محرومیت یک جلسه‌ای برای رونالدو در لیگ قهرمانان

محرومیت یک جلسه‌ای برای رونالدو در لیگ قهرمانان

5021
16:11
05 مهر 1397
مدت زمان محرومیت فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در لیگ قهرمانان مشخص شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - مدت زمان محرومیت فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در لیگ قهرمانان مشخص شد. 

به گزارش وبسایت نود، کمیته انضباطی یوفا در جلسه امروز خود تصمیم گرفت که کریستیانو رونالدو به دلیل کارت قرمز در بازی با والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک جلسه محروم شود. 

براساس قوانین یوفا، کمیته انظباطی می تواند بازیکنانی که در لیگ قهرمانان با کارت قرمز مواجه می شوند را با محرومیت بیش از یک جلسه محکوم کند. 

بدین ترتیب رونالدو بازی هفته آینده مقابل یانگ بویز را از دست می دهد اما برای بازی هفته سوم مقابل منچستریونایتد مشکلی نخواهد داشت. 

۲۰۳۱

 

نظرات کاربران
LAMC10
حیف شد سلطان شش قدم بازی طلایی رو برای زدن گل های شش قدمی از دست داد :)
۰۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۳:۱۴
پاسخ
10
3
Ali
خودشونم وقتی فیلم رو دیدن فهمیدن کارت قرمزش بیخوده . آخرش هم آقای گل میشه
۰۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۵:۳۲
پاسخ
21
34
حامد مسی عشق آرژانتین
اون موقع که مودریچ و کروس و خیلی‌های دیگه پشتش بودن بله دروزاه خالی براش جور می‌کردن و آقای گل می‌شد ولی الان از اون خبرا نیست دیگه. تموم شد رفت پی کارش. باور نداری بشین و نگاه کن. همین آلگری تو تاریخ ۲ مهر ۹۶ مصاحبه کرده بود که نظرت راجع به اینکه پنالدو بهترین فوتبالیست دنیاست چیه؟ گفته بود به نظرم مسی و نیمار بهترین فوتبالیست‌های دنیا هستن. حالا به خاطر بیزنس و بعد تبلیغاتی مجبوره الکی حرف بزنه. شما زیاد جدی نگیرید.
۰۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۸:۰۹
28
17
مهران
یک جلسه ام بیرون بزارینش نمیتونین مانع اقای گلی سلطان بشین
۰۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲:۱۶
پاسخ
28
33
عشقممم نیمار
من موندم... مگ رونالدو‌ تو‌بازی والنسیا..کارت قرمز نگرفت ..الانم یه جلسه محروم شده... درنتیجه ..۲جلسه کلا محروم باید شه..پس چطور فقط یه بازی محروم شده؟؟!! :-\
۰۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴:۲۴
پاسخ
45
15
حامد مسی عشق آرژانتین
منظورشون همون یک جلسه‌ی ناشی از کارت قرمز هست. چون فرجام خواهی کردن و انتظار داشتن همون یک جلسه هم محروم نشه ولی قبول نکردن.
۰۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۳:۴۴
2
30
Cr7-18
همین یک جلسه هم زیادیه هیچ کاری نکرد !Hala Cr7 !Hala madrid¡