مبلغ قرارداد ویلموتس مشخص شد

مبلغ قرارداد ویلموتس مشخص شد

25535
13:21
15 آذر 1398
مبلغ قرارداد مارک ویلموتس بلژیکی مشخص شد.

به گزارش وب‌سایت نود، مهدی تاج در برنامه ورزش و مردم در تکذیب این خبر که مبلغ قرارداد ویلموتس با کمک‌های خود  3 میلیون دلار است گفت: اولا که مبلغ قرار داد کی‌روش به اضافه کمک‌های خود سه میلیون دلار بود و اگر هم به ویلموتس همین مبلغ را داده باشیم که نداده‌ایم، افزایشی در این موضوع نداشته ایم. دوما قراردادهایی که ما می‌بندیم زیر نظر وزارت ورزش است و چیزی برای پنهان کردن نداشته‌ایم. نهادهای نظارتی در مورد قرارداد ویلموتس کاملا آگاه بوده اند. اصلا بهتر است از قرارداد بعدی مفاد آن را در سایت فدراسیون قرار دهیم که این حرف‌ها پیش نیاید.

4416

نظرات کاربران
ساوالان
عاقبت ظلم به تیم های باشگاهی و جریمه های کمر شکن این می شود؟ بجای اینکه به باشگاها کمک شود کمر شان شکسته می شود؟
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۱۷
پاسخ
5
46
parsa
آقای تاج خواهش میکنم استعفاء بده!
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۲:۲۶
پاسخ
3
78
نوید
اوج پیشرفت اینه که از سرمربی اخراجی از رئال مادرید برسی به سرمربی اخراجی از الاهلی عربستان.تشکر ویژه و فراوان از وزیر ورزش و جامعه رسانه ای و پرسپولیسی بابت تبدیل تیمی که به اسیابی ها نمی باخت به تیمی که به عراق و بحرین نه نمیگه و شاید به جام جهانی نره که احتمالش زیاده
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۰:۲۹
پاسخ
38
72
کبیر
اره تو راست میگی
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۸:۵۸
پاسخ
8
25
LOGAN
ببخشید خب الان مبلغش چقدره؟ سرکاریم فکر کنم ما ملت اقای تاج لطفا خواهشا تورو خدا برید بزارید یکی که کار بلده بیاد فوتبالمون داره نابود میشه چرا اینهمه دروغ و توجیه اصلا کجای دنیا اینجور همه چی پنهانیه ....
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۱:۲۰
پاسخ
3
37
مهدی
چرا باید قرارداد سرمربی تیم ملی فاش نشه؟ مگه این پول، پول تک تک افراد جامعه نیست؟ مگه این پول از بیت‌المال داده نمیشه؟ چرا مردم نباس بدونن چقدر یک شخص از تیمی که اسم کشورشون رو یدک میکشه آگاه بشن؟ چرا این آقا (تاج) داره ادای طلبکارها رو درمیاره؟ شما که آب زیر کاه نیستین چرا از همون اول اعلام نکردید قرارداد ویلموتس چقدره
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۷:۰۱
پاسخ
2
178
حسام
راست نمیگی.چون می دونیم قرارداد کی روش سه میلیون نبود.چرا انقدر بی صداقتی به خرج می دین؟!انتخاب ویلموتس.نحوه بستن قرارداد با او و نحوه مدیریت ایشان تماما اشتباه بوده.چرا نمی خوای قبول کنی؟!اگر روی سایت قراردادی...می بینیم!
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۷:۰۲
پاسخ
6
103
محمد جواد
چرا نمیری از فوتبال ؟؟!! این همه دروغ بس نیست؟؟!!
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۷:۴۱
پاسخ
5
128
سعید
رفتن کیروش خیلی به فوتبال ایران ضربه زد هیچکس کیروش نمیشه البته استرا هم خیلی عالیه
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵:۲۷
پاسخ
110
97
رضا گرگری
دقیقا باهات موافقم
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰:۰۶
9
16
محید
فاجعه بعدی شما میتونه انتخاب برانکو باشه که ما رو صدسال به عقب میکشونه.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲:۱۳
پاسخ
202
188
قلب شیر
متاسفانه بعضی ازدوستان به خاطر مربی گری برانکوتوپرسپولیس مخالف هستند اما اگه منطقی فکرکنند درحال حاظر بهترین گزینه برتنکوهست چون چندسالی توایران بوده ،کاملا بازیکنان ایران رومیشناسه وکاملا باجو ایران اشناست اگه هرمربی خارجی دیگه ای بیاریم تابخواد بامحیط وبازیکن هاآشنا بشه جام جهانی روازدست دادیم ،ضمنا یادتون رفته تنها زمانی که بدون استرس رفتیم جام جهانی زمان برانکو بود واگه اختلافات بازیکن های وقت تیم ملی نبود شاید به مرحله بعد هم میرفتیم
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹:۰۶
34
21
ایلیا
به عقب؟ برانکو توی دو سال اخیر سابقه فینالیست شدن آسیا رو اونم با دست خالی داره که کیروش با ستاره‌های تیم ملی از پسش بر نیومد
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۹:۳۵
86
115
محمدرضا
ویلموتس مقصر نیست و تماما مشکل از مدیریت فوتبال ماست. امیدوارم برانکو رو خراب نکنن. وقتی یه مربی میاریم باید همه چیز رو فراهم کنیم همانطور که برای کی روش فراهم کردیم.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲:۲۳
پاسخ
45
144
هوادار
بنز ( کی روش ) رو دادیم پراید ( ویلموتس ) رو گرفتیم اونم دو برابر گرونتر...... مرسی واقعا
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰:۳۲
پاسخ
51
211
تیم ملی تیم شخصی بعضیا
انتخاب برانکو انتخاب ژیانه یادش بخیر اونم چپ نمیکرد
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۲:۴۲
10
10
علے از رفسنجان
پیکان که از پراید بهتره والا ...
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶:۵۸
3
19
ستارگان سرخ ایران
خوب پیکان که از پراید بهتره والا
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۸:۰۷
2
12
بارسلونا، آرسنال و آژاکس نماد بازی زیبا
بنز رو دادیم پراید رو گرفتیم ولی الان داریم پراید رو میدیم به جاش پیکان میگیریم.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹:۰۴
121
156
آریا
آقای تاج حتی اگه قرارداد ویلموتس یک دلار باشه، شما باید بخاطر هدر دادنش بازخواست بشید چون انتخاب و استخدام او با نظر شخص جنابعالی بود. استخدامی که باعث فاجعۂ دو باخت به بحرین و عراق شد. از طرفی با توجه به حواشی ب وجود اومده شکی نیست شما توان مدیریت کادر فنی تیم ملی رو نداشته و ندارید( هم زمان کیروش و هم ویلموتس ) و بهتره پیش از بدتر شدن شرایط تیم ملی استعفا بدید و بیش از این سوهان روح و روان مردم نشید.
۱۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۸:۲۴