محل اردوی تابستانی پرسپولیس مشخص شد

محل اردوی تابستانی پرسپولیس مشخص شد

5626
11:20
23 خرداد 1397
محل اردوی ۱۲ روزه پرسپولیس در اروپا مشخص شد.

وبسایت رسمی برنامه نود - محل اردوی ۱۲ روزه پرسپولیس در اروپا مشخص شد.

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس اردوی اروپایی خود را با نظر برانکو ایوانکوویچ در یکی از کمپ‌های مورد نظر این مربی در کشور کرواسی برگزار خواهد کرد. سرخپوشان قرار است در تاریخ 8 تیر ماه ایران را به مقصد کرواسی ترک کنند.

همچنین برانکو تدارک چند بازی دوستانه را برای تیمش در این اردو دیده است.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس این خبر را تأیید کرد.

 

2051

نظرات کاربران
U2
یورو های بیت المال باید بره کرواسی ؟ حتما آب و هواش به ایران شبیه شده تازگیا!!! وقتی نمیره روسیه دلیلش تعصب نیست دلیلش مالیه - هرجا پول باشه خوش میگذره ادمین جان مخلصیم
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸:۱۷
پاسخ
6
2
الیاس
کاری کرده پرسپولیس برانکوکه محرومیت ازنقل وانتقال باعث خوشحالی تیمهای حقیردیگه شده
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۵:۵۳
پاسخ
5
15
مدافع اوکراینی!
آره خوبه بریم چند تا کشتی گیر بیاریم ب جای فوتبالیست بهشون چند میلیارد بدیم! ب امید هت تریک قهرمانی
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱:۱۹
پاسخ
9
4
قشر مرفه
چرا نمیرن تپه های داوودیه.هزینه الکی!
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۲:۴۰
پاسخ
3
12
هتریک میکنه یا پاس میده
بسم الله الرحمن الرحیم ـ خدایا به امید تو ـ خدایا چنان کن که پایان کار تو خوشنود باشی و پرسپولیسیا رستگار.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸:۴۷
پاسخ
11
61
سجاااااد پرسپولیسی
عشق است پروفسور
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۹:۰۵
پاسخ
10
46
تاج سر فوتبال آسیا
واقعا این همه پول بیت المال چرا صرف هزینه های بی فایده میشه برانکو علاوه بر اینکه هموطناشو اورده ایران مثل زلاتکو و رادو ، حالا داره با این کمپ در کشورش هم پول مالو خارج میکنه واقعا مسئولین پرسپولیس ساده اندیش ان یا منفعتی هس در این بین
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱:۱۴
پاسخ
88
22
عشقیم برانکو
نکنه شما قراره تو تپه های داوودیه تمرین کنین؟شمام هرسال میرین اردوی خارجی دیگه.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۱:۱۴
6
18
عشق قرمز
واسه همینه که دو سال پشت سرهم قهرمان میشه برانکو با اون دربی چهارتایی بد داغی رو دلتون گذاشته ادمین اگه بی طرفی بچاپ. حرف حق رو
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۱:۵۵
4
19
خبر درست
واقعا بر اساس کدوم مدرک معتبرو موثق اینطور در این مورد نوشتی"این همه پول بیت المال"؟
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۵:۵۴
4
19
محسن قزوین
آخه چی بگم دوست عزیز؟این چه فکریه؟برانکو خودش رو ثابت کرده.از همه مهم تر برانکو تو کرواسی شخصیت برجسته ای هست و قابل احترام.به همین خاطر همه پرسپولیس رو تحویل می گیرن,مورد توجه رسانه های کرواسی هستیم و از همه مهم تر بازیای تدارکاتی خوب برگزار می کنیم.دید شمارو نه من و نه هیچ پرسولیسی دیگه نمی پسنده.ببخشیدا.
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۲:۳۳
5
17
four
125 اینجا اتش سوزی عظیمی شکل گرفته