محمد دایی: فحش هایی که به ما دادند نثار خودشان/ دایی با کت و شلوار قهرمان خواهد شد

محمد دایی: فحش هایی که به ما دادند نثار خودشان/ دایی با کت و شلوار قهرمان خواهد شد

8332
21:18
26 فروردین 1398
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: اگر مدیر رسانه‌ای پرسپولیس فحاشی اندک تماشاگران این تیم را تایید می‌کند پس آن فحش‌ها نثار خودش باشد

به گزارش وبسایت نود، محمد دایی در واکنش به اظهارات پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: مایه تاسف است که این حرف‌ها را خواندم و شنیدم. زیرا انتظار داشتم که باشگاه پرسپولیس با این بی‌اخلاقی‌ها مقابله کند و نه آنکه آن عده اندک از تماشاگران را برای بی ‌اخلاقی بیشتر ترغیب کند. برخی فقط نوک بینی‌شان را می‌بینند و به دنبال حفظ پست و مقام خود هستند. هواداران واقعی پرسپولیس همیشه با فرهنگ و با اخلاق هستند ولی اگر این آقایان رفتار زشت اندک تماشاگران پرسپولیس را تایید می‌کنند پس ناسزاها و فحش‌هایی که این عده به ما دادند نثار خودشان باشد.

 

وی افزود: شاید روزی همین عده علیه خود آنها نیز فحاشی کنند و به خود آنها نیز ناسزا بگویند. خیلی دوست دارم بدانند آن روز اینها چه نظری در مورد این رفتارها دارند!امروز آنها به عده‌ای اندک همسو شده‌اند. ما خودمان پرسپولیسی هستیم و برای هواداران واقعی این تیم ارزش و احترام زیادی قائل هستیم.

 

مربی تیم سایپا با اشاره به عملکرد علی دایی در تیم‌های مختلف لیگ برتر به عنوان مربی گفت: علی دایی با تیم‌های مختلف نتایج درخشانی گرفته است. همین تیم سایپا را به آسیا رساند پرسپولیس را با همه مشکلاتی که داشت به نایب قهرمانی رساند و این تیم بعد از مدت‌ها به لیگ قهرمانان آسیا رسید. آن هم در حالیکه یک هزارم امکانات فعلی در باشگاه پرسپولیس نبود و مشکلات فراوانی داشتیم. مدیرعامل باشگاه را کنار گذشته بودند و مشکلات زیادی داشتیم با این حال تیم را آسیایی کردیم. 

 

دایی ادامه داد: اگر من گفتم تیمی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده منظورم فقط پرسپولیس نبود و خیلی تیم‌های دیگر هم چنین هزینه‌هایی انجام داده‌اند. اکنون آنها از چه چیزی ناراحت هستند؟!

 

مربی سایپا در مورد اینکه خمارلو با کنایه از حضور علی دایی با لباس شخصی در تمرینات صحبت کرده گفت: علی دایی با همان کت و شلوار در تمرین توانست نفت را قهرمان ایران کند، پرسپولیس را نایب قهرمان ایران و آسیایی کرد. با همین کت و شلوار سایپا را به آسیا رساند و در هر تیمی بوده بهترین نتایج را گرفته است. او هر فصل چندین بازیکن جوان به فوتبال ایران معرفی کرد. آیندگان قضاوت خواهند کرد که چه کسی به فوتبال ایران خدمت کرد آنهایی که بازیکنان جوان را کشف و پرورش دادند یا آنهایی که فقط به قهرمانی‌ها می‌نازند. ضمن اینکه نمی‌خواهد پرسپولیسی بودنشان را به رخ ما بکشند ما از همه پرسپولیسی‌تر هستیم. زمانی که پرسپولیس فصل گذشته فینالیست لیگ قهرمانان آسیا شد خوشحال‌تر از همه بودیم و برای این تیم وهواداران خوبش آرزوی موفقیت بیشتر می‌کنیم.

1004

نظرات کاربران
سینا حضرتی.اردبیل
من به عنوان یک اردبیلی هوادار پرسپولیس احترام زیادی واسه علی رایی قاعلم ولی شما از فوتبال چی میدونی آقای محمد دایی الکی وارد قوتبال شدی و تا جایی که من تو ورزشگاه بودم شعار هایی داده شد ولی هواداران با فرهنگ پرسپولیس اصلا فحاشی نکردند
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۰۳:۳۴
پاسخ
34
230
11
باز این حرف زد اقای محمد دایی لطف کن با برادرت طرفدار پرسپولیس نباش اصلا برادر شما بهترین بازیکن جهان بوده تو مربیگرئ هم از ارسن ونگر بیشتر بازیکن کشف کرده و اندازه گواردویلا قهرمانی اورده شما هم بهترین مربیه جهان اما دیگه خودتونا پرسپولیسی ندونید هواداران پرسپولیس هم شما را پرسپولیسی نمیدونن اینا از تشویق علی کریمی تو بازی پرسپولیس و سایپا میشه فهمید
۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۵:۱۳
پاسخ
49
215
محسن
خوشبختانه حالا حالا ها دستتون به پرسپولیس نمی‌رسه .
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۳:۵۰
پاسخ
36
186
پرسپولیسی گرگان
علی دایی پرسپولیسی هست و پرسپولیسی ها دوسش دارن یه عده تماشگر نما هستن که تو همه تیما هستن که به خاطر فقر فرهنگی شون هست
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۳:۳۳
پاسخ
91
113
پرسپولیس یادت نره استقلال سرورته
جوک سال از زبان پندار خمارلو: هوادار پرسپولیس بافرهنگ و با اخلاق !!!!! خدایی چیزایی بگین که بگنجه
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲:۲۳
پاسخ
265
69
پرویز
خدایا بیشتر از این ما را زجر نده.
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸:۲۶
پاسخ
11
76
زلزله 6 ریشتری سرخ
علی فقط کریمی
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۷:۴۱
پاسخ
28
166
PersePolis
اگر خاطرتون باشه، تو پست دیگری مربوط به آقای کامنت گذاشتم که نباید به شخصیت بزرگی مثل آقای دایی که افتخار کشور است، توهین کرد، آقای دایی برای تیمی که ازون حقوق میگیره با تمام وجود مایه میزاره و این نباید هواداران پرسپولیس رو ناراحت کنه، اما اینجا باید بگم وقتی از خواص مثل آقای علی دایی و محمد دایی این رفتارها و گفتارها رو میبینیم، چه انتظاری از هواداران داریم؟؟؟ نکته بعدی اینکه، این درگیری با هواداران، چه ارتباطی با خوب بودن یا نبودن کادر فنی فعلی پرسپولیس داره؟؟؟ مگه برانکو گفته که فحش بدن؟؟ اینجاست که معلوم میشه، هدف چیز دیگست!!! هواداران پرسپولیس هوشیار باشند که از هر جایی برای ضربه زدن به برانکوی عزیز بهره میبرند!!! واقعاً این رفتارها با برانکو مایه تاسف است!!! برانکو چه هیزم تری به شما فروخته؟؟؟ همه باید به معنای واقعی کلمه از برانکو حمایت کنیم، برانکو فقط خدا و ما رو داره!! هوشیار باشید !! ادمین جان بچاپ لطفاً!!
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۲:۴۲
پاسخ
18
163
پرسپولیس اعتبار آسیا
اولا که شما بدون سابقه فوتبالی بواسطه برادرتان با تیمهای صنعتی قرارداد میلیاردی می بندید و علی دایی شاید بازیکن خوبی بود اما به هیچ وجه در قد و قواره مربیگری تیمهای بزرگ نیست همون بهتر تیمهای متوسط بهش داده بشه تا در میانه جدول دست و پا بزنن و درباره دوره تاریک دایی در پرسپولیس همین بس که ما چیزی جز حاشیه از شما ندیدیم و ما بعنوان هوادار تا ابد اجازه نخواهیم داد امثال شما به نیمکت پرسپولیس نزدیک بشید چون هوادار اگاه شده است و سر را از ناسره تشخیص میدهد و به هیچ وجه اجازه بازگشت به دوران سابق را نخواهد داد
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۰:۲۵
پاسخ
23
135
بی تعصب
شما دستتون از پرسپولیس کوتاه مونده ناراحتید بهتر هستش یاد بگیرید به دیگران و موفقیتاشون احترام بذارید اینکه برانکو از علی دایی مربی بهتری هستش واقعیتی هستش که باید پذیرفت نه اینکه با فرافکنی سعی کنیم ذهن مردم رو از شکست دور کنیم علی دایی مهاجم خوبی بود ولی مربی خوبی نیست با داد و فریاد و قلدر بازی که نمیشه مربی گری کرد، میشه؟
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۵:۱۵
پاسخ
16
125
آبی بیکران
واقعا بعضی تماشاگران‌پرسپولیس جز فوهش چیزی بلد نیستن .
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۲:۵۵
پاسخ
146
29
ساوالان
یکی ازمشکل فوتبال ما اینه؟ شما کجای فوتبال ایران بودید. یک بازی در لیگ ایران دارید چطور مربی شدید . قبلا ها که اقای دایی معترض بود حالا هم شما دست ایشان را در اعتراض از پشت بسته اید؟ بازی ندیدم که شما معترض نباشید؟
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۱:۰۳
پاسخ
13
108
شش
یعنی حیف آدم وقتش بذاره صحبتای شما و برادرت رو بخونه
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۸:۰۵
پاسخ
72
342
مستر
اره خب اگه میومد و تشکر میکرد بابت فحاشی هایی که کردین و میگفت به به با ۴ ۵ میلیارد هزینه دارید بهترین کیفیت فوتبال رو ارایه میدید و اصلا بردتون به خاطر عملکرد ضعیف و مشکوکه یکی از بازیکنای سایپا نبوده اونموقع میشد بهترین ادم و پیروزیه اصیل و ارزش داشت که صحبتاشو بخونین.جالبه!
۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۴:۱۴
165
24
احسان
قهرمانی پرسپولیس اونم با مربی گری برانکو اول اینارو داغون میکنه بعد بقیه رو