محرومیت ۳ جلسه ای برای نیمار به دلیل درگیری با هوادار

محرومیت ۳ جلسه ای برای نیمار به دلیل درگیری با هوادار

1592
14:13
20 اردیبهشت 1398
فوق ستاره برزیلی پاریسن ژرمن ادامه فصل را از دست داد.

به گزارش وبسایت نود، فدراسیون فوتبال فرانسه اعلام کرده نیمار به دلیل درگیری با هوادار تیم نیس به مدت ۳ جلسه از همراهی پاریسن ژرمن محروم شده است. نیمار در بازی بعدی پاریسن ژرمن می تواند اما دو بازی پایانی فصل و سپس نخستین بازی فصل بعد تیمش را از دست خواهد داد. 

ستاره برزیلی پس از شکست پی اس جی در فینال جام حذفی مقابل تیم نیس هنگام دریافت مدال خود با یکی از هواداران تیم حریف درگیری پیدا کرد. نیمار همچنین به دلیل انتقاد شدید از داور بازی پی اس جی با منچستریونایتد توسط یوفا به مدت ۳ جلسه از همراهی تیمش در لیگ قهرمانان محروم شده است. 

کیلیان امباپه هم به دلیل تکل شدید در فینال جام حذفی که منجر به اخراجش شد هفته گذشته به مدت ۳ جلسه از همراهی پی اس جی محروم شد.

۲۰۳۱

نظرات کاربران
عشقممم آگوئرو
بازیکنی با کیفیت اما پر حاشیه بدرد هیچ تیمی نمیخوره
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۱:۳۸
پاسخ
3
18
امیر شکوهی
یه بازیکن داشتیم که جلو داور به بازیکن حریف با حرکته دستش و فحاشی به بازیکن حریف رو سرشون گذاشتن و حلوا حلواش میکنن
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹:۳۹
پاسخ
32
8
شهاب
مثل منشا
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۳:۵۲
4
18
ققنوس سرخ
چه جالب!مگه بازیکن با هوادار درگیر بشه محرومش می کنن؟آخه مورد داشتیم یه بازیکنی بوده که به بهانه اینکه یکی به موهاش دست زده با هوادار درگیر شده و نه تنها تنبیه نشده بلکه تشویقشم کردن!!
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳:۰۹
پاسخ
33
25
احسان مهربان
یه بازیکن هم تو لیگ ما هست که درگیر شد اما چون توی تیم سوگلی بود بخشیده شد جالب نیست
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۰:۴۷
پاسخ
36
14
لیورپول 4
عشق نیمار کجایی که نیمارت بزن بهادر شده . از این اخلاق ها نداشت . پی اس جی بهش نساخته .
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۵:۰۰
پاسخ
3
62
مسترطوفان
باز خوبه محروم شد. اینجا کاپیتان تیم ملی تو گوش هوادار میزنه، انگار نه انگار اتفاقی رخ داده
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۹:۳۷
پاسخ
9
57
عشقممم نیمار
هرچی میخاین نیمارمو محروم کنین ..چون روزهای اخره ک‌نیمارم‌ در لیگ سطح‌ پایینتون حضور داره :-P انگار نمیدونین‌ک‌همین نیمارم باعث شد ک لیگ فرانسه دیده شه و‌ارزشش بالا بره و حتی ارزش برای کفش طلا هم‌در گل های زده ..با لیگ های دیگ یکی شه ..بعد اینطور حواب زحمتاشه میدید ؟؟:-P تازه اون هوادار ب نیمارم توهین کرد ..در حالی ک اعصاب نیمارم خراب بود و بنظرتون نیمارم باید چیکا میکرد ؟؟ :-P در ضمن این تعصب نیمارم ب پاریسن ژرمن نشون میده ک اینقد داره بخاطر باشگاهش محروم میشه ..(هم اروپا و‌هم فرانسه) و ثابت کرد ک بخاطر پول ب پاریس نیومده .:-P حالا نیمارم با خیال راحت ..خودشه برای جام‌ ملت های امریکای جنوبی ..اماده میکنه :-)
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸:۵۳