محمدی‌مهر و باقری باز هم از سفر با استقلال جا ماندند

محمدی‌مهر و باقری باز هم از سفر با استقلال جا ماندند

2396
13:43
08 اسفند 1397
2 بازیکن تیم فوتبال استقلال در فهرست این تیم در سفر به اهواز حضور ندارند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، روح الله باقری و فرشاد محمدی مهر دو بازیکن تیم فوتبال استقلال  که در نیم فصل دوم در لیست 18 نفره آبی پوشان برای بازی های مختلف حضور نداشتند امروز هم با این تیم به اهواز سفر نخواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال فردا ساعت 15 در اهواز به مصاف فولاد می‌رود.

2051

نظرات کاربران
عشقممم نیمار
امثال محمدی مهر ..تیموری ..قائدی ..یزدانی ..اذری ..باقری ..اقاخان ..سید حسین حسینی..اینا ایندگان عشق_تقلالن و اینا هستن‌در اینده ..جای گزین بازیکنای الان عشق_تقلال میشن ..پ باید صبور باشن تا در اینده ..تبدیل ب مهره فیکس عشق_تقلال شن :-)
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳:۱۲
پاسخ
15
23
سبحان99
روح الله باقری دیگه چرا خخخخ؟ همه ازش تعریف میکردیم نیم فصل . مگه میشه فوری افت کرده باشه خخخخ
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۳:۲۹
پاسخ
25
40
امیر ۶
چجوری مصدومه که تو بازیای دوستانه شرکت میکنه؟
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶:۰۷
2
5
بابک
چیش خنده داره من نمیدونم. طرف مصدومه
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۲:۴۵
19
29
امیر آبی
آقای شفر.. روح اله باقری خیلی بهتر از بازیکنهایی مثل تبریزی و منشا هست.. لطفا دست از لجبازی بردار و بهش بازی بده
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸:۱۲
پاسخ
18
34
اژدهای آبی
امیرجان! لدفن هوادارنما نباچیم... من دیگه حرفی ندارم. تامّام
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲:۱۲
8
14
ققنوس سرخ
2بازیکنه دیگه به جلد ششم کتاب حیف شدگان اثر شیشتقلاله شیشتایی خور اضافه شد!!!
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۴:۲۱
پاسخ
27
27
Masoodmmh
شمایی که بازی های دوستانه زخیره ها رو هم دنبال میکنی،چطور لیست مصدوم هارو نمیدونی؟ البته شاید هم میدونی خودت رو زدی به ...!
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳:۵۸
0
4
امیر آبی دل
هی شیش شیش میکنی امسال سرت میاد حالا بهت گفتم......... ضمنا..... استقلال کارخونه بازیکن سازیه مثل شما نیستیم که آدام آسنسیو مون فقط برای اتلاف وقت بیاد داخل...... نیم فصل اول با بازیکنان جوان گذروندیم...... نیم فصل دوم هم امتیازات رو کلا جمع میکنیم و کم کم جوانان به ترکیب اضافه میشن......نگران تیم خودت باش که امسال به لطف یزدان و داورا بتونه فوقش پنجم بشه......... از آسیا هم که قطعا بدون امتیاز حذفین
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۷:۱۷
1
2
ayahou
نیم فصل اول اکثرا این دوبازیکن فیکس بودند و الانم که نیستند اعتراضی ندارند اما در بازیهای بعدی با توجه به فشرده بودن بازیها به کمک استقلال خواهند اومد.
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸:۴۱