مجیدی: چه بلایی سر استقلال آمده است؟! پیراهن این تیم برای برخی گشاد است

مجیدی: چه بلایی سر استقلال آمده است؟! پیراهن این تیم برای برخی گشاد است

30153
23:09
16 اردیبهشت 1398
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نمی دانم چه بلایی سر استقلال آمده است؟! پیراهن این تیم برای برخی گشاد است.

به گزارش وب‌سایت نود، فرهاد مجیدی بعد از تساوی یک بر یک مقابل الدحیل قطر و حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: ما موقعیت های زیادی از دست دادیم و خوب بازی کردیم اما تمرکز نداشتیم و گل نزدیم. از هواداران ممنون هستم که ما را حمایت کردند.

* فرشاد ماجدی دوست قدیمی من است

وی در مورد حضور فرشاد ماجدی در کادرفنی استقلال گفت: فرشاد دوست قدیمی من است و با توجه به اینکه می دانستم می تواند به من کمک کند از او خواستم که بیاید به ما کمک کند. دو روز است تاکید کردیم که روی روش بازی کار کنیم و با 4-4-2 لوزی کار کنیم و به گل هم رسیدیم.

* استقلال بی انگیزه نبود، مشکل بدنی دارد
مجیدی در مورد اینکه استقلال از دقیقه ۶۰ به بعد استقلال بی انگیزه بود گفت: اسمش را بی انگیزه نمی‌گذارم اما واقعیت است که استقلال از نظر بدنی مشکل دارد و ضعیف است و این مساله بی انگیزگی را رد می‌کنم از بازیکنانی مثل غفوری تشکر می‌کنم که با وجود رفع نشدن مصدومیتش بازی کردند.

* به عنوان مربی روی مسایل فنی تمرکز دارم

مجیدی در مورد اینکه برخی از برنامه های فشرده سازمان لیگ انتقاد می‌کنند گفت: من به عنوان مربی روی بحث فنی تمرکز می‌کنم و اجازه بدهید من در این مسایل ورود نکنم.

* با توجه به داشته‌هایمان تغییر ایجاد کردیم

مجیدی در مورد تغییر سیستم استقلال گفت: تغییر سیستم را با توجه به داشته‌هایمان انجام دادم.

*چه بلایی سر استقلال آمده است؟!

وی در پایان نشست گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم که این نتیجه رقم خورد اما نمی‌دانم چه اتفاقی در ۴-۵ سال رخ داده که یک بازیکن می‌گوید نمی‌خواهم بازی کنم این برایم قابل هضم نیست. تا زمانی که من هستم طارق همام جایی در استقلال ندارد.طارق گفته چون در ترکیب نیستم می روم خانه! چه بلایی سر استقلال آمده است! من یک بار به خودم اجازه ندادم چنین حرفی بزنم. این پیراهن برای برخی خیلی گشاد است به خصوص خارجی هایی که اینگونه رفتار می‌کنند.

4416

نظرات کاربران
علی
ثابت شده ای داش فرهاد نمیگم فدای سرتون ولی ایشالا جبران کنین
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹:۰۰
پاسخ
41
107
نیما
آقای مجیدی، با احترام عرض می کنم که آخرین بلاهایی که بر سر تیم ما اومد، تحمیل شما به شفر و قربانی کردن تجربه حرفه ای اون بود. شما ابزار حذف شفر هستید و به زودی کنار خواهید رفت. لطفاً ژست حرفه ای برای هوادار نگیرید. شما اگر دلسوز تیم بودید با تغییر شفر مخالفت می کردید، اما فریب خوردید. هیچوقت از خودتون پرسیدید چطور بدون یک روز تجربه سرمربی تیم ما شدید؟!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳:۲۵
پاسخ
535
201
PersePolis
فکنم مجیدی اولین درس عملی مربیگری رو که سرمربی بجای خوشحالی کردن، باید سریعا تدابیر لازم جهت گل نخوردن رد اتخاذ کنه رو بخوبی یاد گرفت
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴:۲۸
پاسخ
355
208
زانیار
متخصصان اسیا چطورن :)
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۳:۴۵
پاسخ
426
176
مسعود گل باشی
چه خبر از گروه درپیتان آسیا ؟
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۵:۵۵
104
373
عشقممم آگوئرو
استقلال چند سال اخیر چرا باید اینقدر نوسان داشته باشد!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۲:۲۵
پاسخ
75
279
فرهمند
یعنی بار فنی مجیدی از شفر بیشتره؟؟؟ضمنا آقای مجیدی،اول بذار موقعیت خودت به عنوان سرمربی تثبیت بشه،بعد تیم رو قلع و قمع کن!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۸:۴۷
پاسخ
380
175
عشق شیر فرهاد
فرهاد جان یه دونی با یک برد استقلالی نشدم که با یک باخت ازش زده شم .با تو فصل آینده استقلال هر سه جام رو می گیره
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۴:۰۲
پاسخ
137
383
محمد
آقایونی که خودتون رو استقلالی میدونین,خودتونم میفهمید دارید چیکار میکنید؟ شما همونایی نبودید که بعد از بازی جلو استقلال خوزستان کامنت میذاشتید بزارید مجیدی بمونه تا یه استقلال جدید رو پایه گذاری کنه؟شما نبودید که شعار میدادید شفر باید بره؟ پس چی شد چرا پشیمون شدید؟کجای دنیا یه مربی رو که تیمش اول فصل آمادگی نداشته,شاکله ی اصلی تیمش از بین رفته,نیم فصل بازیکنای لازم رسیدن ولی تیمش دوم جدوله اخراج میکنن تا مجیدی که هیچ سابقه ای نداره بیاد رو نیمکت؟ با خودتون چند چندید شما؟ حواستون هست شدید سیاه لشکر یه عده بوقچی که هرچی بهتون خط بدن همونارو میگید؟ حواستون هست از قلعه نویی گرفته تا مظلومی و منصوریان وشفر همه و همه رو با حیا کن رها کن از استقلال بیرون کردید؟ حواستون هست به هیچ مربی ای اجازه نمیدید خودشو ثابت کنه؟ مگه همین شفر پارسال تیمو از گروه مرگ نبرد بالا؟الهلال العین الریان اینا تیمای بزرگ نیستن؟مگه برانکو تو پرسپولیس چندتا از بازی هاش رو مقابل تیمای بزرگ برده؟ پس چرا شما دارید هرروز و هر دقیقه شدید بلندگوی بوقچی هایی که فقط نخریب استقلال رو میخوان؟فتحی چیکار باید میکرد که نکرد؟بازیکن گرفت جلو اختلافات خطیر و شفر رو گرفت کادر فنی رو تقویت کرد استقلال کلا دو بازی زمین تمرین نداشت حالاهمه اینا بخاطر اون دو بازی افتاد گردن فتحی؟ بس کنید آقا!استقلال رو به قهقرا بردید!هرکی میاد شما بهش میگید حیا کن رها کن بازیکنی که ناز میکنه باید از تیم پرت شه بیرون مگه الان وقت اینه که بگیم فرهاد چرا خودت رفتی؟الان فقط باید حمایت بشه ادمین تورو خدا اینو بذار
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۱:۳۰
پاسخ
114
338
آبیه آبی
من چند باری خونندم درست متوجه نشدم بلاخره طرف کی هستی یا از چی شاکی هستی ... اما برای جمله آخرت هیچ وقت استقلالی ها نمیان به مجیدی بگن خودت رفتی در ضمن اون خداحافظی یا انتقال کجا اینی که بازیکن تو ارنج نباشه بره خونش کجا !!! این رو دوستان پرسپولیسی تیمشون باخته بدم باخته میان به شیر فرهاد گیر میدن شما ناراحت نباش
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۵:۲۷
53
184
Farhad
عشقمم نیمار کجاست آسمون ریسمون ببافه؟!؟!؟!
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۰:۵۳
پاسخ
67
219
طوفان سرخ اسیا
ای اف سی کاپ در صورت 3شدن هست یا نه
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹:۵۶
پاسخ
103
75
ظفر
شک نکنید مجیدی درست میگه وشک نکنید قبل بازی با نفت آبادان هم لیست خروجی و هم اسم مربی خارجی آینده میاد بیرون که اسامی به این ترتیبن:مهدی رحمتی- خسروحیدری- پژمان منتظری- روزبه چشمی- میلاد زکی پور یا آرمین سهرابیان-منشا-طارق همام- ایسما-صیادمنش واحتمالا تبریزی
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸:۵۰
پاسخ
124
54
ساسان .
واقعا دست فرهاد درد نکنه.....از همینجا معلومه ک آینده سرمربی گری خوبی داره..... راه برانکو خودمون رو داره میره.....442لوزی؟؟!!؟
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶:۱۶