مجسمه شهر خودرویی‌ها ساخته می‌شود/ قاسمی‌نژاد به پرسپولیس می‌رسد

مجسمه شهر خودرویی‌ها ساخته می‌شود/ قاسمی‌نژاد به پرسپولیس می‌رسد

4022
12:18
25 شهریور 1398
قرار است مجسمه مربیان و بازیکنان شهر خودرو به پاس صعود این تیم به آسیا ساخته شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، تیم فوتبال شهر خودرو بعد از کسب 9 امتیاز از سه بازی خود در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت که این بازی در مشهد برگزار خواهد شد. 

* پس از بهبود سروش رفیعی، مسئولان پزشکی تیم شهر خودرو در تلاش هستند تا روح‌اله باقری مهاجم این تیم هم بتواند به این بازی برسد. 

* امین قاسمی‌نژاد بازیکن تیم شهر خودرو که دچار مصدومیت شده به احتمال فراوان به بازی این تیم مقابل پرسپولیس خواهد رسید. 

* با هماهنگی شهرداری و شورای شهر مشهد قرار است مجسمه مربیان و بازیکنان این تیم که موفق شدند برای اولین‌بار سهمیه آسیایی بگیرند ساخته خواهد شد. قرار است این مجسمه‌ها در یکی از میادین اصلی شهر یا در یکی از مجموعه‌های ورزشی مشهد نصب شود. 

2051

نظرات کاربران
شاهین
آفرین به این خلاقیت ؛ برای موفقیت قهرمانان باید قدرشناس باشیم ؛ کسانیکه با این کار مخالفند در واقع از اهمالکاری خود شرمسارند
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۱:۲۴
پاسخ
1
58
استاد والورده(مغز متفکر)
افرین بهشون خیلی تیم خوبین
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱:۲۱
پاسخ
2
119
TT فراتر از باشگاه ✔✔
جوگیر شدین یکم فکر کنین تو اروپا بفهمن آبرومون میره خیلی پدیده عجیبیه
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵:۰۴
پاسخ
111
6
عرفان
الان رحمتی خوابش نمیبره قراره مجسمه شو بسازن! :[
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۳:۲۳
پاسخ
136
4
شـاهـیـن بـزرگــ..
تا همین دیروز سرمربی تیم به بهانه نبود امکانات قهر کرده بود و سر تمرین نمی رفت!
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱:۵۸
پاسخ
49
4
امین خان کلهر
پرسپولیسی هستم اما واقعا پدیده زیباترین بازی رو ارائه میکنه
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵:۰۳
پاسخ
9
110
امیر
یعنی سروش رفیعی و‌ مهدی رحمتی و روح الله باقری که تازه اضافه شدند مجسمه دارند؟
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۹:۴۵
پاسخ
10
34
Esi
واقعا برا گرفتم سهمیه آسیا می‌خواین مجسمه بسازین.سهمیه گرفتن سخت نیس زیاد.مگه نمی‌بینید استقلال هم سهمیه گرفته
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵:۳۳
پاسخ
151
26
ارش
خراسان استانی هست که بیشترین پرسپولیسی رو داره کلا سه استان شمالی به همراه استان خراسان میتونه حدود شش هفت میلیون پرسپولیسی داشته باشه نه از اون میلیونی که امثال اقای زنوزی میگن میلیون واقعی هر کی تو این استان ها زندگی میکن حرف منو متوجه میشه که از هر سه هوادار فوتبال دوتاش پرسپولیسی ان،هوادارای پدیده مشهد هم اکثرشون پرسپولیسی ان و قابل احترام و ما هم ازشون حمایت میکنیم هم لیگ هم اسیا. ادمین ممنون
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱:۲۶
پاسخ
131
72
ابومسلم
کی گفته از هر هفت هوادار پنج تاش ابومسلمی هستن
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۷:۴۷
3
5
مشهد
من خراسانی ام کاملا درسته اینجا همه طرفدار استقلال وپرسپولیسند که طرفداری پرسپولیس بیشتره --تو شرق کشور کسی تراکتور رو نمی شناسه سپاهان رو می شناسند
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۷:۳۷
45
17
تراختور
کلا فازتونو خریدارم خخخخخخخ
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶:۰۵
36
6
نستا
داداش من خودم مشهدی ام ، کی گفته از هر سه هوادار فوتبال مشهدی دوتا پرسپولیسیه ؟!!! از هر هفت تا شیش نفر پرسپولیسی هستن پ استقلالی ها به خصوص در مشهد کاملاً در اقلیت هستن .
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۳:۵۳
51
30
میثم مقدم مشهد سیدی
ورود به مربی با دانش و بازیکنان غیور شهر خودرو انشاالله به لطف آقا امام رضا و حمایت مشهدی ها و خراسانیها نماینده خوبی واسه ایران باشند سربلندمون کنند
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰:۰۷
پاسخ
6
228
اسماعیل
پس سپاهان و ذوب آهن که بارها آسیا صعود کردند و تا فینال هم رفتند رو باید لابد بدنشون رو گچ بگیرن بذارن تو موزه!
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹:۳۴
پاسخ
95
18
امین
نمی‌خواد بابا به جاش مهاجم نوک بخرین
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶:۱۶
پاسخ
104
13
عموسعید
هوادارای شیشتقلال زیاد خوشحال نشید... اولا که تیمتون کلا متعلق به دسته سومه دوما "امین قاسمی نژاد" برسه یا نرسه تیم شهرخودرو مقابل تیم اول پایتخت (( پرسپــــولیس)) محکوم به شکسته...
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴:۵۱
پاسخ
168
19
آبی ترین پسر آذربایجان
زشته به خدا، اگه قهرمان آسیا میشدن باز یه جورایی میشد توجیه کرد، حتی اونم با عقل جور در نمیاد، تیم ملی ایران اگه قهرمان جام جهانی بشه چون برای اولین و آخرین بار خواهد بود میشه همچین کاری کرد!!!!!!!!!
۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳:۱۷