لیگ ملت های اروپا؛ شکست تحقیرآمیز نایب قهرمان جهان مقابل اسپانیا

لیگ ملت های اروپا؛ شکست تحقیرآمیز نایب قهرمان جهان مقابل اسپانیا

13191
01:03
21 شهریور 1397
اسپانیا مقابل کرواسی به یک برتری قاطع و شیرین دست یافت.

وبسایت رسمی برنامه نود - اسپانیا مقابل کرواسی به یک برتری قاطع و شیرین دست یافت.

به گزارش وبسایت نود، در مهمترین بازی سه شنبه شب از لیگ ملت های اروپا، اسپانیا در دومین بازی خود تحت رهبری انریکه، به یک نتیجه فوق العاده دست یافت و موفق شد کرواسی مدعی را با نتیجه عجیب 6-0 شکست دهد.

رقابت های لیگ ملت های اروپا، سه شنبه نیز با انجام چند بازی دیگری پیگیری شد. در مهمترین بازی سه شنبه، اسپانیا در گروه چهارم از لیگ آ، موفق شد با نتیجه سنگین 6-0 کرواسی نایب قهرمان جهان را شکست دهد. در این مسابقه سائول در دقیقه 24 روی یک ضربه سر عالی بازی را 1-0 کرد. دقیقه 33 آسنسیو با یک شوت دقیق توپ را به گوشه دروازه فرستاد و بازی 2-0 شد.

دو دقیقه بعد همین بازیکن بار دیگر با شوتی دیدنی دروازه حریف را هدف گرفت که ضربه وی بعد از برخورد به پشت کالینیچ وارد دروازه شد و بازی 3-0 شد. دقیقه 50 رودریگو روی یک پاس در عمق با دروازه بان حریف تک به تک شد و موفق شد گل چهارم را بزند. دقیقه 57 ارسال کرنر از جناح چپ با ضربه سر راموس، بازی را 5-0 کرد. در نهایت هم ایسکو روی پاس آسنسیو، در دقیقه 70 گل ششم را زد تا اسپانیا به بردی جالب توجه برسد و انریکه در شروع کارش، دو نتیجه عالی را بدست آورده باشد.

از گروه دوم لیگ آ، بلژیک در مقابل میزبانش، ایسلند موفق شد به برتری قاطع 3-0 برسد. در این بازی هازارد از روی نقطه پنالتی و لوکاکو دو بار موفق به گلزنی شدند.

در گروه سوم از لیگ بی، بوسنی با گل دقیقه 78 ژکو موفق شد 1-0 اتریش را شکست دهد و بعد از دو بازی، 6 امتیاز کسب کرده و صدرنشین گروه خود شود.

از گروه دوم لیگ سی، دو بازی برگزار شد که فنلاند 1-0 استونی را شکست داد و مجارستان 2-1 از سد یونان گذشت. در گروه دوم لیگ دی هم بازی تیم های مولداوی و بلاروس 0-0 تمام شد و لوکزامبورگ موفق شد 3-0 سن مارینو را مغلوب سازد.

1878

نظرات کاربران
ramin
باز اینا از تو غار درآمدن.خخخخخ . بابا جان برین تو غار. السد به آنچه که فکر میکنید به شما جماعت حزب باد نزدیکتر است
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۱:۵۰
پاسخ
19
4
مسعود گل باشی
ولی به نزدیکی الدوحیل نمیرسه عمویی ما هرچی باشیم هرچی باشیم دوبار قهرمان اسیا شدیم و بهترین تیم ایران و سومین تیم اسیایی تو اسیا هستیم برزیلم 7تا خورد از المان ولی همچنان برزیله پسرم
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲:۴۱
0
6
مهدی
الفاتحه!! ببینیم برانکو بازم از دوستش تعریف میکنه! خدا نکنه امثال دالیچ بشن سرمربی تیم ملی.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۲۳:۴۸
پاسخ
7
45
بهروز
باز هم مقایسه ویچ ها و کیروش. البته تو نظر آنتی کیروش ها 1 بزرگتر از6 می باشد.یه خبر خوب واستونم اینکه بعد کیروش آقای پروفسور دالیچ رو میخواست قالب تیم ملیمون کنه. حیفشه!!!
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۹:۱۷
پاسخ
7
45
مسعود گل باشی
تبریک به برانکو که سنگ دالیچو به سینش میزد خخخ
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۲:۳۷
پاسخ
8
49
as
قابل توجه حضراتی که در جام جهانی غر میزدند که چرا تیم ایران مقابل اسپانیا بیشتر حمله نکرده
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۳:۳۵
پاسخ
3
52
SBS
واقعا آدم فوتبال اینا رو میبینه،از کل ورزش ما ( نه فقط فوتبال) بدش مییاد
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۲:۱۳
پاسخ
1
28
مهران
فقط من الان منتظرم ببینم برانکو میگه مودریچ شاگرد من بوده یا فقط وقتی جایزه میگیره مودریچ شاکردش بوده
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۱:۱۳
پاسخ
6
37
مینا
وای خدای من! این دیگه آخرشه! دالیچی های عزیز کجایین! هرجوری به قضیه نگاه می کنم نمیشه این باخت افتضاح رو توجیه کرد! البته تو جام جهانی هم کرواسی خوش شانس بود که دو با برد پنالتی بالا رفت! آقای برانکو لطفا دیگه واسه تیم ملی مربی پیشنهاد نده! ما مربی داریم لطفا اسمشم زودتر یاد بگیرید.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۶:۱۰
پاسخ
6
53
اس استه
برانکو: ایران مربی برنده ای همچو دالیچ نداشت خخخخخخخخخ
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۰:۲۳
پاسخ
6
50
Asad
کرواتا ماست خورده بودن ؟
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۴:۳۴
پاسخ
4
39
red boy
کیومرث اسپانیای هیه رو با انریکه زمین تا اسمونه.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۴:۰۳
پاسخ
39
8
امین
دالیچ شد شیش هیچ.
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۳:۵۷
پاسخ
4
50
بهرام
چقدر آسنسیو فوق‌العاده ،اسنسیو و امباپه راحت میتونن جا پای مسی رونالدو بزارن حرفی کوتاه :ما ایرانیها یه چیزی و نخوایم قبول کنیم گاردمون رو جلوش میبندیم کماکان منتظر کامنت های دهه هشتادی ها یا هوادارای بی منطق پرسپولیس هستیم, کرواتا های ساکن ایران ، کسانی که هر دوهفته کامنتاشون همدیگرو نقض می‌کنه یه جا باخت خوبه یه جا نتیجه و .... کلا حافظشونم هر دو هفته رفرش میشه مثلا یادشون می‌ره کره رفت و برگشت جلوی ما حرفی برا گفتن نداشت مهاجماموم مهاجم بودن بالای ۴تا می‌زدیم سخن بسیار حال حرف زدن نیست با کسانی که منطق ندارن فقط امیدوارم به تیم ملی بیشتر از این صدمه نزنن مردمان کشور پیروزی کسانی که تیم ملیشون پرسپولیس قبل جام جهانی گفتم دیگ کانت نمی‌ذارم تا آخر جام جهانی الآنم دیگ کامنت نمی‌ذارم تا آخر جام آسیا البته اون موقع هم هوادارای فهیم پرسپولیس حرفی برای گفتن دارن کلا سکوت خوبه شمام یکم سکوت کنبچین تا آخر جام ملتها بعد شروع کنین به غرغر کردن :-)
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۵۸:۴۴