مجیدی: شاهد یک فوتبال کثیف بودیم نه فقط اشتباهات داوری!

مجیدی: شاهد یک فوتبال کثیف بودیم نه فقط اشتباهات داوری!

14763
00:16
22 اردیبهشت 1398
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: وظیفه من این است که از حق تیمم دفاع کنم و ما شاهد یک فوتبال ناپاک بودیم.

به گزارش وب‌سایت نود، فرهاد مجیدی پس از تساوی صفر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: تبریک می‌گویم به بچه‌های تیم به خاطر نمایش امروزشان. وظیفه من این است که به عنوان سرمربی از حق تیمم دفاع کنم. ما همیشه می‌گوییم که شاهد اشتباه داوری بودیم، اما امروز شاهد اشتباه داوری نبودیم، شاهد یک فوتبال ناپاک هم نبودیم. ما امروز شاهد یک فوتبال کثیف بودیم.

4416

نظرات کاربران
علی
فوتبال پاک فقط اخراج نشدن روزبه چشمی دقیقه 1 جلوی ماشین سازی،با صحبت علیه پرسپولیس میخواد خودشو بزرگ کنه
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۹:۲۰
پاسخ
51
66
ارتش سرخ
خوبه خودتونو با این حرفا گول بزنید اقایی که گل تیمت کاملا درست بخاطر افساید قائدی مردود شد داری هوار میکشی توقع داشتی داور بازم به نفعتون سوت بزنه.چون داور یبار درست کارشو انجام داد دوباره فوتبال شد کثیف و جام بدن یه تیم دیگه و....دیردز دوتا پنالتی تیم مارو نگرفتن وگرنه ما دیروز قهرمانیمون مسجل بود.اون زمان که مربیتون تو المان خوش میگذروند و اینجا را به راه ترقه میترکوندید پرسپولیس دوران اماده سازیشو خیلی وقت بود شروع کرده بود.اون زمان که کیف میکردید پنجره بسته شده و شما انواع بازیکن میگرفتید برانکو داشت همون تیم دوازده نفره رو میساخت.همیشه همینید بجای این بهانه های الکی برید ببینید نقطه ظعفتون چیه.ما تیممون چند هفته هست نتیجه نگرفته شما چرا نتونستید ببرید بیاین بالا.حتما وزیر تو دروازه تیمای حریف بود نمیزاشته توپ بره تو گل.با این حرفا ده سال دیگه هم قهرمان نمیشید.و یه سوال دیگه چرا شما فقط با قلعه نوعی قهرمانی گرفتین؟؟؟؟؟
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳:۱۹
پاسخ
37
51
حقیقت
آقا فرهادم دیده مربیای لیگ ایران اعتراض میکنن به داوری،فکر کرده اعتراض به داور بخشی از وظایف مربیگریه.اولا یکی دوتا کارشناس گفتن اوت بده،دوما ناپاک یعنی کثیف استاد سخنران.بابا اگه تو اون صحنه اشتباه هم شده باشه،همون یه سوت بود،تو نود دقیقه بازی تیم هیچ کاری نکرد.راجب این صحبت نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟دیر اومدی،طناب هوچیگری پوسیده وگرنه الان تیمت صدر بود.پس به جای این جور رفتارا سعی کن رو تیم و تاکتیک و تمرین تمرکز کنی که انشاالله فصل بعد تیم قوی باشه،این داستانها دورش تموم شده.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۸:۳۶
پاسخ
28
39
عزیز
پرسپولیس های عزیز اگه قائدی درافسایدبود داورکنارپرچم می زد نه داورپشت دروازه
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱:۱۶
پاسخ
17
29
عشق استقلال (مهدی از زاهدان)
به نظرم این لیگ فرمایشی رو باید تعطیل کنن...
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۵:۲۰
پاسخ
31
40
تک ستاره جعلی
اساتید پسپولیسی داور اوت گرفت نه آفساید...
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۹:۰۵
پاسخ
31
37
حسام
اشتباه تاثیرگذار فقط همین فصل در حق استقلال! بازی رفت با سپاهان تو ازادی.بازی رفت با ذوب اهن تو اصفهان.بازی رفت با پدیده تو ازادی.بازی برگشت با نفت ابادان تو ابادان فقط اینایی که برجسته هستند و گفتم بقیه بماند!
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۹:۰۱
پاسخ
15
31
hb
دیشب عدالت اجرا شد همونجایی که با ناداوری استقلال نفت رو تو جام حذفی سال پیش حدف کرد و رفت برا قهرمانی الان دردت اومده اونجا فوتبال ناپاک نبود
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۵:۵۵
پاسخ
27
30
پرسپولیس قهرمان
امان از هوچی گری من نمی دونم چرا همه دارن در مورد گل استقلال صحبت می کنن اما هیچ کس در مورد پنالتی گرفته نشده پرسپولیس که ضربه سر بودیمیر به دست مدافع ماشین سازی خورد حرفی نمی زنه؟؟؟؟ ای کاش ما هم مثل شما هوچی گر بودیم.در ضمن به قول خودتون مظلومیتی که شما دارین برا ما عادته معلومه تیمی که باید تو گروه آسیا اول میشد داورا کشوندنش پایین یه پنالتی که چیزی نیست.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۳:۳۷
پاسخ
22
22
کوهمره.جروق
قلعه نویی شماره 2
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۹:۱۱
پاسخ
14
20
ساسان
بله فوتبال کثیفی که تمام تلاشش قهرمانیه پرسپولیسه! بیخود نیست اسمش را گذاشته بودند پیروزی!! سر سپاهان را آقای فلانی تو دوتا بازی برید بازی با پرسپولیس و پدیده
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۱۹:۴۳
پاسخ
20
21
Mostafa B
کدوم تیمیه ک ضرر نکرده از داوری داورم ادمه ممکنه خطا کنه اصن هی هرچی میشه همه عالم اومدن ما رو زمین بزنن.... شمام ی تیمید مث همه تیمها خوب نیس انقد خودتون دست بالا بگیرید...اقایون استقلالی تو رو بهمون عشقتون استقلال انقد خودتون فوتبالتون و تیمتون حاشیه ای نکنید.... انشاالله حق به حقدار برسه هرتیمی ک هس
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۲:۱۷
پاسخ
12
12
kamran
یک توپی که اوت بوده رو گل کردن فریادشون دنیا رو کر کرده!! اگر مثل پرسپولیس 15 امتیازتون رو داور میگرفت چکار میکردید؟؟
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۰:۰۸
پاسخ
19
14
زانیار
چرا وقتی بازیکن استقلال تو بازی استقلال و ماشین سازی دقیقه یک اخراج نشد نگفتی این فوتبال کثیفه جناب مجیدی ؟چندتا از این سود های داوری که استقلال برده بگم تو این فصل ؟ تو بازی پرسپولیس و ماشین سازی پنالتی دیگه پرسپولیس رو نمیگیرن که تو این فصل میشه7مین یا 8 مین پنالتی که واسه پرسپولیس نمیگیرن ...
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۲:۵۸
پاسخ
10
17
سعید ثابت
طبق نظر کارشناسهای خبره پنالتی پرسپولیس درست بود و پنالتی دقیقه آخر که بازیکن ماشین توپ رو با دست زد نگرفت.کمک داور بازی استقلال هم قسم خورده که توپ قائدی به اوت رفته بود و تو شبهای فوتبالی خسروی این قضیه رو بیان میکنه که توپ به اوت رفته و طبق قانون داور پشت دروازه درباره این موضوع نمیتونسته نظر بده .
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۶:۳۴