«مامه تیام» ادامه فصل را از دست داد؟

«مامه تیام» ادامه فصل را از دست داد؟

76158
17:18
22 اسفند 1396
مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال که در دیدار برابر العین دچار مصدومیت شده بود نمی تواند آبی پوشان را تا پایان فصل لیگ برتر همراهی کند. این دومین شوک به شفر است.

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال که در دیدار برابر العین دچار مصدومیت شده بود نمی تواند آبی پوشان را تا پایان فصل لیگ برتر همراهی کند. این دومین شوک به شفر است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، مامه تیام مهاجم سنگالی تیم استقلال که به تازگی به این تیم پیوسته بود و با گلزنی هایش محبوبیت زیادی در این تیم پیدا کرده بود، تا پایان فصل قادر به همراهی آبی پوشان نخواهد بود.

وی که در نیمه دوم دیدار با العین از ناحیه همسترینگ دچار پارگی شده بود، امروز ام.آر.آی داد و مشخص شد میزان پارگی عضله پای وی به حدی است که به احتمال زیاد تا پایان فصل قادر به همراهی استقلال نخواهد بود.

مامه تیام که یکی از بهترین بازیکنان خارجی است که تاکنون به فوتبال ایران و تیم استقلال آمده است، در لیگ قهرمانان این فصل بهترین گلزن استقلال بود و در صدرنشینی این تیم نقش زیادی داشت.

پس از مصدومیت شدید محسن کریمی که به پارگی رباط وی منجر شد، این دومین شوک به شفر و استقلال است.

 

2051

نظرات کاربران
مهدی
مصدومیت در فوتبال طبیعی هستش امابايد دید اول فصل کدوم مربي برنامه بدنی سازی استقلال تنظیم و بدنسازی استقلال انجام داده .آقا منصوريان نه علم کافی در مربيگيري،داره نه دراماده سازی بدنی تيم علمی دارد . برنامه غلطتي که در اول فصل این آقا داشت وبه جای نظارت دقیق رو تمرين ها و بدنسازيها فکر نمایش و شو من بازی بود و دادن وعد و قولها دروغ به هواداران و فریب افکار عمومی واستقلاليها و بدنسازی بد این مربی شو من باعث شد که در اواخر فصل تیم مشکل بدنی پیدا کنه پرسپولیس را نگاه کنین حداقل 20%از استقلال از لحاظه بدنی آماده تر هستن این تیم دوباره باید یه وقت واسه بدن سازی کوتاه موقت برنامه ريزي کنه تا فصل به پایان برای فصل جديدیه بدنسازی کامل و عملی برای بازیکنان برنامه ریزی و اجرا بشه
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۸:۲۲
پاسخ
0
4
آرسن لوپن
قاعدی- پادوانی - کریمی اینهم تیام باز برگشتیم به زمان قبل تیام حالا باز علی قربانی نوک میره و تر میزنه پادوانی هم رو توسط همین ضربه هد قربانی فوتبالش نابود شد علیمنصوریان رو هم گل نزدن علی قربانی نابود شد حالا فقط خود استقلال مونده که تو آسیا تو لیگ و تو جام حذفی توسط علی قربانی نابود بشه این آخرین مأموریتت رو هم انجام بده برو همون نساجی دسته یک.
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۱:۳۷
پاسخ
8
1
ریزبین
خوب الحمدلله
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۸:۰۹
پاسخ
6
1
پسر پرسپولیسی
بازیکن خوبی بود ایران نمی اومد حیف پول بیت المال
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۶:۴۴
پاسخ
10
2
ebi
مهم نیس امسال چهل میلیارد پول بیتدالمال دادن بازیکن و پرخرج ترین تیم تاریخ ایرانو بستن...بعلاوه شفر پنج میلیاردی و تیام سه میلیاردی میشه حدود پنجاه میلیارد تومن ناقابل هزینه امسال استقلال...پرسپولیس حدود سی میلیارد سرور همیشگی فوتبال ایران....قضاوت با خودتون
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵:۴۷
پاسخ
17
6
5 سال در دسته 3 ( 8 تاییییهاااااااا )
30 یا بیش از 100 میلیارد ؟؟؟؟؟ بلاخره در فوتبال هر کشور باید ی عده بی منطق باشه که در ایران هواداران پرسپولیس هستند نه البته همه ی طرفدارانشون برا ی فصل اگ در استقلال 100 ملیارد خرج میکرد دست کم سومین قهرمانی اسیا را داشتیم نه مثل شما را داوری و جعل و ضعیف بودن حریفان به زور لیگ برتر ایران ادمین جان مادرت بچاپ دلم خیلی پره از دست این بی منطق ها
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۹:۲۱
2
6
CR 6+4 FCP
اینم از مهاجم خارجی درجه ی سوم شما. اصلا تا حالا دیدید منشا با این همه دوندگی مصدوم بشه.
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۶:۰۹
پاسخ
17
2
مسعود گل باشی
درجه سوم؟ همین مهاجم درجه سوم از منشای شما خیلی بهتره
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۶:۵۷
2
3
انتقام با حماسه ۹تایی
عیبی نداره بجاش جابر مودریچ و قربانی زلاتان هستن، راستی انتقام گیر کی بودی تو؟
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹:۵۹
پاسخ
14
5
ناصر عشق آبی
وای چه بدشانسی خدایا کمک کن زودتر خوب بشه خیلی ناراحت کننده است حالا باید دل به قربانی و انصاری ببندیم ببین چقدر تفاوت چی باید بکشیم از دست اینا
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۱:۳۵
پاسخ
7
13
حمید
بخاطر بدنسازی اول فصله!.
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۴:۳۳
پاسخ
7
16
راشا
امیدوارم زودتر خوب بشه.
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۴:۰۹
پاسخ
4
14
محمدزندی
ای خدا چرا اینقدر بدشانسی قایدی محسن کریمی پادوانی تیام برزای مجید حسینی اینهمه مصدوم اخه
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۰:۳۹
پاسخ
4
12
آبی بیکران
چرا استقلال انقدر مصدوم میده؟حتما تمرین مناسب نیست یا یه همچین چیزی!مگه میشه؟مگه داریم؟! مرسی نود
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۰:۰۲
پاسخ
12
7
استقلالی هزار اتیشه
بد شانسی ها تمومی نداره خدایا خودت کمک کن.
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۷:۳۹
پاسخ
4
15
4 استقلالی ام 4
بد بیاری پشت بد بیاری.
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۷:۳۶
پاسخ
4
14
احمد . قرمز
واقعأ حیف شد بازیکن باکیفیتی بود .به عنوان یه پرسپولیسی امیدوارم زودتر برگرده تو باشگاه اسیا خیلی به کمک استقلال میتونست بیاد .
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۷:۰۶