مجیدی: وقت ندارم جواب هر اراجیفی را بدهم/ امیدوارم بازی فردا لغو نشود

مجیدی: وقت ندارم جواب هر اراجیفی را بدهم/ امیدوارم بازی فردا لغو نشود

8853
13:39
03 اسفند 1398
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته همین الان هم تحت فشار هستیم و 4 روز یک بار بازی می‌کنیم و امیدوارم مسابقه فردا هم برگزار شود.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس،  فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: ما فردا بازی سختی داریم و می‌دانیم ذوب آهن تیم خوبی است و امیدوارم سه امتیاز لازم را بگیریم.

مجیدی در مورد مصدومان استقلال و وضعیت مهدی قائدی، عنوان کرد: اسماعیلی و قائدی دیروز با ما تمرین کردند اما با توجه به اینکه در تمرینات گروهی در روزهای گذشته نبودند شاید از ابتدا از آنها استفاده نکنیم. ما چند بازیکن مصدوم داشتیم که به تازگی به تیم ما اضافه شدند و برنامه‌ای برای آنها نوشته‌ایم تا زیر نظر آقای ربانی تمرین کنند و بتوانند شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کنند.

وی در مورد وضعیت دیاباته گفت:‌ام آر آی که از او گرفته می‌شود وضعیت او را مشخص می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه برخی می‌گویند او فردا می‌تواند بازی کند، توضیح داد: همه چیز به ام آر آی امروز بستگی دارد.

مجیدی در مورد اینکه سفر دیاباته به فرانسه حواشی داشت، گفت: دیاباته با من شخصا صحبت کرد و با اجازه من به این سفر رفت.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد لغو یا برگزاری مسابقه فردا بدون حضور تماشاگران به خاطر ویروس کرونا چیست، اظهار داشت: من اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم ولی امیدوارم این اتفاق نیفتد. با توجه به برنامه‌ریزی که صورت گرفته همین الان هم تحت فشار هستیم و 4 روز یک بار بازی می‌کنیم. امیدوارم مسابقه فردا هم برگزار شود و آسیبی به کسی وارد نشود.

خبرنگاری از مجیدی در خصوص حواشی هفته گذشته و اظهار نظرهایی که پیرامون استفاده بازیکنان وقت استقلال از یک ماده ممنوعه سؤال کرد، که سرمربی استقلال در واکنش به این مومضوع گفت:‌ راستش را بخواهید من نه وقتش را دارم به این مسائل فکر کنم و نه برایم مهم است جواب این اراجیف را بدهم. شما هم سؤال بعدی را بپرسید.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه فکر می‌کند تیمش در لیگ برتر می‌تواند مدعی قهرمانی باشد یا خیر، گفت: استقلال در هر سه جا مدعی است نه فقط لیگ برتر. ما حتما در آسیا از گروهمان صعود می‌کنیم و در لیگ برتر وجام حذفی هم مدعی قهرمانی هستیم.

2051

نظرات کاربران
پرسپولیسی گرگان
استقلال واقعا خوشگل بازی مییکنه من بازی هاشونو دیدم واقعا تماشاگز پسنده بخصوص تو خط هافبک در سخترین شرایط پاسهای صحیح و خوب و حرکات تاکتیکی و کارای ترکیبی خوبی میکنن دو تا مهاجم نوکشون نیستن باعث شده دو تا بازی نتیجه نگیرن
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۴:۳۶
پاسخ
42
88
پوکر قهرمانی
دوست عزیز این بازیهای خوب ته مونده افکار استرا هست که روزبروز هربازی که میگذره در حال افول هست و بزودی شاهد استقلال واقعیه فرهاد خواهید بود
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۱:۴۱
64
13
تخت جمشید
سپاهانیها میگویند اگرقراره بدونه تماشگر باشه بهتره بازیها لغو بشه ازاون طرف استقلالیهامیگویندبایدبازیها برگزاربشه حتی بدون تماشگر وبعد هردوطرف این وضعیت رو به حمایت مسئولین ازسوگولیشون ربط میدهند خدایا خدایا خدایا
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۷:۲۵
پاسخ
32
116
مستر
مگه غیر از اینه؟!!کرونا چند هفتس ایران اومده ولی چرا بازی های قبلی بدون تماشاگر نشد؟!!البته بی تردید فردا سوگولی بازنده و استقلال برنده میشن ولی انقد تبعیض در تاریخ بی سابقه بوده
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶:۲۹
60
61
Farhad
آفرین به مجیدی جواب دادن به اتهامات و توهمات ساختگی پرسپولیسی ها فایده نداره
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲:۵۵
پاسخ
117
134
فرح
از کی تا حالا امیرآبادی پرسپولیسی شده و خبر نداشتیم!! :))))))))
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶:۴۲
49
90
هاشم
خود پرسپولیسی ها هم میدونن حتی اگر بارسلونا هم باشن در مقابل تاریخ با شکوه رئال مثله نقطه هستن،،،،،پس میدونن استقلال ابروی فوتبال ایران تو اسیاست,,,,,
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹:۱۳
پاسخ
141
85
عشقممم نیمار
میگم بعضیا ..عوض اینک ب مصاحبه بی اساس و بدون‌ مدرک امبرابادی گیر بدن‌..یکم درمورد استوکس و طارمی و عکساسون صحبت کنن:-)
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵:۴۱
پاسخ
118
51
قلب شیر
همون موقع هم جواب تست دوپینگ بازیکن هاتون مثبت شد ولی چون سوگولی بودید نه نتیجه بازی عوض شد ونه محروم شدن بازیکنانتون،الان فقط امیر آبادی مجددا درمورد اون قضیه چون چند سال گذشته صحبت کرده عمویی ،بای
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲:۱۷
8
47
آبی دل
قرمز تبریز:اول یکم مطالعه کن بعد حرف بزن عمویی به فرض هم استفاده کردن اون زمان ممنوع نبوده میتونی یکم اطلاعات کسب کنی وگرنه داداش مسعود تا حالا تا ته اینکارو گرفته بود ادمین بچاپ حتما
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۲:۵۴
31
11
فرح
الان طارمی و عکساش چه ربطی به پرسپولیس داره کوچولوی متوهم؟!
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷:۴۶
22
60
آبی دل
خب از نظر اونا اینا همش حاشیه اند و صحت نداره ولی وقتی بحث سرورشون میشه میگن واقعیتن متوهم یعنی اینا
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۶:۵۰
44
9
توپچیهای قرمز تبریز ایلناز ایناز عاشق پرسپولیس
مصاحبه بی اساس؟؟؟و بدون مدرک؟حالا خوبه تهیه کننده جک تری دی و مصرف کننده اش اعتراف کردن.فقط این سوالمو ج بده اگه بازیکن پرسپولیس چنین اعترافی میکرد بازم میگفتی مصاحبه بی اساس؟؟؟شانس اوردید ک اینجا ایران هستش و گرنه خودت میدونی تو خارج مصرف دسته جمعی این دارو های غیر مجاز(بخونید دوپینگ دسته جمعی)چ عواقبی داره.اما اینجا ایرانه و همه چیز حل میشه.جریان قهرمانی هایی ک کسب شد چی میشه؟الان میخوان قهرمانی چندیدن سال پیش من سیتی رو بگیرن و بدن ب لیورپول اما اینجا ایرانه
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۷:۵۵
9
49
سهراب
من که میگم امیرآبادی هم مثل رئیس فدراسیون و وزیر و ... پرسپولیسیه
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶:۰۱
پاسخ
40
168
عشقم استقلال
آقا یه بازیکن هست سنش زیاده ولی هنوز داره بازی میکنه ، کلی پول داده رفته مو کاشته ولی موهاش در نمیاد ، اااااا شیطونا از کجا فهمیدین کیو میگم ، جالبتر که کلا یه بار تست دوپینگ داده دیدن تابلو شده دیگه ازش تست نگرفتن ، خخخخخخخ
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳:۲۲
پاسخ
153
72
هوادار سرخ پوش
پماد بزن زود خوب نمیکنه ولی آروم میشی.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰:۱۸
10
52
سید محمود
اسطوره تون اینجوری باشه از تو هیچ توقعی نیست
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲:۴۸
16
98
آیریک
فرهاد مجید در حد و حدود یه مربی لیگ برتر نیست که بخوام در موردش نظر بدم. ولی پرسپولیس و استقلال در گذشته هر جوری که بودن گذشته دیگ مهم نیست الان بهترین تیم ایران پرسپولیسه نه تنها امسال بلکه ۴ فصله بهترین تیم بی چون و چرای ایرانه اگ دیدگاه‌های خارجی رو در مورد لیگ ایران مطالعه کنید متوجه میشید.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲:۴۱
پاسخ
61
125
پرسپولیس یک واژه یونانی بزرگ
دمت گرم همه رو هم با عرق جوین خودمون بدست اوردیم
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵:۵۱
28
46
لیورپولی دو آتیشه‌ی دهه هفتادی
فرهاد مجیدی یادتون رفته انگار که هر بازی ازش تست میگرفتن. بیچاره دیگه خسته شده بود. طرفداران پرسپولیس لطفا کنجد بخورن واسه حافظه خوبه.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۵:۵۸
پاسخ
104
48
خون آبی یعنی توهم
حافظه میگه تا بوده سوگلی بوده،هر کاری خواسته کرده والا چه دلیلی داره وسط فصل خداحافظی کنه؟؟ در ضمن ده هفتاد تلوزیون رنگی اومده بود..!! رنگ لیورپول را اشتباه دیدی!!!
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱:۲۷
12
66
آرش
وظیفه شما هست که جوابگو باشی.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹:۲۸
پاسخ
16
65
عشقم پرسپولیس
جک تری دی اراجیف نیست ماده نیروزای غیر مجازه گلم شک دارین از اون یکی اسطوره تان آقای مهدی خان امیر آبادی بپرسین که هم مصاحبه کرده هم اون استارت انفجاری رو دردقیقه پایانی زدکه انگار اتم استفاده کرده بود
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴:۴۹
پاسخ
54
148
Majid تاجی
طرفدارای تیم وزارتی که کلکسیونی از جامهای تقدیمی و مهندسی شده دارند لطفا مزه نپرونن. استقلال حداقل نتایجش رو تو زمین بازیکناش مشخص میکنن. نه مثل پرسپولیس که بدون وزیر هیچی نیست.
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۷:۴۷
78
27
آبی دل
بردن افراد جز خانواده به سفر چی مجازه خخخخ بلیط برا وی آ پی چطور خخخخ
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷:۵۸
75
33
پرسپولیس یونایتد
هرچند به ضرر تیم های پرهوادار هستش. اما بهترین راهکار این هستش که بازی ها بدون تماشاگر برگزار بشه. تا این بیماری بیشتر از این شیوع پیدا نکنه بین مردم... و فقط بازیکنا و داور و مسولین برگزاری مسابقه به ورزشگاه ها برن و هر هفته از این عزیزان تست کرونا بگیرن.تا اگر خدایی نکرده بازیکنی یا کسی گرفت به بقیه منتل نکنه.. ما هوادارا هم بازی ها رو از تلویزیون میبینیم... اتفاق خوبی نیست. فوتبال و تیم های بزرگ با هواداران جذاب تر هستن اما چاره ای نیست. سلامتی مردم از همه چیز مهم تره..پس باید رعایت کنن
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲:۳۳
پاسخ
15
72
a
باید خدمت اون دوست عزیز بگم کسی شایعه نکرده و این بازیکن خودتون بوده که اعلام کرده تازه آقای مظلومی گفته این حرفا باید تو خانواده استقلال باقی بمونه نباید آقای امیر آبادی میگفته بازم بیایید بی منطق باشین و مشکلات خودتتون رو بندازین گردن این و اون
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹:۱۰
پاسخ
35
77
آبی آبی آبی
تو میتونی دل مو شادکنی .منو از درد و غم ازاد کنی
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۶:۵۸
پاسخ
54
29
محسن جان انصاری
دوچرخه به دسته سه سلام کن!
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶:۰۰
پاسخ
75
147
شیاطین سرخ
خطاب به محسن جان انصاری: محسن جان بدجور با کامنت دسته 3 گفتنت سوزوندی ببین پایین چند نفر از سوزش اومدن جواب بدن خخخخخخ
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۸:۲۵
4
13
ات
از نظر ما پیروزی هنوز تیم دسته سه‌ایه چون هیچوقت ازش صعود نکرده:)
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۵:۲۲
71
40
ARYOBARZAN
بنازم فرهاد مجیدی رو که اینقدر بزرگه که تا حرف میزنه هوادار تیم سوم پایتخت دنبال تخریبشه
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۲:۴۸
71
40
ما دوچرخه سواران هستیم شما چی؟
بولینگ عبده با خریدن امتیاز شاهین اومد بالا اگه شاهین نبود هنوزم بولینگ بازی میکردین
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۹:۵۷
56
40
به محمدان باختی مفت نمیارزی
تا دیروز کرونا نبود یه دفعه میخوان تعطیل کنن
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۶:۵۳
37
27
مهرداد
عشق نیمار میدونی شاهین چرا نابود شده تاریخ باشگاه دربار اون زمان را بخون متوجه میشی
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸:۰۲
22
56
مهرداد
جواب ابی دل استوکس فقط آمد دقیقه ۹۳ شوت بزنه ریباندش گل بشه بره حرفی داری
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۲:۱۰
20
60
عشقممم نیمار
پیروزی ..۵ سال بود ک سلام ب دسته سه میکرد ک اگ‌شاهینی وجود نداشت ک امتیازشه بخره .تا ابد دسته سه بود ..پ شیس_پولیسیا ک میگن دسته سه.‌در واقع ی خودزنیه :-)
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۲:۰۳
110
57
آبی دل
استوکس کجاست؟؟؟؟خخخخخ