مارادونا: رونالدو در سطح مسی است

مارادونا: رونالدو در سطح مسی است

9678
03:00
21 اردیبهشت 1394
اسطوره فوتبال آرژانتین عقیده دارد که مسی و رونالدو در یک سطح هستند .

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره فوتبال آرژانتین عقیده دارد که مسی و رونالدو در یک سطح هستند .

به گزارش وبسایت نود، دیگو مارادونا اذعان کرده که بحث درباره اینکه از بین مسی و رونالدو کدام یک بهتر است را بیهوده می داند .

مارادونا به اسکای اسپورت گفته است :" مسئله این نیست که مسی از رونالدو بهتر است و یا برعکس چون بنظر من آن ها در یک سطح هستند .

رونالدو در جلوی دروازه درنده است . شما نمی توانید اجازه بدهید وی در اطراف محوطه جریمه شوت بزند . دروازه بان ها واقعا از او می ترسند در حالی که وقتی مسی در اطراف محوطه جریمه باشد چنین ترسی ندارند . شوت های مسی به قدرت ضربات رونالدو نیست .

کریستیانو یک حرفه ای فوق العاده است . فکر می کنم در حال حاضر در سطح مسی قرار دارد . "

 

2031

نظرات کاربران
افلاطون سفید
رونالدو چند سال با درنته و گرانرو همبازی بود مسی با اوج ژاوی اینیستا اون گلها رو میزد دقت کنید حرف بزنید
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۲:۵۷
پاسخ
9
5
ali
تعصف نه، تاسف. مارادونا و مسی بهترین بازیکنای تاریخن. خیلی مهم نیست مارادونا چی گفته. اونایی که حافظشون خوب نیست کافیه برن یوتیوب. اون وقت بدون تعصب اینو قبول میکنین.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۱:۲۱
پاسخ
7
2
علی بارسایی دو آتیشه
بهمن اینو بدون کسی که از اسطوره شدن هموطنش بترسه روزی میرسه که اسطوره بودن خودش رو از دست میده . مارادونا رو من از لحاظ فنی خیلی قبول دارم ولی یکی از پرحاشیه ترین بازیکن تاریخ فوتبال هستش . و با حرفا و کارهایی که انجام میده حاشیه های زندگیش بیشتر از قبل میشه .مارادونا هر چقدر به لحاظ فنی در سطح بالایی قرار داشت به لحاظ اخلاقی و حاشیه ای هم داره به همون اندازه پیشرفت می کنه.یگانه اسطوره جهان فوتبال سلطان لئو مسی کبیر افسانه بی حاشیه و بی ریا جهان فوتبال.
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۶:۳۴
پاسخ
10
9
صالح
من یکبار دیگه هم قبلا گفته بودم....تکلیف هوادار های بارسا با خودشون هم مشخص نیست....یه روز یه حرف میزنن یه روز دیگه یه حرف دیگه میزنن.....نمونش هم همین علی آقای دو آتیشه که مثل این که با این حرف مارادونا آتیش هاش بیشتر شده.....
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۸:۱۸
پاسخ
5
9
حمید
من نمیدونم چرا بعضیا متن خبر را درست نمیخونن و بعد نظر میدن.نتیجه حرفای مارادونا این میشه که الان مسی بهترین بازیکن جهانه و بیشتر مربیان و بازیکنان بزرگ و نظرسجیها و سایتها مسی را بالاتر از پنالدو قرار میدن و بیشتر مسی مورد توجهشونه اما بعضیها(خصوصا طرفدارای پنالدو) این موضوع را قبول ندارن و بهتره کمی بیشتر پنالدو مورد توجه قرار بگیره.به قول آقای میرزایی گزارشکر،پنالدو بدشانسه که در دورانی بازی میکنه که مسی هستش و بالاتر از اون قرار داره. "عشقم و سلطان قلبم،مسی"=بهترین بازیکن جهان و تاریخ رونالدو=پنالدووووو=دروازه خالی=گوشواره به گوش
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۲:۴۵
پاسخ
17
6
magic
رونالدو یکی در حد برگکمپ ، نیستلروی یا ماتیوس و حداکثر زیدانه نه بیشتر ، متاسفانه طرفدارای متعصب رونالدو همه چیز رو در گلزنی میبینن اما واقعیت فوتبال فقط گلزنی نیست که تو گلزنی هم مسی بهتره ، رونالدو غیر گلزنی چیزی برای افتخار نداره ، رونالدو رو اسپانسرها بزرگش کردن .
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۷:۲۶
پاسخ
16
5
فرناز عاشق 6 اتیشه ی پرسپولیس و تا ابد رئالی.CR7
این حرف اسطوره ی قرن بیستم فوتبال جهانه... دوستان بارسایی یادتون رفته که دو هفته پیش رائول(اسطوره ی باشگاه رئال) گفته بود مسی بی نظیره و از این حرفا.... بعد شما گفتید ببینید رئالی ها... این رو اسطوره ی خودتون داره می گه... حالا بارسایی ها و آرژانتینی های عزیز ببینید: اسطوره ی خودتون داره می گه که کریس رونالدو چقدر سطحش بالاست...
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۷:۴۴
پاسخ
3
11
m2h
حرف منم همین بود خانم مینا منم منظورم این بودش که رکورد دست مسیه اگه رونالدو زودتر بودش میتونست رکورد دست اون باشه درست بخون ببین من چی گفتم دوست عزیز اینم بگم هر گلی دارن مسی و رونالدو میزنن گزارشگر میگه رکورد یکی جابه جا 6 گل هم 6 گل
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۹:۴۷
پاسخ
0
8
صالح
استاد دو آتیشه چی شد؟؟؟تا قبل این حرف مارادونا میگفتی مارادونا اسطورس...حالا میگی پله و مسی اسطورن؟؟؟شما ها اصلا نمیدونید با کی کار دارید!!!
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۳:۲۹
پاسخ
5
9
نسترن
باز هم که رئالیهای حسود دارن حرف مفت میزنن بهترین بازیکن دنیا فقط پله و مسی بهترین تیم دنیا هم بارسلونا این رونالدو تا همین جا هم که اومده خیلی شانس داشته همه ی شما رئالیها از لیونل مسی میترسین
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۱:۱۲
پاسخ
20
3
محمد
جنسش توپ توپ بوده!!بدفرم تو توهمه
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۸:۱۹
پاسخ
18
4
ahmad
اینطور که به نظر میاد بعضی از طرفدارای بارسا و مسی بیش از حد غیر منطقی هستند چون هر وقت یکی از مسی تعریف میکنه میگن ما دیگه حرفی نداریم! هر وقت یکی از رونالدو تعریف میکنه میگن یارو دیوونس با روانیه یا... باعث تعصفه، به نظرم ما باید مدیون این دو نفر باشیم که اینقد فوتبالو واسه ما زیبا کردند
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۱:۳۴
پاسخ
3
20
بهمن عشق رونالدو
علی دو اتیشه شما نبودید می گفتید مارادونا اسطوره ی فوتباله وما افتخار می کنیم مسی را باش مقایسه می کنند حالا چطور شد رفتید سراغ پله؟اخه سوتی چقدر:))
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۹:۴۴