما کیف کنیم
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۳:۰۳
2
134
فقط قرمز
تا دیروز همه کارشناسا میگفتن قرعه پرسپولیس سخته... هم ب لحاظ بسته بودن پنجره هم ب لحاظ قوی بودن الدحیل .... ولی استقلال کارش راحت تره با داشتن تعداد بالای بازیکن ،، حالا ک تیمتون نتونسته نتیجه بگیره گیر دادین ب ما... واقعا خجالت آوره....
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۷:۵۱
9
241
hg
الدحیل از دقیقه 35 یکی از بازیکناش اخراج شده و 10 نفره بازی را ادامه داده است , 4 تا به الغرافه زده است حالا تو ببین ما چه تیمی را بردیم
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۶:۵۹
13
270
حمیدرضا
پروفسور بگم چندتا گل به شما همین طارمی زده!!!؟ پاس میده یا هتریک میکنه!!
۰۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۵:۵۰
11
274