مترجم پرسپولیس به عنوان مربی مشغول به کار شد!

مترجم پرسپولیس به عنوان مربی مشغول به کار شد!

7374
13:43
25 مرداد 1398
مترجم سابق تیم پرسپولیس به عنوان مربی فوتبال کار خود را آغاز کرد.

به گزارش وب‌سایت نود، با جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم پرسپولیس، اصغر نیک‌سیرت مترجم او هم از این تیم جدا شد و این روزها او در نقش جدیدی در فوتبال کشورمان حضور دارد.

نیک‌سیرت که در زمان حضور برانکو دوره‌های مربی‌گری C و B را پشت سر گذاشته این روزها در ورزشگاه شهید درفشی‌فر و در زمینه آموزش فوتبال کودکان به عنوان مربی فعالیت می‌کند!

نیک‌سیرت در حالی به عنوان مربی در مدرسه فوتبال شهید درفشی‌فر فعال است که روز گذشته هم در تمرین پرسپولیس حاضر شد و با بازیکنان و مربیان این تیم دیدار کرد.

4416

نظرات کاربران
arya
میتونه مربی استقلال بشه راحت و نتیجه هم میگیره مثلا میتونه به افتخار دومی هم برسه امسال
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۹:۵۱
پاسخ
22
3
شش صفر
هیچی دیگه ! بچه های بیچاره کلی حرف بی تربیتی یاد میگیرند !!
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰:۱۶
پاسخ
8
16
ستارگان سرخ ایران
ببین برانکو چی کار کرده با این مرد
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳:۵۲
پاسخ
35
3
مافیای سرخ
نکنه این آقا ۴پولیسو از سقوط و بدبختی نجات داد و برانکو هیچ کاره بود؟؟ خخخ آقای نیک سیرت برو الاهلی که برانکو در خطره هههه
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۱:۱۵
پاسخ
2
48
Asma seven
موفق باشی...
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۲:۵۳
پاسخ
29
1
رائول
ایشون مدرک B داره و به کودکان اموزش میده، مثل بعضیا نیست که مدرک C داشته باشه و مقطعی سرمربی استقلال و الانم سرمربی جوانان کشور بشه!!!
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴:۲۱
پاسخ
160
3
Javad
فرهاد مجیدی مدارک سطح اول اروپا رو داره و حتی اگر هم مدرکش اون c باشه که شما گفتی باید عرض کنم همه چیز مدرک نیست.فرهاد مجیدی سال ها فوتبال حرفه ای بازی کرده و با مربیان مختلف کار کرده و تجربه داره ولی مثلا این آقای مترجم چی؟
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶:۵۰
2
44
مافیای سرخ
کی علی کریمی؟؟؟ اون که اصلا مدرک z هم نداره رفت و سپیدرود رو نابود کرد خخخخ
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲:۰۹
3
45
تی
منظورت پنجعلی ه که سپید رود را داغون کرد؟؟؟
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶:۲۹
1
38
مرد پارسی
اول اینکه فرهاد تو اروپا تحصیل کرده و مدارک بالایی داره دوما که مربی های قبلی تیم ملی امید که اکثرا پرسپولیسی بودن مگه رزومه ای داشتن؟چرا به اونا خرده نگرفتید؟ فقط الان چون یک استقلالی شده مربی امید ها ناراحتی.
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵:۳۷
1
32
آبی به رنگ اقیانوس
فرهاد مجیدی مدرک A داره که تو اسپانیا گرفته.اصلا امکان نداره به مربی که c داره اجازه مربیگری بدن.من خودم معلم ام و تو همکارانم کسانی که معلم ورزش اند هم مدرک c رو دارن.نمیدونم چرا الکی برای هموطنتون که هدایت امید های کشور رو به عهده داره حاشیه می‌سازید به جای اینکه در راه المپیک ازش حمایت کنید.
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱:۵۳
1
31
کاشیما قهرمان
مدرک A یوفا را میگی c؟ خدا شفات نده بخندیم....
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۹:۱۷
2
30
سرخ
ان شاالله کالدرون که اخراج بشه ایشان سرمربی پرسپولیس می‌شود ...
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۱:۵۰
2
35
سرخ رگ
یکی از نزدیکترین افراد به برانکو بوده و در کنار اینکه مدارک مربیگری گرفته به نظرم تو این مدت تجربه خوبی هم کسب کرده.
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱:۱۹
پاسخ
75
39
سارابیا
تازه کجاشو دیدی ! هنوز اولشه ! صبر کن میبینی ! عجب...
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۰:۰۰
پاسخ
14
45
Matin
حتی اگر مدرک هم نداشت با توجه به اینکه کنار برانکو بوده حتی با اینکه مترجم بوده می‌تونه در فوتبال پایه مشغول بشه چون با نحوه تمرین ها و تاکتیک ها آشناست مدرک هم که داره
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰:۴۱
پاسخ
65
43
عشقممم نیمار
نیک سیرت همون مترجمی نبود‌ک با محسن مسلمان ..استوری تاریخی ثبت کردن ؟؟ عایا همونه ؟؟ :-)
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴:۳۴
پاسخ
33
84
جفت شیش
همون بود که صحبت های برانکو رو ترجمه کرد دربی معروف چهار تا زدیم. خخخ
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۹:۱۱
24
2
کریستوفر نولان
نه همونه که شاهد اون آتیش بازی بود هتریک میکنه یا پاس میده ؟؟؟؟؟ خخخخخخخ خدااااا
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴:۳۰
29
2
سارا اس اسی
خودشه . از اون الفاظ زشت استفاده کردن. خدا به بچه های مردم رحم کنه.
۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۱:۰۳
2
23